VladKrvoglad

četvrtak, 28.05.2020.

Malo Fotosopa za razonodu

Ovo je primer za jednu od vezbi za primenu Fotosopa, koje zadajem kursistima doticnog programa.

Pocne se najobicnijom fotkom, ova cak nije nit obradjivana ('razvijana') pre upotrebe, vec je koristena sirova, ako je kliknuta:




Najvazniji deo vezbe je ucenje ovog filtera koji pejzaz ili bilo koju snimku otvorenog prostora
moze pretvoriti u loptu.
Obicno je cilj postici sto pravilniju kruznicu,
ali ja sam to malo izmenio da bih dobio dinamiku kugle koja leti.



Doticna lopta me je podsetila na topovsku kuglu u letu, pa sam osmislio dalju nadogradnju buduce slike - ispaljivanje iz topa.
Nazalost, nisam imao moju fotku takvok starinskog topa ('Bombarde') pa sam na internetu preuzeo sa wikipedije ovu snimku 'Cara topova' iz Kremlina, Moskva:


https://en.wikipedia.org/wiki/Tsar_Cannon/Tsar_Cannon



Prva gruba montaza, na pozadini koja je opet ona ista prva fotka od koje sam napravio travnatu kuglu:




U sledecoj fazi sam poceo dodavati sve vise instumenata za bolju uklopljenost delova slike nastalih od posebnih slika:




Zavrsna dorada, sa naglaskom na animaciji pucnja. Posto rad nije pravljen za neku izlozbu ili publikaciju, zaustavio sam se na ovoj fazi obrade,
sat vremena je sasvim dovoljn o ulaganje u pripremu casa,
pogotovo sto sam ulozio jos par sati na pravljenje filma za You tube,
gde studenti mogu da prate svaki deo obrade:




I na kraju, mogucnost da se fotka sagleda u malo vecoj rezoluciji (ovo je ipak redukovana na jednu desetinu piksela koje original poseduje)





Naravno da je 'prica' u ovoj slici mogla dalje da ide u pravcu - ko je taj koji top ispaljuje, efekti pucnja na bazi vatre i dima i slicno. Mozda neki drugi put...



.
- 18:20 - Komentari (51) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.