Varaždin-bus

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (3)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (6)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Varaždinski gradski prijevoz

Linkovi
Ris.com.hr
Regionalni industrijski sindikat - RIS

Autobusi.org
Forum

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis


Monitor.hr

[IMG]http://i27.tinypic.com/m7fkt0.jpg[/IMG]

Vecernji list 280608

Vecerni list 100408

Vecernji list 090408

Vecernji list 250208

Obavijest o nadzoru 1

Obavijest onadzoru 2

Obavijest o nadzoru 3

Obavijest o nadzoru 4

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

24.02.2008., nedjelja

Varaždin-bus, što je istina?

Vecernji list U Večernjem listu objavljen je članak sljedećeg sadržaja:

VARAŽDIN - Nakon istupanja Regionalnog industrijskog sindikata u javnosti prije mjesec dana o nepravilnostima u poslovanju tvrtke Varaždin-bus, zaposlenici su, osjetili samo neznatne promjene.

Promijenjeno je radno vrijeme vozača, čime se bitno povećala sigurnost putnika, a vozačima je omogućeno korištenje dnevnog odmora između dva radna dana od najmanje 12 sati. Sada vozači rade jedan tjedan u jutarnjoj, a drugi u popodnevnoj smjeni, a prije su mijenjali smjene u tjednu.

To je jedina pozitivna promjena. Inspekcija rada ustanovila je kako ne poštuju zakonske odredbe o trajanju radnog vremena, prekovremenog rada, korištenja prava na dnevni i godišnji odmor, ne plaćaju se prekovremeni sati, a poslodavac nije donio ni objavio pravilnik o radu pa će inspekcija protiv Varaždin-busa i odgovorne osobe Željka Krajana Prekršajnom sudu u Varaždinu podnijeti optužni prijedlog, a o stanju obavijestiti Poreznu upravu i Ministarstvo finanacija kaže Siniša Miličić, predsjednik Regionalnog industrijskog sindikata, ponovivši kako radnici nemaju ključeve od zahoda te da vozni redovi nisu izvješeni.

Željko Krajan iz Varaždin-busa kaže da su u sindikatu samo još 3, 4 njegova zaposlenika, a ostali su, te među njima i sindikalni povjerenik Zvonko Hanžek istupili, kada su shvatili da sindikat njima manipulira.

Vozači rade u jednoj smjeni cijeli tjedan do petka do 14.15 sati te su slobodni u petak popodne, subotu i nedjelju i ponedjeljak prijepodne. Prije su autobusima išli kući, a ujutro se njima vraćali na posao. Novim se smjenama sve se promijenilo te su zakinuti i razočarani jer svojim autima moraju doći do posla, a ključevi od zahoda se stalno gube kaže Željko Krajan.

- 18:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

23.02.2008., subota

Autobus bez voznog reda

Vozne karte


Putnici koji koriste javni prijevoz tijekom cijele vožnje moraju imati vozne karte koje sadrže: naziv prijevoznika, relaciju prijevoza, cijenu prijevoza. Varaždin-bus prodaje karte o kojima bi se dalo raspravljati ali ih ipak ima, dok se Vozni red ne može nigdje nabaviti. Vozači su jedini pouzdani izvor informacija o polascima i dolascima na određenu lokaciju, a ako platite informacije o voznom redu možete dobiti i na telefon 060 304 304 po cijeni od 1,7 kn iz fiksne mreže i 2,49 kn poziv iz mobilne mreže. (Obzirom na činjenicu da se političari natječu u izjavama čiji je grad jeftiniji dodati ćemo cijene informacija o voznom redu za Autotrolej Rijeka: iz fiksne mreže 1,13, i 1,95 kuna iz mobilne.)

Definicija voznog reda otprilike bi glasila ovako: »Vozni red« je akt koji sadrži: naziv prijevoznika, liniju na kojoj se obavlja prijevoz, vrstu linije, redoslijed autobusnih stajališta, te njihovu udaljenost od mjesta gdje počinje linija, vrijeme dolaska i polaska s autobusnog stajališta, režim održavanja linije, razdoblje u kojem se održava linija, te rok važenja voznog reda.“ (Izvor: Zakon o prijevozu u cestovnom prometu).

O toj problematici pisao je „Klopotec“ u "Varaždinskim vijestima", br. 3291, 30. siječnja 2008.

Vozni redi

Več dugo nisam ništ pisal o našim varaždinskim busekima na koje smo se več vsi polahklo priviknuli i koje gotovo saki dan koristimo. Istina, i dalje mumlamo i prigovarjamo, kajti firma čiji su buseki baš i neče preveč poslušati naše predloge i primedbe. A moram reči kak su mi se žalili više put prijateli da bi več jemput trebalo se znati koja linija kam vozi, gdi je koja bus-stanica i gda na koju stanicu buseki dohajaju. Mislil sam da to i nie baš tak jako važno, kajti si ljudi koji buseke svakoga dana trebaju, fletno zapamtiju ono o čemu ja govorim, ali nije baš čist tak.

Najme, i ja sam se uveril da to ni baš tak jednostavno. Na priliku, jeden dan trebal sam oditi k prijatelu koji stanuje tam negdi na polovici Brezja. A jerbo svojega auta nemam, biciklina ne vozim, taksi mi je preskupi, velim sam sebi - idem se lepo prepelati z gradskim busekom, jerbo pet kuna se bu našlo za tam i tuliko za nazaj.

I vputim se ja na onu jenu od glavnih busekovih stanica, tu na Trgu slobode polek farne cirkve. Istina, nigdi više niti tu ne piše koje vse linije sim dohajaju i gda kam pelaju, ali navek se najde putnikov koji buju nas neznalice informerali kaj nas zanima. Tak sam saznal da se prama Brezju morem dopelati ako idem z četvorkom do kapelice Svetoga Roka, a onda dale prema Brezju pešice mi više ne bu jako dalko. I tak sam napravil i došel kam sam nakanil. Je, ali kak onda nazaj?

Ona četvorka je odišla prama Kučanu, pak vse naokrug do trgovine Pevec i kroz Svilarsku vulicu nazaj na Kolodvor. A koja linija vozi kroz Brezje prama gradu - bilo je pitanje koje nisam imal komu postaviti, dok se nisam domislil skočiti do najbližeše birtije, gdi se bu zasigurno našel netko ko mi bu znal rastumačiti (a ako naletim na kakšnoga prijatela, još bu opala i koja runda). I bilo je tak. Veliju mi ljudi gdi je stanica buseka koji pela vse okolo pak kroz Turčin nazaj vu Varaždin, ali baš je na moju nesreču malo prije odišel!? No, da skratim pripovetku, naletel je jeden prijatel z svojim autom i dopelal me do grada. Istina, na šanku me je koštalo više nego taksi, ali mi ništ nije bilo žal!

A sad si vse nekaj premišlavlem, kaj je zaistinu tak jako teško i komplicerano naštampati jednu malu knižicu z linijama, štacijama i voznim redom? Ako Grad, a to smo vsi mi građani, sufinancera buseke, onda bi se moglo najti i još malo penez za odštampati takšnu knižicu. Na priliku, nekaj slično kak je ona "VaraždIN", čist mala knižica koju sakoga meseca štampamo z kulturnim i športskim programima, i drugim informacijama koje čoveku navek dobro dojdeju, a deliju se zabadav. A mogla bi se takaj takšna slična knižica - z kartom Grada i okolice, z voznim redom i linijama i stanicama busekov - naručiti baš od našega "Varaždinca", koji je več dvaput štampa! i veliku kartu grada Varaždina, a zabadav su ju dobili vsi čitateli...

Razmem da oni koji se stalno pelaju po istoj liniji nemaju takšnih problemov. Ali, mi drugi koji bi se šteli voziti na razna mesta vu Gradu, a izletniki pogotovo, zaistinu još navek nemamo baš puno koristi od tih naših busekov. Najme, nije to rečemo Zagreb, gdi vse linije ideju po istim vulicama sim i tam, pak z kojom si nekam došel z tom se moreš i vrnuti. Ne, mi se vu Varaždinu vozimo v krug i ako se npr. z Hercegove vulice hoče čovek dopelati do Doma penzionera, a ja sam takaj štel tu koristiti buseka, ne bute verovali - prepelal sam se kroz pol Varaždina i videl vse moguče njegove znamenitosti, kak da sam išel v razgled Grada z turističkom linijom!

Zato, prosil bi nadležne, dajte več jemput štampajte toga voznoga reda, povečal bu se promet i putniki buju zadovolneši nego kaj su sad. Bil bi to morti mali korak za Varaždinbus, a veliki za javni gradski prevoz, da citeram prvoga astronauta na Mesecu...

Vaš Klopotec

- 15:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.02.2008., srijeda

Državni inspektorat 2

Državni inspektorat REPUBLIKA HRVATSKA
DRŽAVNI INSPEKTORAT
PODRUČNA JEDINICA VARAŽDIN
ODJEL ZA NADZOR U PODRUČJU
RADNIH ODNOSA, ZAŠTITE NA RADU,
ELEKTROENERGETIKE, RUDARSTVA
I POSUDA POD TLAKOM
ODSJEK ZA NADZOR U PODRUČJU
RADNIH ODNOSA

KLASA: 116-02/08-02-01/18-08-3
URBROJ: 556-15-02-01/18-08-3
Varaždin, 11.veljače 2008.

Predmet: Varaždin-bus d.o.o. Varaždin
- Obavijest o izvršenom inspekcijskom nadzoru,
- dostavlja se

Povodom Vašega zahtjeva za provedbu inspekcijskog nadzora u trgovačkom društvu „Varaždin-bus“ d.o.o. sa sjedištem u Varaždinu, Biškupečka 16b u kojemu navodite da poslodavac krši odredbe Zakona o radu koje se odnose na raspored radnog vremena odnosno da uvodi nezakoniti prekovremeni rad, da radnicima ne isplaćuje dodatke na plaću za prekovremeni rad, da im ne omogućava korištenje dnevnog odmora, da im se ne omogućava korištenje prvoga dijela godišnjega odmora u trajanju od najmanje dvanaest radnih dana neprekidno, da nije donio niti objavio pravilnik o radu te da vrši nadzor nad utemeljenjem sindikata, obavještavamo Vas da smo u trgovačkom društvu „Varaždin-bus“ d.o.o. izvršili inspekcijski nadzor te smo utvrdili sljedeće:
Trgovačko društvo „Varaždin-bus“ d.o.o. trenutno zapošljava 41 radnika. Temeljem razgovora s radnicima koji rade poslove vozača autobusa, odabranima metodom uzorka, te jednom radnicom koja vodi poslove disponentice, utvrdili smo da radnici koji rade poslove vozača autobusa rade jedan dan od 5 odnosno od 5:10 do 13:40 sati, a jedan dan od 14:10 do 22:10 odnosno najduže do 22:50 sati, a svake druge subote u mjesecu od 5 odnosno 5:10 do najduže 14:50 sati, što u tjednu kada rade od ponedjeljka do petka iznosi 43 sata i 20 minuta rada, a u tjednu kada rade od ponedjeljka do subote iznosi 52 sata rada. Budući da im se smjene mijenjaju unutar tjedna odnosno da rade jedan dan u jutarnjoj smjeni, a jedan u poslijepodnevnoj, nije im omogućeno korištenje dnevnog odmora u trajanju od najmanje dvanaest sati uzastopno između prethodnoga radnog dana koji završava u 22:50 sati i sljedećega radnog dana koji započinje u 5 sati. Dvoje radnika koji rade poslove disponenta rade od ponedjeljka do petka, jedan tjedan od 5:30 do 14:15 sati, a jedan tjedan od 13:45 do 22:15 kada s time da u tjednu kada rade u jutarnjoj smjeni rade i subotom. Na taj način u tjednu kada rade od ponedjeljka do subote rade 52 sata i 30 minuta, a u tjednu kada rade od ponedjeljka do petka rade 42 sat i 30 minuta. O prekovremenome radu svih radnika, koji traje duže od četiri tjedna neprekidno, poslodavac nije obavijestio inspektora rada iako je to bio dužan učiniti.

Pregledom obračuna plaća svih metodom uzorka izdvojenih radnika utvrdili smo da im poslodavac svima plaće isplaćuje u ugovorenim iznosima od 3.000 ili 4.000 kuna neto mjesečno te da im ne obračunava dodatke na plaću za prekovremeni rad. Pojedini radnici tijekom nadzora izjavili su da im poslodavac prekovremene sate, ostvarene odlaskom na neku dužu relaciju, isplaćuje u gotovini, putem isplatnice.

Utvrdili smo nadalje da je svakome radniku pripadalo pravo na osamnaest dana godišnjeg odmora za 2007. Godinu te da je većina radnika taj godišnji odmor iskoristila u cijelosti na način da su prvi dio u trajanju od dva tjedna neprekidno koristili tijekom ljetnih mjeseci, a ostatak u više navrata. Međutim, petorici radnika poslodavac je omogućio korištenje prvoga dijela godišnjeg odmora u trajanju od dva do osam radnih dana. Utvrdili smo također da poslodavac nijednoga radnika nije najmanje petnaest dana prije korištenja godišnjeg odmora za 2007. godinu obavijestio o trajanju i rasporedu korištenja istoga.

Tijekom nadzora svi su radnici izjavili da ovaj poslodavac nije donio niti objavio pravilnik o radu, što je kasnije potvrdio i poslodavac, izjavivši da je isti trenutno u izradi.

Iz izjava u nadzoru prisutnih radnika nismo utvrdili da bi poslodavac vršio nadzor nad utemeljenjem sindikata.

Slijedom navedenoga, obavještavamo Vas da protiv trgovačkog društva „Varaždin-bus“ d.o.o. i odgovorne osobe istoga, Željka Krajana, Prekršajnom sudu u Varaždinu podnosimo optužni prijedlog zbog počinjenoga prekršaja iz članka 41. stavka 1. Zakona o radu, kažnjivoga po članku 248. stavku 1. točki 13. i stavku 2. istoga Zakona, prekršaja iz članka 41. stavka 2. Zakona o radu, kažnjivoga po članku 248. stavku 1. točki 14. i stavku 2. istoga Zakona, prekršaja iz članka 45. Zakona o radu, kažnjivoga po članku 247. stavku 1. točki 8. i stavku 2. istoga Zakona, prekršaja iz članka 54. Zakona o radu, kažnjivoga po članku 247. stavku 1. točki 10. i stavku 2. istoga Zakona, prekršaja iz članka 56. Zakona o radu, kažnjivoga po članku 247. stavku 1. točki 11. i stavku 2. istoga Zakona i prekršaja iz članka 130. stavka 1. Zakona o radu, kažnjivoga po članku 247. stavku 1. točki 25. i stavku 2. Istoga Zakona.

O utvrđenome činjeničnom stanju obavijestit ćemo i Poreznu upravu Ministarstva financija.

- 12:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.02.2008., petak

Varaždin-bus na Mojportal.hr

Mojportal.hr

- 20:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.02.2008., srijeda

Varaždin-bus, plaće

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Vozači i Varaždin-bus d.o.o. ugovorili su plaće u neto iznosu na način da vozači čija su vozila opremljena s 14 sjedala primaju 4.000,00 kuna, a oni čija vozila imaju 8 sjedala primaju 3.000,00 kuna. Pri takvom izračunu plaće zakinuti su vozači koji su naveli kao poreznu olakšicu djecu ili nekoga od uzdržavanih članova obitelji. Njima se uplaćuje manje u drugi mirovinski stup i za zdravstveno osiguranje zbog čega će imati manju mirovinu ili naknadu za bolovanje od svojih kolega koji nemaju ili ne koriste porezne olakšice na djecu ili uzdržavane članove obitelji. Naime, njihova bruto plaća proporcionalno je umanjena da bi se dobio jednak iznos neto plaće.
Proporcionalno su umanjena izdvajanja za mirovinsko osiguranje na temelju generacijske solidarnosti, dodatni doprinos za staž osiguranja koji se računa s povećanim trajanjem, doprinos za osnovno zdravstveno osiguranje, poseban doprinos za prava u slučaju ozljede na radu i profesionalne bolesti, te doprinos za zapošljavanje.
Nastavno, proporcionalnim umanjenjem bruto plaće umanjeni su i iznosi poreza i prireza.


Da bi se poštivali propisi, plaće moraju biti jednake, a obzirom na to da je plaća, plaća u bruto iznosu (ZOR čl. 90. St.5.) u donjim tablicama je prikaz kako bi to prema našem mišljenju trebalo izgledati.

UN - Opća deklaracija o pravima čovjeka: „Svatko bez razlike, ima pravo na jednaku plaću za jednaki rad.“

Zakon o radu - Isplata plaće Članak 90.
(5) Plaća u smislu ovoga Zakona je plaća u bruto iznosu.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 12:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.02.2008., ponedjeljak

Varaždin-bus u Europskoj uniji

U business bez registracije


Ono što je najavljeno u članku koji je objavljen u Vjesniku to se i dogodilo. U članku doslovce piše: „Krajan jamči da će, uz pomoć Grada, tvrtka do kraja ove godine doći na europsku razinu.“ I zaista, kad čovjek pogleda registarske pločice buseka na liniji broj 17 može se vidjeti da je vozilo registrirano u Njemačkoj. No kako nismo sigurni da li je to baš u skladu s našim propisima potražili smo mišljenje MUP-a i za sada našli ovo:

Može li hrvatski državljanin u Hrvatskoj upravljati vozilom stranih registarskih oznaka?

Temeljem Konvencije o privremenom uvozu (Narodne novine, međunarodni ugovori, 16/98), Carinskog zakona (Narodne novine, broj: 78/99 i 94/99) i Uredbe o provođenju Carinskog zakona (Narodne novine,broj: 144/99 i 48/00), hrvatski državljanin ne može upravljati vozilom stranih reg. oznaka u Republici Hrvatskoj, ako u putovnici nemaju važeću radnu vizu druge zemlje.
U slučaju kada se u nadzoru prometa utvrdi da vozilom strane reg. oznake upravlja državljanin RH koji u putovnici nema radnu vizu, a s obzirom da time čini prekršaj kažnjiv po članku 241. stavku 1. točki 1. (novčana kazna od 10. 000 do 1.500.000) i/ili članku 243. stavku 1. Carinskog zakona te imajući u vidu novi Zakon o prekršajima (Narodne novine, broj: 88/02), policija će o tomu obavijestiti carinsku službu.
Hrvatski državljani ne smiju upravljati vozilom strane registracijske oznake u RH osim ako:

- u putovnici imaju važeću radnu vizu zemlje u kojoj je vozilo registrirano,
- su vlasnici vozila,
- je u vozilu s njima i vlasnik tog vozila.

- 14:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.02.2008., subota

Varaždin bus u subotnje jutro

bez gradjevinske i uporabne dozvole


Mnogi varaždinci prihvatili su javni gradski prijevoz, odnosno vožnju „busekima“. Posebno se to odnosi na subote. Praktično je odvesti se „busekom“ na jutarnju kavicu, šetnju varaždinskim korzom ili obaviti kupnju „Varaždinu na placu“. Nedavno je parkiranje poskupjelo s 3 na 5 kuna, a u subotom ujutro gotovo je nemoguće naći slobodno parkirno mjesto. Ima još puno razloga zbog kojih je uvođenje javnog gradskog prijevoza za svaku pohvalu.

No medalja ima i drugu stranu.

"Buseki" prometuju više od godinu i pol dana ali još nisu dosegnuli, financijsku, zelenu granu. Nitko se tu previše ne uzbuđuje. Vlasnik svaki dan kasira gotovinu, a nekakve posebne kontrole nema. Vozne karte se prepravljaju flomasterom (tako često da i papirnica ima povećan promet). Pa ipak je to njegova firma, a tridesetšestogodišnju poduzetničku karijeru započeo je u mračno doba komunizma. Sad pak smo u kapitalizmu, došla je demokracija, višestranački sustav, a kako sam navodi iza njega stoje brojni i moćni te manje-više ugledni političari. Voli se gazda pohvaliti da s nekima od njih gotovo svakodnevno igra tenis. Grad Varaždin uplaćuje svaki mjesec po 42.000 kuna, valjda zato jer je poštanski broj Varaždina - 42.000 . Uplaćuju i općine, njih devet i to od 1.000 do 4.000 kuna. Dobro je za gazdu da i vozači voze svaku drugu subotu po 10 sati besplatno. Voze oni i svaki dan po jedan sat za "Bog plati" ali obzirom da je danas subota nećemo cjepidlačiti za to, za neplaćene noćne sate, za friziranje obračunskih lista itd. itd. itd. ………….Uh, gdje nestade prekrasni subotnji dan?



- 19:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

05.02.2008., utorak

Varaždin-bus, radno vrijeme je promijenjeno

Smanjena je potencijalna opasnost za vozače, putnike i duge sudionike u prometu. Vozači sada rade jedan tjedan u jutro, a drugi tjedan poslije podne. Na takav način započelo se s poštivanjem zakonskih odredbi o dnevnom odmoru.

Za ovaj pozitivan i vrlo bitan korak u promjeni rasporeda radnog vremena i time za poboljšanje sigurnosti svih sudionika u prometu, najviše su zaslužni novinari. Naime, sindikat je kroz medijski pritisak uspio učiniti ono što nisu uspjeli inspektori, prometni policajci i gradski oci zajedno. Novinari, hvala.

Zakon o radu u članku 45. određuje da „između dva uzastopna radna dana radnik ima pravo na odmor od najmanje 12 sati neprekidno“,a u članku 247.: Novčanom kaznom od 31.000,00 do 60.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj poslodavac pravna osoba...ako radniku ne omogućiti korištenje dnevnog odmora na način i pod uvjetima propisanima ovim Zakonom.


Zakon o sigurnosti prometa na cestama
Članak 235.
(1) Vozač koji upravlja autobusom ili teretnim automobilom ili skupom vozila čija je najveća dopuštena masa veća od 3.500 kg ne smije u roku od 24 sata neprekidno upravljati tim vozilom duže od devet sati, s tim da nakon četiri i pol sata neprekidnog upravljanja ima prekid vožnje od najmanje 45 minuta ili više prekida od najmanje 15 minuta, koji ukupno ne smiju biti manji od 45 minuta.
(5) Iznimno od stavka 1. ovoga članka, vozač autobusa i tramvaja u javnom gradskom prijevozu putnika, smije neprekidno upravljati tim vozilom najdulje sedam sati, uz uvjet da na polaznim postajama ima prekid vožnje od najmanje pet minuta.
(6) Novčanom kaznom u iznosu od najmanje 5.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna ili fizička osoba-obrtnik ako naredi ili dopusti da vozač autobusa ili teretnog automobila ili skupa vozila čija je najveća dozvoljena masa veća od 3.500 kg neprekidno upravlja vozilom duže od propisanog vremena ili ne koristi propisane odmore.
(7) Za prekršaj iz ovoga članka kaznit će se novčanom kaznom od 1.500,00 do 5.000,00 kuna i odgovorna osoba u pravnoj osobi.
(8) Novčanom kaznom u iznosu od 500,00 do 1.500,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač koji neprekidno upravlja autobusom ili vozilom čija je najveća dopuštena masa veća od 3.500 kg, duže od propisanog vremena ili ne koristi propisane odmore.

Članak 236.
(1) Neprekidni dnevni odmor vozača koji upravlja vozilom iz članka 235. stavaka 1. i 2. ovoga Zakona traje najmanje 11 sati prije početka vožnje.
(13) Novčanom kaznom u iznosu od najmanje 5.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna ili fizička osoba-obrtnik ako vozaču ne osigura dnevni odmor i tjedni odmor u skladu s odredbama ovoga članka.
(14) Za prekršaj iz ovoga članka kaznit će se novčanom kaznom od 1.500,00 do 5.000,00 kuna i odgovorna osoba u pravnoj osobi.
(15) Novčanom kaznom u iznosu od 500,00 do 2.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač koji ne koristi dnevni i tjedni odmor.

I najduži put započinje....
Kao što smo u uvodu rekli započelo se, ali ne u potpunosti jer još uvijek se radi i prekovremeno i duže od zakonom određenog radnog vremena, ali da sad ne kvarimo raspoloženje, o tome ćemo drugi put.


- 20:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0