četvrtak, 08.03.2007.

Sunny day

Čini se da se sve počinje sređivat
Ocjene u školi su bolje i čini se da neće biti nikakvog ubojstva (barem ne na meni)
Ne znam što se je preokrenulo al nešto je
Krenulo je na bolje i osjećam se super
Detalji su dovoljni
Sasvim dovoljni
Patila sam i moralo je nešto otići ili depresija i ja
A zbog čega ja to patim pa da znam onda to nebi bila ja

Vrijeme koje ne prolazi

Prepuštena tokovima vremena
I bolovima prošlosti
Lutala sam starim gradom
Svake noći lutam tuda
I svake noći se nešto promjeni
Samo ne ja
Njegov anđeo tuge.
Jesam li vam pričala kako boli
Tisuću vatrenih strijela
Zabijenih u ovo srce koje
Jedva kuca
Koje traži i ubija
Svojom tugom

On je otišao usred "noći"
Prije sam imala nadu
sada nemam ni to
A što je vampir bez nade
U bolje sutra
Vidjela sam ga
Kad je mjesec
Sjao nad Veronom
Uživao je u "obroku"
A ja,ja sam trčala
Bježeći od prošlosti
Jesam li ga trebala
Pa....
Trebate li vi ljubav?
I mrtvaci osjećaju,znate...

Pa kuda god put se okrene nadam se da ću uživat u ovoj
sreći dovoljno dugo da shvatim da je moj život vrijedan
Sve je vrijedno samo smo mi slijepi
Ja pogotovo.......

Cvijetovi zla rastu u travi
Cvijetovi zla tako dragi


Kisach

16:29 | Komentraj (11) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:Pain is my reality Dizajn by:Freaky Layouts