utorak, 19.12.2006.

666 continues

Ja nastavljam.....vidite za savršeni broj drži se broj 777 (iako pojma nemam zašto).............i sad broj 666 je 1 iliti sotonski broj manje od savršenog................a broj 888 iliti božji broj(a ja bila uvjerena da je to 999) je 1 više od savršenog..........moj fredica je rekla da na to možemo gledati ovako: 666-Pakao, 777-Čistilištea 888-Raj..................no sad vi meni recite zašto bi čistilište bilo savršenstvo ako je raj već zaposjeo to mjesto.Čistilište je samo put do savršenstva znači nešto tu ne štima..........ubiti prosurfajte internetom i naći čete stotine drugčijih reinpretacija tog broja ja sam na jednoj našla jako dobru: The number Of The Beast............................. ovo se meni sviđa na toj stranici................................The following fact is quite well known, but still interesting: If you write the first 6 Roman numerals, in order from largest to smallest, you get 666:

DCLXVI = 666.
The previous one suggests a form of word play that was popular several centuries ago: the chronogram. A chronogram attaches a numerical value to an English phrase or sentence by summing up the values of any Roman numerals it contains. (Back then, U,V and I,J were often considered the same letter for the purpose of the chronogram, however I prefer to distinguish them.) What's the best English chronogram for 666? Here's one that's pretty apt:

Expect The Devil.
Note that four of the six numerals are contained in the last word.


ako hoćete kliknite

ali vidite ima i puno gluposti i sranja tako da ako ozbiljno ne želite postati opsjednuti nemojte se previše zamarat time
We will die when we are destined won't we

16:32 | Komentraj (4) | Printaj | #

četvrtak, 14.12.2006.

Sweet 666

Opet mi je bilo dosadno na geografiji i tako sam se počela igrat..........matematika ima svoje pravilnosti pa sam išla vidjet što će bit kad 6 puta zbrojim broj 666.........i tako ništa interesantno 3996 ............idem zbrojit 9 puta 5994..........5 puta 3330.............niš zanimljivo.........no kako sam ja maštovito djete poigrala sam se vidite naizgled nema nikakve sličnosti no svi ti brojevi 3996, 5994,3330 pa čak i sam broj 666 imaju zbroj znamenaka 9...............gledajte 3+9+9+6=27 a 2+7=9 3+3+3=9bolesno i zabrinjavajuće svi brojevi kojima je zbroj znamenaka 9 pomnoženi s nekim brojem daju broj čiji je zbroj znamenaka isto 9.........ah ta matematika zašto?
Maybe I am insane!!!!!!
I tako ja ubijam vrijeme no pritom budno brojim koliko još do kraja ove torture MMMMMaaaaaaaaaaaNJnjnjnjNjNjNJnJnJnJnjNjNjNjEEEEEEEEEE od 2 tjedna hehehehehehehehehehe uživam
Nadam se i vi
Sweet Dreams

17:00 | Komentraj (2) | Printaj | #

utorak, 12.12.2006.

Me and My World

Teddy koga ti nazivaš gadurom(......)Eto ti na!!!!!!!!!!!!!!
U mom svijetu niš posebno jedino to da sam Zaglušena HIMOM i APOCALYPTICOM...........Željela bih ih slušati uvijek i daN I NOĆ...........tu mora pasti savjet.........od HIMa su sve pjesme super...........no od Apocalyptice mi je najbolja Path.......A Path vol.2 je prejebena......tako ako je nikada niste čuli NABAVITE JE..........ja sam dobar anđelčić pa vam evo LYRICS(p.s.to znači riječi pjesme)




APOCALYPTICA lyrics

ovo vam je link youtubegdje spot možete pogledat samo upišite pod tražilicu apocalyptica path vol.2 a ima i dr. stvari
uživajte

17:47 | Komentraj (3) | Printaj | #

srijeda, 06.12.2006.

Hate U

Ja zapravo ne znam što danas mrzim.......znam samo da je danas Sv. Nikola........a darova nigdje.......svi u školi pričaju o tome kako su dobili neke gluposti a ja..........hvala nebesima imam dobru rasku...........na jedan je sat donesla punu vreću bombona i čokoladica i rekla...........uživajte.........jedna mala čokoladica ali i to je nešto zar ne trebamo se pomiriti s time nekad je svijet okonasbio samo puka igra sad je okrutna stvarnost..........s nožem u leđima............nedostaje mi sve to kad si mogao otići u krevet bojeći se duhova i misleći da ispod tog kreveta ima nešto............bilo je to .........zbilja nešto

13:29 | Komentraj (3) | Printaj | #

utorak, 05.12.2006.

Burning

bILA JE DANAS JEDNA ZANIMLJIVA STVAR U MOJOJ saint ŠKOLICI...........zadnji sat imali smo geografiju.........naša svevideća profa digla je komad papira i rekla..........Držim u rukama svu znanost svijeta..........čovječe..pa se ti zamislii.ako sva znanost svijeta može biti na jednom običnom papiru...........zašto onda.....sve boli tuge i patnje ne mogu biti sadržane u jednoj suzi.........znate zašto .............ne...ne ..ne.................n......e ni ja a htjela bi tako snažno.......htjela bi da ne patim više........prošlost je iza mene tako daleka.........a njena vrata zatvorena....no život je super zar ne....ide dalje............ma koliko mi patili.......puknucu

Image Hosted by ImageShack.us

16:36 | Komentraj (1) | Printaj | #

ponedjeljak, 04.12.2006.

Forgoten In Hell

MAla Teddy nemoj tako.....pišem često prečesto............duša mi je prazna a oči staklene........i ti si meni nedostajala ali bilo je tako lijepo u Edenu da nisam dugo mislila jedino sto sam htjela bilo je da nestanem...............jer kad sam tamo ja se ne pitam što se dogaĐA U ZG.-uliću tj. da bude tocnije HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............NO TO NE ZNAČI DA NE MISLIM NA TEBE DRAGA :*
Sad u mučilište ...............ne želim se zamarati sumornim mislima .......cvjet zla je zatvoren..........slijedeći vikend se zasigurno vraćam u Eden.............PALO JE TAKO SRETNA OKOLNOST................nism slušala HIM već dosta dugo u nasem divnom ZG-liću..........ubija me to trebam ih da živim...............trebam villa da dišem.....ko što mila teddy treba josha.....(ako nisi shvatila ovo je sarkazam)mwhahaha.............u tvom stilu zar ne.........
Ako ste muzički freakovi ova stranica dobro će vam doćLast.fm
Vjerujte mi samo se potrudite.........ne očajavajte................fight....................take the pain.....and...........Live
(a ona meni da često ne pišem postove........znate što neću je više spominjat u postovima eto ti na Teddy.............Šta imaš reć na ovo ........blabla)
Kizz an .... you

Image Hosted by ImageShack.us

18:38 | Komentraj (0) | Printaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:Pain is my reality Dizajn by:Freaky Layouts