ponedjeljak, 23.04.2007.

Living day by day

Doći će vikend i 4 blažena dana doma
U sobi koma sve mrtvo
Al sjetih se još mjesec i pol i gotovo
Napokon sam i mojoj dragoj mačici obznanila vijest da ću proć s 4
Ona se još uvjek nada....
Vidite nije meni teško to što ja prolazim s 4 ......................već to što moj brat koji uči samo pola sata na dan (moš mislit) prolazi s 5...............................a i prvi razred je prošo s 5............neznam kako da ga više zovem.šterberom ne mogu jer štreberi sjede po tri sata sata za knjigom................a on.........genijalac nikako ne dolazi u obzi pošto bi to laskalo već njegovom prevelikom egu......i kako je biti taj koji je loši.....iskreno sranje uvijek sam ja bila bolja ...............al mu se nikad nisam rugala a on meni hoće znam to............grozota svi samo kažu stisni uči................zar ne razumiju da sam previše zaglibila...............kako ću to podnijet ne znam

Crvena tekućina teče niz
njegovu hladnu ruku
Jedna noć i svi njegovi
snovi potekli su u zaborav

Čudovište koje vreba
u tami ima oblik koji vara
Ono traži ljubav koje nema
ne za nju, pati tiho


Ne znam lagana depra se javlja zbog jedne cure u sobi...................dubi mi na glavi nadam se da sljedeće godine neće biti samnom jer ne znam ..............tako je glupa..znam arogantno je s moje strane da to govorim ali ona nema ni opću kulturu
Ja nemam što s njom pričat a još se k tome ni ne slažemo

Moja frendica je bila u Italiji u gardalandu i donesla mi je ying-yang lančić
Nisam to očekivala od nje a pogledajte i cjene u Italiji i sve vam bude jasno koliko me voji he he
Još jednom mala hvala you really touched my heart

see ya Kizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

21:07 | Komentraj (10) | Printaj | #

ponedjeljak, 16.04.2007.

Let there be pain

Vratila sam se.....bilo je lijepo doma u Edenu.
Škola je počela al držim se, nisam primjetila nikakve crne oblake bar ne na mom nebu
Činjenica da škola završava za dva mjeseca držime sretnom..ali.........svijet nebi postojao bez ali
Žao mi je, katkad zato što uvijek odem kad postane zanimljivo
Naravno lijepo je kad dođeš doma ali..............primjećujem i u sebi iskru izdaje želim ostati imam puno prijatelja tu a doma katkad sam jednostavno izgubljena....................i zaboravljena

Koga ja zapravo izdajem sebe ili.
.Jeli izdaja to što želim biti sretna sad kad sam se prilagodila.............ne znam dosta mi je pogleda ogovaranja opomena usmjeravanja
Želim živjeti onako kako zamišljam bez ljudi koji bdiju nada mnom i ispravljaju moje loše korake
Ja nisam nečija marioneta niti to želim biti ali teško je jer ja sam glupa bez snage da se borim za sebe
Jeli me to čini kukavicom ili jednostavno promašenom prilikom......neznam



Mjesec sja
Gledam ga već dugo
Nisam ni znala da je tu
ali kad sam ga vidjela
Srce da ga imam izdajnički
Bi prestalo kucati

Gledam ga iz mraka
sa željom tako velikom
da ga dodirnem
da ga pogledam

Otići ću
svaki put bi to napravila
Izdajnički bi se pokupila
Mislim da zna

Zna da sam tu i gledam ga
Muči me svojom tamom
Zašto je takav
Mrzim ga..........lažem

Oboje znamo da on mora
učiniti Prvi korak
A dotad ja...........
Ja umirem u tami


Ako nekome na pamet padne još koja dobra knjiga neka upiše bit ću zahvalna

Kizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

21:08 | Komentraj (21) | Printaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:Pain is my reality Dizajn by:Freaky Layouts