utorak, 30.01.2007.

Lost and Forgotten

Javljam se ponovno zato što su neki ljudi previše nestrpljivi(znaš na kog mislim, da na tebe)
Ništa posebno nije se dogodilo od mog rođendana jedino spoznaja da nema smisla U ŽIVOTU ali nije li to Aristotelova nauka (u školi tupe samo o njemu), Zatupljuća atmosfera koja vlada u našoj maloj razrednoj zajednici je toliko ubijajuća da se čovjek ne može opustit ni za vikend jer se stalno brine o obavezama vezanim za tu odgojno obrazovnu ustanovu. Jebi ga ako život nema smisla koji kurac onda ja ovo pišem pa zato da kukam .Ne radi li to većina nas samo kuka a ništa ne pokušava učiniti sa životom i pokrenuti se.
Škola već traje tri tjedna a ja se nisam ni pokrenula neznam jeli problem u meni ili vrijeme leti tako JEBENO brzo da se ne stignem ni okrenut. To je zbilja jedan ali JEDAN veliki problem. Ne znam jeli to zato što dolazim iz mjesta gdje si uvijek imao vremena ili Zagrebčani zbilja imaju jeben brz tempo. puknucu
Pa evo i sad ovdje kraj mene sjedi ................pa ..................jedna moja frendica ...............ajmo.................je ...............nazvat.................Dolly..................i tako ............ona opsesivno bulji u ovaj ekran a ja mislim pa daj se makni ..........sisaš mi nadahnuće............i činjenica da nadahnuće nije ako pišem o tebi već o nečem produhovljenom npr...............rezanje žila............pa dajte ljudovi ako to nije nadahnut onda zbilja neznam ....Bojim se se da će me pregazit znate ona koja tako opsesivno bulji i bulji .....................vama ovo što pišem nema smisla ali vjerujte meni ima tako bulji i bulji da me prolaze trnci.............vidite to vam je neprednost doma ili netko bulji u vas .........................ili vam netko uzima stvari kao jedna neimenovana osoba ...............ČINJENICA je da u domu nemate privatnosti i ubija me to želim doma u svoju ugodnu sobu svom starom kauču koji svakog trena izgleda kao da će se raspast ili slike koje sam poljepila po zidovima a podsjećaju me na najljepše dane mog kratkog života....................................toga tu jednostavno nema, nema svakodnevnice bol, bol je sve što imate i zbunjenost.................Ljudi me pitaju kako je to živit u domu i kažem dobro ali istina je daleko i blizu tome. U svakom trenu kad ste ovdje osjećate da ste u dva paralelna svijeta i nijedno ne pripadate nažalost ne više i svakom se korakom sve više udaljavate od dražeg vam svijeta. Rastrgani u uspomenama......................možda bude bolje.........M.........................O....................Ž......................D.......................A...........................iskoristite život i ono što vam pruža čitamo se!!!!!!!!!!!!!!!!namcornamcor

19:14 | Komentraj (6) | Printaj | #

utorak, 23.01.2007.

Happy Birthday

Jucer mi je bio rođendan...................KAtasTROfa.........barem što se škole tiče.........imali mi latinski neki 4 sat ...........Žena uhvatila da pita i citirami dođe red na mene........a ja pa nisam učila jebote pa umorna došla od kuće u dom i nije mi se dalo probat ču sa srećom al nema sreće............dobila ja DVA.........staroj nisam rekla..........još mi to treba a da sve bude ironičnije........nakon što me je izrešetala dodala je SRETAN ROĐENDAN...........I SAD VI MENI RECITE DA LJUDI NISU LICEMJERNI.......................To me je sve potaklo u depru ............grozno............pomislila sam o puno toga kako sam se ozbiljno promjenila a znate kako sam to zamjetila...............pa jednostavno sve me u zadje vrijeme tako puno tišti nemam vremena.........dođ
em kući i mislim kako ću puno toga učinit al jednostavno ne mogu jer pomislim kako uskoro idem u Zagreb i jednostavno puknem.........Ne želim reći da mi ovdje nije lijepo mislim knjižnica ima na svakom uglu ali nemogu se otet dojmu da nešto nedostaje jednostavno neki komadić se izgubio i nema povratka.............prije mislila sam kako ću pobjeć od kuće..........SAD ............mislim na to kako ću se ubit.........neznam prije nikada nisam mislila o tome na taj način ne tako intenzivno ali sad osjećam kako me tuga svladava i ne mogu se oduprijet............da NEMA nekih ljudi poput tebe Teddy a u poslje dnje vrijeme i nekih drugih osoba mislim da bi se slomila odustala....................Često mi život nema smisla ali upravo ga male stvari ti detalji čine smislenim...........Protumačite ovo na način koji želite ali ČINJENICA je da mi svi u dubini duše PATIMO

VampireLady

20:01 | Komentraj (4) | Printaj | #

ponedjeljak, 15.01.2007.

Me again

Znam da se nisam javljala dugo.................no bila sam doma i nije mi se dalo no umjesto da ja govorimtu o glupim stvarima idemo dalje,....................................................................................
Ville ValoImage Hosted by ImageShack.us snimio je spot s Nataliom Avelon.Pjesma se zove Summer Wine
Spot je tu........Skinula sam ga s YouTuba ako ga želite pogledat


Također sam stavila i od HIMA WHEN LOVE AND DEATH EMBRACE
E da imam i za vas još jedan link.Prilično je zanimljiv Deadname
to je sve za sada KIZZ

17:01 | Komentraj (3) | Printaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:Pain is my reality Dizajn by:Freaky Layouts