utorak, 28.11.2006.

Friends

Život se nekad čini tako okrutnim.........ponekad i previše.Trudim se tu dobrih pola sata kako bih jadna stavila spot od ljubljenog mi HIMa.........Uspijem nađem odgovarajuću veličinu spot čak svira....... u euforiji.........javim Teddy mislim djelit će moj entuzijazam.........Nije je gledala ni jebene pola minute i ugasi blog ode negdje na vražju stranicu i upali Josha Grobana..........meni mrak na oči mislim pa mogla bi mi barem reći kako sam u tako malo vremenA POSTALA PROFESIONALAC ZA HTML.......ništa ništa........vi razumijete nadam se prijatelji izdaju variraju nestaju gube se u vremenu.........pali anđeli pate i više nego što bi trebali..........ponekad samo nekad u mraku želim nekoga jednakog meni jednostavno Teddy slama srca i sad če ostavit koment po kojem če ispast svetica no ona i je svetca ako gledate na moju prošlost ...........moji prijatelji.....neki naravno.........bili su daleko od aureola svetaca a neki pak pokazali su mi ma koliko otrcano zvučalo važne stvari u životu........ponekad poželim no ne tako često........tko bi zapravo pomislio da sam Teddy upoznala prije samo 8 tjedana i ma koliko bila mala sa manama ipak je savršena jer ona je prijatelj koji te ne ostavlja vec tješi kad je teško mračno i kad stojiš na rubu ponora. tako brzo upoznaš nekoga tako brzo ti uđe pod kožu i tako brzo odbaciš sva mračna uvjeravanja najdaljeg kutka svog srca............da ona je moj anđeo čuvar.............ko bi rekao da ih pali anđeli imaju...........kizz mala

17:20 | Komentraj (3) | Printaj | #

ponedjeljak, 27.11.2006.

another day in HeLl!!!!!!

yap..... danas school katastroffen
dođoh, vidjeh i zakljucih da sam vidjela teddyne komentare
i osmijeh na majne faca pojavi se ubrzo (ah kako sam poeticna)
a onda...najedanput..vidjeh koje gluposti pisala i osmjeh postade kriva crrrrrta!!!!!! krrrrrr
TeDdY bwahahahahahaha
prestani se zafrkkkkkk wiz majne blog (ucim talijanski ne njemacki) a onaj koji ovo pise nije pri zdravi pameti (a u ovom slucaju sam to JA!!!!)
bwahahahahahaah




no.....sada o glavnoj temi.
povjesnicarka-Elizabeth KOstova! - jako dobra knjiga ljudi moji...i ako se nazivate vanpire freeekks MORATE ju procitat !!!!!
ofcourse, ANN RICE ne moram spominjat.
svi koji ste culi za vampire (rumunji naravno !!!! yeeee) culi ste za nju-....a stim i TeDyYyYYy PRAVI VAMPIRRR
POZZ rumunjskoj
evo jos slikica





21:39 | Komentraj (0) | Printaj | #

petak, 24.11.2006.

Gothic saying


I love gothic

12:12 | Komentraj (2) | Printaj | #

Just Pain

Rekla sam da se neću javljat, možda i nebi da se nije dogodilo nešto..
Bila sam tu informatičkoj kad su me najednom potjerale veće sile.
Otišla sam u sobu upalila cd i tad najednom počela sam plakat. samo tako iz vedra neba.Glazba je svirala a ja sam plakala.Možda 15 minuta možda pola sata. Neznam ni sama. Cure su rekle da zadnjih mjesec dana nisam plakala.E pa sad sam isplakala sve boli tuge i gušenja.
Gadno a ipak olakšavajuće. ispružila sam se na krevetu nema spasa. daleko od doma od svega.Mogla sam si prerezati žile. Nitko ionako nebi svatio još dobrih pa najmanje 3 sata. Jadno zar ne a kao trebali bi paziti na vas Paziti!!!
Nepostoje 2 savršena dana jučer sam bila sretna kao što već dobrih 5 mjeseci nisam
Zato me je netko kaznio no 2 savršena dana ne postoje vjerujte mi kad vam kažem. Mogu ponavljat to tako puno puta a mogu i djelovat zar bi bilo važno. Recite. Bi li?
Smilujte se palom anđeluno

11:25 | Komentraj (2) | Printaj | #

četvrtak, 23.11.2006.

Alone In The Dark

Danas sam puno radila na svom blogu i dodala puno linkova te se nadam da ce te ih bar imati obzira pročitati

Danas sam ostala sama u sobi, oaza ,istovremeno, mira i usamljenosti.
No bilo mi je super išla sam s frendicom na kaficu i bilo je interesantno.Tehnologija je prenapredna za nas.Naišle smo na touch judebox i zapele na novčiću(nevjerojatno).No inače nisu imali ni ništa od HIMA pa je tu sljedilo razočaranje no preživjela sam. Jednom će ljudi znati. Za vikend me nema pa kizz do sjedećeg postićaburninmad
P.S. Stavila sam brojač pa su brojke male ako vam se da a i ako ste dobra srca uđite više puta daa se bijedna brojka poveća (maybe joke,maybe not!!)party

18:40 | Komentraj (1) | Printaj | #

srijeda, 22.11.2006.

Za milu i dragu Teddy

Draga jesam rekla da cu te pozdravit. Dok ti u milom ti i dragom Osijeku dižeš sve četiri u zrak ja moram trpiti onu koja stalno priča(Čitaj:D.K.)Brblja li brblja i sad dok ovo pišem,usput pozdravlja te,a ja crkavam.Vječna borba dobra i zla (Pogodi što je ona)sad zaozbiljno ne budi lijena i ostavi neki komentar.Pa cjeli sam ti post posvetila. Sad je D:K: digla obrvu (Nećemo komentirat),ona mene uopće ne shvaća.sad je digla drugu a sad se pak smije njoj je to smješno možeš li ti to vjerovat.I gle ti to još jednom.a sad je ko Tarzan. I obje obrve u zraku.
Sviraj samo svirajnut
Kad budeš svirala na koncertu misli na nas. Mi vjerojatno nećemo misliti na tebe No neko za Boga miloga mora misliti.smijeh
Možeš ti to. thumbup
Male riječi ohrabrenja:
1. Nemoj pasti na pozornici osramotit ćeš nas sve
2.Kad promašiš ton sviraj dalje i moli se da nitko nije čuo
3.Pazi da ti suknja negdje ne zapne misli na svjetinu koja te gleda i ona koja te poznanaughtynono

To je sve od nas mila.Nas dvije te pozdravljamo i molimo (moš mislit)za tebe.Mala vragolasta i Mala brbljavica( Pogodi tko je tko!?)wavemahcerekzijevrolleyesroflpartyzujocoolsmijehsmokinwave

19:10 | Komentraj (1) | Printaj | #

In Joy And Sorrow

Nadam se sa vam se svida moj novi dizajn: Nemam vremena javim vam se kasnijewave

14:42 | Komentraj (0) | Printaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:Pain is my reality Dizajn by:Freaky Layouts