13

utorak

veljača

2007

pa..

Dok čekate treći nastavak "Bal vampira".. stavit ću vam jednu pjesmu koju sam napisala jednom frendu... koji mi se uvukao pod kožu i sada me pečepuknucu wink kao neka rana koje se ne možete riješiti... samo šala.. smijeh ...i ja sam njemu kao rana... wink
ova je pjesma kao i "Kap" na Lidranu.. inače, prvi put sudjelujem na lidranu za pjesme...smijeh
nadam se da će vam se svidjeti.. a ako ne... znate gdje su komentari smijeh
pozzzcoolmahwave


Prijatelju…
Koliko si ono rekao da postoji šahovskih varijanata?
Šaram po bilježnici, mislim na tebe… Bah, puknuo mi špic, napravljen od grafita…
Rekao si da ti izgledam ko' bebač… Simpa ti je to….
…Faster Harder Scooter…
Tebi je dobra I Shot The DJ..
Gledam svoje medalje na zidu, kako bi bilo da ih ti vidiš?
Hrvatska me podsjeća na čekić, tebe?
Ice je pokraj „Bucke“
Imam temperaturu, nije visoka.. ne brini…
„Njupajmo zajedno“ = Winterfresh
Ti si filozof.. Pišem ti pjesmu dok čekam da snijeg padne… Voliš li ti snijeg?
Ispisujem svoje ime, tvoje ne smijem… ne želim da saznaju tvoje ime…ljubomorna sam… Čuvam to…
Grčka je lijepa zemlja, znaš li to?
Dee Dee= moj mačak s velikim ušikama…
Lividraga se nalazi pokraj Gerova
Oči mi se polako mute
Karlovac, grad na četiri rijeke, znaš koje su? ja da…
I je veznik…
I tko je rekao da ću zaboravit pojest pizzu u pećnici?


P.S: Prijatelju... sretan ti novi dan kiss smijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.