Ovo nije kraj

ponedjeljak , 15.05.2006.

Želim sada nešto reći : Prazna sam. Želim se svima vama ispričati ako me ne bude neko vrijeme...
Prazna sam - nemam više...nikakav izvor inspiracije. Ni tugu, ni sreću, ni ljubav...
Moram se sredit. Moram napravit korak naprijed i zato se moram bar na nekoliko dana odreć ovog bloga.
Ne mogu tu prazninu ispisat ovdje...nemam više riječi...Našla sam nekoga s kime mogu pričat i imam podrške.
I dok to vrijeme ne prođe ne mogu ostavljati komentare...jer čitam postove i ne osjećam ništa...
Ne osjećam ljubav u vašim pjesmama, ne osjećam sreću u vaši postovima...
...Žao mi je zbog toga. Kako je to ništa ne osjećati - sad znam...ali vratit ću se. Uvjerena sam u to da će se sve sredit, da ću se opet smijat od srca, jer imam prijateljice koje su sada uz mene...


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>