myspace

<blockquote>Moj b(r)log</blockquote>

Moj b(r)log

utorak, 28.03.2006.

Happy, happy, happy!!!

Ljudi moji, vjerovali ili ne taj se dan bliži!!! A taj je dan subota!!! A ta subota 01.04.2006.!!! A tada je Popeye!!! Weeeeeee! Ako bude trebalo idem kroz balkon! To če mi bit drugi put da idem na njihov koncert. Ustvari prvi, jer kad sam ih zadnji put čuo uživo je bio humanitarni koncert ''Za Raleta'' pa su oni imali par pjesama. Onda su bili Pavel Jazbec crew, i AntiTodor, i... ne znam više, samo na njima sam bio.

U mom prvom ''bolesnom'' postu rekao sam da se vjerojatno neko šali samnom odozgora, a sad sam siguran u to. Šta se desilo. Bolilo me uho pa sam išao kod doktorice i rekla mi je da moram stavljat 3%-tni hidrogen u uho. I jesam. Ja legnem i tata mi to kapne u uho, sve to prođe i šta se desi? Moj dragi tata zaboravio mi reč da bi se trebao okrenut da taj hidrogen iscuri van sa tim bakterijama. I sad sam ja malo nagluh na desno uho! ŽNJ! To če proć, al jako smeta! To je isto kao ono kad u busu ti bude pritisak u ušima pa ne čuješ. Isto samo šta meni i malo zuji. A dobro.

Ful je shpiza ona Tinina igrica na blogu njenom. Neki tetris. Valjda ču si i ja stavit neku. Ako budem bit će na kraju zadnjeg boxa.

Ajde dobro. Pa se čitamo, i s nekima vidimo. POZDRAF!!!

P.S. Najverovatnije se vračam sutra u školu. Ako ne onda prekosutra. Adio!


Pingvini


JOŠ SAMO 4 DANA DO POPEYE-a!!!

ponedjeljak, 27.03.2006.

Još uvijek zatvoren u kući...

Alo people! (nut) Ša ima? Ovo biti bolestan je ful shema! Kao prvo: nema škole. To je glavno. Lako ću prepisat šta smo radili, samo da ne slišam sva ona predavanja... Onda drugo: ležiš u krevetu, gldaš tv, a starci ti nose u krevet za pit i jest. Moraš se dić samo kad ideš do veselog centra (WC). Onda dalje: nitko ne može pit iz tvoje čaše, tako da di je pustiš tamo i ostane. Inače mi je neko mazne pa moram ić po drugu. I tako. Ostalo su sitnice, al sve zajedno pretvaraju bolovanje u odmor!!! smokin

Ali sa druge strane... ne mogu van (headbang)! A ja bi van! Već 2 vikenda nisam bio van! Užahas!

Znate šta sam shvato? Da je petkom i subotom najbolji televizijski program! Imaš ''Zuhru'', ''Studio 10'', ''Žutu minutu'', brdo filmova... Ali ja bi radije van!!!

Ovaj blogeditor je sve bolji i bolji! Prvo ovi smajlići, za koje tek danas saznah (cool), onda još i ova promjena boje teksta... Čak sam vidio i da se može promijenit adresa bloga! Shpiza...

I sve moje aktivnosti mogu sastavit u jednu rečenicu, tako da nemam baš nešto za pisat o sebi... Zato ajmo o... o... ne znam... Čekaj da vidim šta je na iskonu... joj kako glupo!!! Evo vam kratki članak sa iskona: '' 'Što je bilo - bilo je', kaže Krešimir Mišić, policajac koji je svojedobno dobio otkaz jer je uhvatio pijanog Milana Bandića nakon nesreće. Sad mu je Bandić kum prvorođenoj kćeri.'' Ljudi stvarno nemaju pametnog posla ovih dana.

Ja bi sad stvarno nešto pisao ali nemam ni šta, niti mi se više da. Zato adio! Čitamo se poslje! POZDRAF!!!wave

petak, 24.03.2006.

Ma ne mogu da verujem!!!!!

Ja stvarno imam lošu sreću! Ustvari, ne mogu ni reč ''sreću'', makar bila loša. Šta se neko odozgora zajebava samnom, il šta?

Uglavnom. Ja sam bolestan. To nije neka vijest. Ali, nisam se mogao razbolit ni u nedjelju, ni u ponedjeljak, ni u neki radni dan, kad se navečer ne ide van. Nego u petak!! I još nisam bio prošli vikend van, nego sam bio u fucking Lepoglavi! I sad, ako budem imao sreće i sutra ne budem imao uopće temperaturu, možda, i to veliko možda, budem nagovorio staru da idem. Dva vikenda bez rojca! Pa zaboravit ču kako izgleda!

Ali, kako svi kažu, moram uvijek biti pozitivan. Pa sa svijetlije strane, ne idem u školu. A trebao bi pisat engleski, i nisam baš uspio napravit šalabahter. Pa je to dobro.

Od kad sam napravio onaj post protiv učitelja siguran sam da učitelji čitaju blogove. Ako ne oni, onda ravnateljica. Svi koji znaju našu ravnateljicu iz Verude znaju kakva je. Nema osobe na koju se ne zadere. Ali od onog posta malo me čudnije gleda nego inače, iako uvijek ima neki čudan pogled. Ma sva je čudna. I evo jedan savijet za nju: Ohladi!

Evo, ja sam sa postom gotov, a pošto imam još cijeli dan za radit ništa moram malo surfat, pa gledat tv, pa spavat, pa opet ispočetka (ili ''izpočetka''). To bi bilo to. POZDRAF!!!


Ovu sam sliku stavio da pokažem sličnost između Karle i naše ravnateljice. Za one koji je znaju, naravno...

srijeda, 22.03.2006.

Alo!

Alo, people! Ja bum napisal kratki postić sada jer idem sada sa starim u Bilu po špežu.

Danas dobih 6 ocjena!!! 5 hrvatski, 5 matiš, a tzk je: 5, 5, 4, 3. Umislit ču se... 4 petice!! Postat ču štreber!! Neeeeeeeeee! Ma neću. Evo za sljedeće dvije kontrolne ne učim. Pa če se ispravit. Valjda.

Od našeg koncerta na kraju ništa. Šmrc... Ma i bolje. Trebali smo napravit neki hc bend, ali takvih ima već puno, puno... Pa čemo si valjda nać neki ženski vokal, malo viši, ma čemo smislit nešto.

To je to. Ja nemam vremena, pa se čitamo poslje. Danas ništa od slike. POZDRAF!!!

ponedjeljak, 20.03.2006.

I'm back!

Evo mene natrag sa pobjedničkim trofejom! Da, da. Osvojili smo prvo mjesto na natjecanju! Išle su tri ekipe iz Pule. Mi, u mleđoj kategoriji (došli prvi od dvanaest), i još dvije u starijoj (jedni došli treči, a a drugi sedamnaesti od dvadeset). I tako.

Dobio sam 4 iz hrvatskog!

Danas mi je ful bolo shpiza u školi. Trebali su me pitat iz tri predmeta, ali sam se opravdao da sam bio u Lepoglavi, pa me nisu pitali nšta! Ha-ha! Ali sutra... Sutra pita zemljopis, pišem matiš, pita kemiju... i još nešto, al se ne mogu sad sjetit šta. A dobro.

E, pa stvarno ne znam šta da pišem... sve šta mi se desilo na vikendu već sam rekao na prvom odlomku.

E, da. Nina mi je napokon vratila MP3! Bio mi je kod nje... dugo. Dosta dugo.

I Deni mi je posudio slušalice i zaboravio sam mu vratit... ups. A bum mu vratil sutra, ne?

A to bi bilo to. Možda vam u kojem od sljedećih postova uspijem stavit sliku naše ekipe sa peharom. I btw, zajebali su nas sa peharom. Dali su nam neki stari. N par mjesta je izlizan... žnjkmbljutzqltuzqmntt!!!

Ajde adio! POZDRAF!!!


STAY BRUTAL!!! STAY HARD CORE!!! Se čitamo!

petak, 17.03.2006.

Evo, javljam se...

Danas se moram javit jer ču sljedeći post moć napisat tek u ponedjeljak.

Sada je 08:10 šta nema nikakve veze sa sadržajem posta, ali ovaj post nema sadržaj tako da... Da. Za sat vremena če me nazvat Deni da idemo u Rojc na pripreme, a meni se tako neda... niš' mi se neda. A tako je to ujutro. Još moram otić' na 6. sat pisat tehnčki... ni to mi se neda, ali rađe to nego da me pita.

TAPIJA!

I ja idem danas u 16:00 u Lepoglavu. Iskreno da vam kažem, ni ne znam ju pokazat na karti, al nema veze. Ja idem tamo.

Ajde, people, moram si spremit ranac, pa idem. POZDRAF!

Image Hosted by ImageShack.us
...

četvrtak, 16.03.2006.

Post za moje učitelje...

Ovo mi je već drugi post danas, a sad ću vam objasnit zašto ga pišem...

Prije par minuta moja kolegica iz razreda mi je pustila komentar na kojem piše da nam učitelji čitaju blogove. Znao sam da to rede i u drugim školama, ali nisam znao da je tako i kod nas. Ta me informacija malo razpi**ila pa sam ovaj post namjenio njima:

Pi*ka vam materina, koji ku*ac sad očete?!? Nije vam dosta šta me ubijate u školi pa sad morate i na internetu?!? Pe*eri jedni ružni, majku da vam je*em!!! Ne mogu vjerovat da mi morate čitat i blog, koliko god bio miran, pi*ke jedne ružne!!! Ako imate muda, ostavite mi barem komentar! Ako znate, ku*ve jedne neodgojene! Šta vas nisu mama i tata učili da ne zabadate nos di vam nije mjesto, pede*čine jedne! Idite svi vi ljepo u pi*ku materinu!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Fuck Off!!!

P.S. Sorry, mama, morao sam...

Weeeeeeeeee!

A, evo, jedan ''weeeeeeeee!'' bez razloga. Mrzim davat naslove postovima...

Meni ljepo! Danas nismo imali ni 4. ni 6. sat! Valjda su učitelji bolesni, il nešto. Da. A sutra još bolje! Nemam ništa! Nema škole! a sada ''Weeeeeeeeeeeeeee!'' s razlogom! Balerina (moj razrednik, za one koji neznaju) je oslibodio mene i Danila od škole jer bi trebali ić na neko natjecanje iz šaha, ali neidemo, a on nas svejedno pustio! Mislim, je on idiot, ali nekad... ma on je idiot, kad se sve pogleda. Ali moram doć na zadnji sat, jer pišemo tehnički, a na tehničkom je jako, jako, jako, jako lako prepisivat. Več sam si isprintao šalabahtere (mrzim tu riječ!).

Sutra grem na natjecanje u Lepoglavu!!! Joj! Bit će shpiza!! Idu i neke dvije ribe koje još nikad nisu bile na natjecanju, pa čemo ih ja i Deni ''malo'' zajebavat... a moramo... na bi bili mi ako nećemo... Ali tri dana neprestalne zajebancije!! Pre ludo!

A dobro. Šta se tiče proba, još nije bilo ništa. Najvjerojatnije ni nečemo ič na koncert, jer nečemo imat dvije stvari. Ma ko ga jebe!!! Bacat čemo se ispred pozornice, ako ne na njoj! Uglavnom. To je... 27. Ajde POZDRAF!


Biologijom protiv kemije!!!

ponedjeljak, 13.03.2006.

Zdravooooo!

Dobra vam veče dame i gospodo! I onim ostalim, između. Danas sam ful dobre volje, ali ne znam zašto! Jednostavno jesam.

Ali opet, nasuprot tome jako mi je tapija!!! Ma, nema veze. Nač ču si nešto za radit. Sad sam, prije koju minutu prošao sve blogove za koje znam i pustio im komentare. A to je bilo dosta blogova.

Zamislite, dobio sam 3 iz fizike! Bile su dvije-tri petice, par četvorki, tri trojke i sve ostalo kusevi i duje!!! A ja 3!!! Ful sam happy! A Minić, od kojeg sam dosta prepisao, je dobio 2. Mali čudno.

Kako me nervira ovaj moj sat u boxu! Pokazuje da je 01:38 am, a ustvari je 01:38 pm! A ja neznam kako to ispravit!! A dobro.

Sada vam ide slika vezana za prošli post (jer sam je tek danas skinuo):

Kliknite na nju da bolje vidite. Ful je shpiza!!!

That's all folks!! Pa se čitamo poslje! POZDRAF!

E, da. Na prošlom sam postu zabio odbrojavanje. Ej!!! Pa več 30!!! A mi ljenčarimo! Moram zakazat probe!

nedjelja, 12.03.2006.

Pandur u Rojcu?

E, da. I do toga je došlo. Čuo sam od Bruna Velikog da če jedan pandur ić samo za rojc. Znači po hodnicima, parkiralištu i okolo. Samo se nadam da sam krivo čuo jer... a bit će tapija! Nemo'š radit sranja kad ti je pandur pedesetak metara od tebe. Neče se više niko ni pošteno napit... A dobro.

Upravo sam se vratio sa priprema za natjecanje. Ma trebali ste vidjet te pripreme: došli u 14:00, slušali muziku, kopali po ladicama, zajebavali se... čak smo i našli litru kruškovca u frizu, pa smo si uzeli gut. Tek smo u 16:00 počeli vježbat. A nema veze. Nač čemo se opet u utorak poslje škole. I opet če bit isto...

Jučer je bilo jebeno! Sjedimo mi, komentiramo šta čemo sa pandurom kad dolete neke dvije pijane ribe. A dobro. Mi dođemo do njih, jedna se ruši, a druga... tako-tako. Još normalna. Onda je ta normalna se počela trest. Odveli smo je riga par puta pa joj je bilo bolje. I sa prvom isto. U međuvremenu, Nina i Petra su se igrale lovice po Rojcu! A nisu bile na ničemu. Valjda... Vidio sam svašta, ali da Nina trči... sada mogu mirno umrijet.

E, da. Ako ste opazili mog frenda ''Spidy-a'' (ovaj pauk dole) mogli bi ga nahranit svako tolko. Imaš u kutu dolje-desno mali pravokutnik na kojem piše ''more''. Klikni na njega i onda če ti se pojavit muha. Klikni na muhu i onda če je on pojest, nakon nekog vremena.

Ajde, people, ja sad moram... ma ne moram ništa. Idem gledat TV. Ajde pozdraf!

P.S. Tanja-Sanja, molim te nemoj me zvat ''Petko''!!!


;oP

petak, 10.03.2006.





Petak, petak, petak!!!

Danas je petak! Opet. Previše mi postova ima naslov ''Petak''. Ma nema veze.

Danas je petak! Samo da ne pada kiša, ko jutros. Nisi moago vidjet kroz prozor, a još imamo neke ko fol tende, il tako nešto. Ali u glavno, pljuštilo je.

Ja stvarno više nemam materijala za pisat. Nešto mi je dosadan život ovih dana.

Ali danas će biti ljepo! Oi! Oi! Oi!

Danas mi se desilo nešto pre, pre, pre pre, pre smješno!!! Ja i Robi idemo van iz škole na marendu, a ravnateljica uvjek brblja da niko ne smije van kada pada kiša. I mi se vraćamo sa marendom prema školi i komentiramo kako će nam ravnateljica srat. Ali da svaki put kad nam sere uvijek sere robiju, a meni ne kaže ništa. I dođemo pred školu i čeka nas ona. I počne ona srat Robiju, a meni ništa. I ja se sjetim našeg razgovora i počnem joj se smijat! I onda je, naravno, i meni počela srat. Ali! Što je ona više srala, meni je to bilo sve smiješnije i sve sam se više smijao. Onda se i Robi počeo smijat. Ha-ha. Onda je ova nabacila neku jako čudnu ''ozbiljnu'' facu, od čega sam se skoro popišao od smjeha! A ona me gleda i vjerojatno razmišlja kako da me smjesti u ludnicu. I onda, najbolje od svega, pusti nas u školu, i šta nije lupila Robija po guzici!!! Tek onda sam se počeo smijat!!! I tako mi u smijehu idemo po školi i svi nas gledaju šta nam je... A dobro.

Ovo je bio još jedan moj post, a ja sad idem. Pozdraf!

srijeda, 08.03.2006.

Srijeda

Primijetih da je jako jako glupo davat nazive postovima. Koji če mi to k***c? Ako očeš vidjet kakav je post pročitaj ga.

Tea, iz mog razreda, je izbrisala svoj blog. Glupo! Falilo joj je par postova (dobro ajde, samo jedan je ostao) i ona išla brisat blog. Meni su ostala tri, pa sam ih opet vratio. A, dobro.

Danas moram na... kako se zove... a uvijek zaboravim! A, da. Načelništvo. Šta je tu tako teško zapamtit?!? Baš sam sick. Da. Baš. To načelništvo je ful, ful, ful, ful shpiza! Tamo smo ja, Deni (imate ga u linkovima) i još neke ribe. Ali glavno da je Deni tamo. Nema osobe koja se ne smije. Baš je slon! Ma nego šta.

Za one koji nisu znali idem na izviđaće (ili izviđače, šta ja znam). To su sve samo ne izviđači! Dođemo na sastanak, koji imamo jednom tjedno, pročitamo novine, slušamo muzicu i odemo doma. Ful ok. I još idemo na natjecanja na tri dana, besplatno! Ali imamo obaveze nešto radit samo jedan dan pa ostalo... ma zajebancija.Uvijek se ponese cuge ili se tamo kupi, svejedno... pa je ljepo.

Danas sam pisao biologiju. Hvala bogu šta me Balerina (naš razrednik, iz tzk-a) stavio da sjedim s Minićem! Kad ja ne znam, on zna. Ono šta je nemam na šalabahteru (kako komplikovana riječ!) on ima. Baš je ok. Jedino šta nam učitelji uvijek seru da imamo iste greške, na istim pitanjima.

Ajde, people, ja idem jest, pa spavat, kao i obično, pa se vidiamo. Pozdraf!

Pa već 35!!! Weeeeeeeee!


Klokan na grassu! Urokani klokani!

P.S. E, da. Malo sam uredio blog jer očekujem staru da navrati. BOK MAMA!!!

utorak, 07.03.2006.

Opet ispočetka...

Vraćam se nakon dugo dana jer su opet na www.blog.hr -u imali neke popravke. A jesu ti popravci... nestalo mi je 5 postova! Uspio sam ih vratit, ali sada na zadnjih par postova nemam više slika ni komentara zbog njihovih ''popravaka''! Sada sam živčan! ŽNJ!

A dobro. Šta je bilo, bilo je. A šta je sada, sada je. Ma, koje pametovanje!

U subotu je neka cura iz rojca slavila 17. rođendan u nekoj prostoriji tamo, pa su puštali muzic, bilo alkosa, pilo za jest... al nisam pio. Čudno. Uzeo sam čak dva guta ''Malibua'' koja sam teškom mukom dobio od slavljenice. To joj je bio poklon. A dobro.

Zamisli, prošlo već pet dana od zadnjeg posta, a ja nemam šta za pisat... Glupo! Nekad sam u jedan dan imao dvije stranice, a sad u pet ništa. A dobro. Evo sad ču napisat neku pjesmu pa adio.

NISTA NIJE TAKO DOBRO DA BI BILO DOBRO (Kud Idijoti)

Ništa nije tako dobro
Da bi bilo dobro!


To bi bila jedna njihova pjesma, a ja sad idem. E, da. Što više komentara! Ako očete vidjet prošle komentare odite ovdije. Pozdraf!

četvrtak, 02.03.2006.

Jučer - danas - sutra

Jučer: pre shpiza!!! Nisam bio u školi! Weeeee! Trebao sam ić na neki ultrazvuk vrata, jer imam neke dvije kvržice... ali nije ništa. Vjerojatno od mononukleoze koju sam imao na ljeto... ajoj... to je tek bilo tapija... dva tjedna u bolnici... i to dok se svi kupaju... ma užas. No dobro. Jučer. I čekam ja red, i čekam, i čekam, i čekam... i naravno mi dosadi. Odem ja do ove ribe u kabini koja je radila taj ultrazvuk i pitam je kad ču ja, jer sam bio naručen za 10:00, onda je bilo skoro 11. I ona mi kaže da je doktor bolestan i da če me nazvat kad ozdravi. A najsmiješniji dio je šta se nisam sjetio broja telefona, pa sam joj morao dat mob. Ma bruka! Aaaaaaaaaaaaa!

Prije nogo sam došao u bolnicu sam svratio do talijanske pozdravit Ninu, Nataly, Binu, Deana... i još neku ekipu. Trebali ste vidjet nininu facu kad me vidjela tamo. Samo je stala, nabacila neki freek smajl i ostala tako koju minutu i gledala. I gledala. I nije joj bilo jasno. A dobro.

Danas: A tapija. Šta da kažem. Buđenje, škola, doma, ručak... I komp. Sada štrebanje jer idući tjedan pišemo 5 kontrolni. Trebali smo 4 ali kako smo otišli zadnji put s kemije, pa je prebačeno, pa imamo 5. Ma kužite šta oču reć. I to bi bilo to za ''danas''.

Sutra: E, sutra je petak! A to znači Rojc!! A to znači cuga!!! Weeeeeeeeeeeee! Shpiza! Urokani klokani! Kako zabrijavam s tim klokanima!!! A čuj... pa klokani. Da. Baš.

Ok. Kao šta vidite, malo sam si preuredio blog, pa sad moram da idem. I popunite mi onu anketu u boxu desno, plizzz! Ajde pa se vidiamo. POZDRAF!!!

42! Ali... taj fucking gitarist!!! Oču gitarista!!!!!!!

P.S. Svi gitaristi koji oče da budu u buduće svijetsko poznatom bendu, neka odu u Popeye se prijavit, a ko oče s nama svirat nek mi ostavi broj moba na komentaru. Ajde adio. Pozraf! (opet)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Hard Core 4 life! & Life 4 Hard Core!