umorno_oko

< prosinac, 2015 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

16.12.2015., srijeda

Niko ne mora odrasti

Željka Ercega znan odavna, kako se ono reče, iz prve i iz druge ruke. Zajedno smo studirali, ili bi bilo bolje reč da su nan se preplitali putevi tijekom studija. Ča je samo malo pjesnički omekšan izraz za moji osan godin studiranja za dvogodišnji studij. Ako se računa da je Duje iz «Veloga mista» studira arhitekturu, četverogodišnji studij, deset godin, onda san više nego duplo jači thumbup
Pustimo mi sad to, ovod nije, i ne triba bit riči o meni. Nego o Željku. Sa godinama je izresta u pravoga marketinškoga strukovnjaka, njegova firma «Artur Erceg» ili kako se već zove, neka mi ne zamiri na nepreciznosti, je bila pojam za svježe ideje u Splitu, a bogami i šire.
Ka svaki pravi marketinški viščac, na vrime je svatija potencijale novih tehnologija ... i pritočija je to znalački u nove tokove marketinga.
Oženjen za grafičku dizajnericu Antoniju, u tome smislu je odgaja i dicu, pa se nije moglo dogodit da dica idu na pravo ili ekonomiju ... nego je samo bilo pitanje u kome će umjetničkome smjeru krenit ...
Sićan se kako je bija oduševljen kad je čuja za moju knjigu, koja je nastala ka kompilacija radova sa bloga ...
Kad san već ovako ukratko opisa situaciju u toj zaigranoj familiji, bilo je samo pitanje vrimena kad će se stvorit kritična masa da Željkovi zapisi izjava njegovih troje potomaka dobiju konkretan oblik. Samo ga je neko na to triba nagovorit, kenit nogon da se pokrene .... a tu ulogu je obavila, po Željkovoj skrušenoj izjavi «žena čudnog imena» Herci, koja je pokrenila lavinu događaja koja je kulminirala promocijon libra «Niko ne mora odrasti» koja se odigrala u GK Marka Marulića u Splitu. Za nostalgičare i one koji su se prostorno formirali još u doba mraka, do je bivša Depadansa zna se već čega cerek
Pun očekivanja, uputija san se na najavljeni hepening ...

 photo PLAKAT_zpstpc3b4pe.jpg

Kako je sve na paniku i prišu organizirano, Željko nije zna ko mu glavu nosi pa je boršu sa tehnikon ostavija na parkiralištu. Na svu sriću, jema još dobroga svita, kako kaže, pa je čovik koji je to naša, naša unutra vizitku i nazva ga na mobitel. Neki bi rekli prst sudbine. A ja bi na to doda da me to strašno podsjeća na jednu situaciju od pri malo više od dvi godine party
I ka da je to bilo malo, pa su nastupili, prokleti Murphy, i problemi sa tehnikon ...

 photo IMG_2478_zpsesj0yf3m.jpg

... ča nije bija nikakvi problem z staroga morskoga, tija san reč tehničkoga, vuka. Knjiga je, fala na pitanju, bilo u dovoljnin količinama ...

 photo IMG_2480_zpsec6w4roi.jpg

... za što se pobrigala već spomenuta «žena čudnoga imena». Srića da se ne umire od štucavice, jerbo bi bidna Herci partila, koliko je puti Željko spomenija. Ali nije mu za zamirit, bar ga ja mogu razumit party
Kakovi bi to događaj (event, za sjevernjake) u Splitu bija bez malo pisme. E sad, pivala je klapa «Marjan», ali pisme, bar ono ča san čuja, nisu bile baš sa klapskoga repertoara. Ča mi nije nimalo smetalo. «Happy day», prva pisma koju su izveli, uz ritmičko pljeskanje nazočnog pučanstva u punoj dvorani GKMM ...

 photo IMG_2498_zpslv3fhqki.jpg

... se baš lipo uklopila u svečarski predblagdanski ugođaj. Isto tako, kako i priliči Željku, recenzenti nisu nastupali osobno, nego priko snimljenih izlaganja na video-zidu. Zanimljiva ideja! Zapisano za neku buduću promociju knjige ...
Tribalo je reč i koju besidu o samoj knjizi, njezinome nastanku, sadržaju, tako da je najprin besidu uzeja glavni zapisničar ...

 photo IMG_2497_zpsxgi1dbuc.jpg

 photo IMG_2493_zpsjl2e97bs.jpg

... pa su onda svoje rekli i mlađi protagonisti, Nera & Dan, koji su svojim dičjin mudrostima i dali okus & miris cilome libru ...

 photo IMG_2487_zpszloyl4ao.jpg

 photo IMG_2489_zpssodbzy55.jpg

... zatim glavna ilustratorica knjige Mihaela, maturantica ...

 photo IMG_2494_zpsyvmuthxc.jpg

... pa nakon nje i Antonija, po vlastitoj izjavi «ujutro grafički dizajner, a popodne žena, majka & kraljica»

 photo IMG_2495_zpshrqftww0.jpg

Pravi pravcati obiteljski posal, koji je rezultira odličnon knjigon čiju su promociju svi pažljivo pratili ...

 photo IMG_2490_zpsgmag1kzd.jpg

... čak i uz pokoju puštenu suzicu ...

 photo IMG_2491_zpsij5x9ikw.jpg

... i skoro da zaboravin, na slici livo je Herci, ona ča je natirala Željka na izdavanje libra. Evala jon bilo thumbup I njoj i svin ovin dobrin ljudima koji su i novčano pripomogli da knjiga ugleda svitlo dana!

 photo IMG_2488_zpslmkhglyt.jpg

Kako je bilo do kraja. na moju veliku žalost, ne znan headbang ... jer san mora poć poslin uru vrimena, iz subjektivnih i objektivnih razloga. A taman su se bili zagrijali ... Prolista san malo izvješća i komentare u drugin medijima, mašija se Željko za gitaru, Dan je svira klavijature. Prava pravcata, da ih je bilo malo više, «Kelly Family» party thumbup
Drago mi je da san nazočija ovome događaju, Željkove postove san redovito pratija odma po objavljivanju .... ali, kako bi rekla jedna moja prijateljica koja je odavna savladala sve tehnološke novitade, i koja je mene, naravno figurativno, «kenila nogon» da se ONDA uvatin moga libra:
«Nima do onoga osjećaja kad pomirišeš friško oštampani libar»...
Tako i ja čekan da prođe cili ovi blagdanski šušur i gužva oko promocije, pa da se Željko i ja, negdi u prvome misecu AD MMXVI nađemo na kafi i malo prodiskutiramo o svemu ovome ...
A do onda, zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 13:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.