umorno_oko

< svibanj, 2012 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

20.05.2012., nedjelja

KAŠTEL mali, 2. put

Ne, nije ovo osmi kaštil, kvragu i pulitika i sve ovo ča nas je iskvarilo, pa od drva ne vidimo šumu. Od krvničke rasprave „je li pri bila kokoš oli jaje“ oliti „je li jači tvoj oli moj tata“ ne vidimo ono ča najviše vridi u našemu svitu. Ono još nevino. neiskvareno, ča sve još uvik govori i čini iz srca: našu dicu.
Malu, veliku, uspješnu i onu malo manje uspješnu, svi su oni NAŠA DICA. Koja se trudidu, učidu, provajedu nešto napravit, za razliku od večine nas iskusnjara koji se ne mičemo od tastature, šanka oli od pulta kladionice, čekajuć oni jedan ZLATNI koeficijent koji će nas za vike vikova izvuć iz blata dugov, kredita i minusa na kartican.
Najpri radi mojega diteta, a onda i radi svega godi nabrojenoga, iša san povirit ča su nan to ove godine omogućili da vidimo teta Marijana, teta Sandra i ostala skupina žvelti ženskic iz našega maloga mista, a napose cila vojska teta i učiteljica koje učidu našu dicu thumbup
Išli smo svi skupa, sad to više nije mirakul, Zakonita, Vinka i ja ... i fala Bogu, nismo falili. Najprin nas je omar na vratima zaskočila ekipa ča je ovako originalno došla pozvat pupliku na nediljnu predstavu ...

Photobucket

A kad smo ulizli unutra ... Deboto dvi ure vrimena pisme, plesa, recitacije, iskrene dičje glume. Di koja falinga se i da oprostit, jemadu još veliki popust na godine. Oprosti mi Bože, tija san reč KREDIT pa san se u zadnji sekund ugriza za jazik thumbup

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Naravno, bez barba Bepa teško da more proč koja manifestacija di jema pisme i plesa ...

Photobucket

... bilo je tot svega za vidit i za čut. Kako ja ipak nisan pravi snimatelj ka naš @iskreni, provaću van ovako malo, sa mojon skromnon opremon i znanjen, dočarat djelić atmosfere u subotu u kino-dvorani. Odmorija san se, virujte mi, od svi monadi ča nas bombardiradu zadnji dan ... iz novin, sa interneta, odmorija san od virtualne krvi do kolina koja teče u potociman ispod svakoga, pa i najbenignijega teksta. Vjerojatno će tako i na podan ovoga, ako se odlučin meknit na sućurački portal već od četvrtoga-petoga komentara počet vjekovna rasprava „vitezi o tastature“ jesu li bolji, pametniji, bogobojazniji, lipši NAŠI oli VAŠI.



Kako to ne mogu spriječit, iskorijenit, tako san se pomalo i prista obazirat na ti virtualni „troskot“ internetski portali i kratku dilemu „jema li smisla uopće radi takovi pisat“ riješija krhkon nadon da jema još uvik normalnoga svita koji će sa gušton pročitat moj tekst i svatit ga ka normalnu informaciju o nekome događaju. Dokle još admini ovega portala dillidu moje mišljenje, radi takovi koji makar pročitadu ono ča san napisa, još uvik pišen ... i bacin di koju sliku i videjo. Fala organizatoriman, a posebno malin učesnicima, a ja trčen doma, gledat finale lige prvaka.
Adio, do nike druge prilike ...
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 17:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.