umorno_oko

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

20.10.2008., ponedjeljak

Howgh!

Otkako san pročita prvi put u novine da je napravljeno indijansko selo u parku na Zvončacu, tija san to povirit, naravno, sa mojon Prinčipeson, i sa njezinon prijateljicon, također.
Smatra san da će nan izlet u prirodu, kakvu takvu, bolje doć od traumatičnoga iskustva odlaska u kino gledat film (Kung-fu panda) koji se šeficama nije svidija, pa su se one same zabavile, u kinu naravno, ne obaziruć se puno na okolinu headbang
Dunkve, molajmo sad kino na miru ... oćemo Indijance!
Radi se o nekakvin obožavateljima Winetua, izmišljenog lika poglavice Apača iz serijala knjiga Karla Maya, koje smo mi svi gutali u mlađin danima, bar mi muškići, a za curice ne znan. Dobro se sićan sličica i velikoga albuma u koji su se lipile. Običnin lipilon, jer je u ono doba bija luksuz činit naljepnice, a «sličice» su bile na tvrdome kartunu, pa su mogle poslužit deboto ka hladno oružje no no
Bija san malo skeptičan prema ekipi koja pokušava materijalizirat činjenicu da su se filmovi o Winetou, dobrin dilon snimali i na našin bliskin lokacijama, ka ča je kanjon Zrmanje, i sa obilatin korištenjen domaće ekipa ka statista, pa se zna diko potkrast i koji «Indijanac» ča bi mu se dobro vidila tetovaža «JNA» ili slično ...
Ali, ruku na srce, moran reć da me je izvedba oduševila. I nisan bija jedini ... bilo je mašo svita. Sa dicon, naravno.
Za početak, tribalo je doć do tamo ... tribali smo se uputit u četvrtak, ali tati je uletija posal, pa nismo mogli, odgođeno za petak. I doša ja u petak skupit nji obadvi u vrtić, a ono sva dica budna i obučena, a nji dvi još sidu u piđami, još sa očima na po koplja. Vinka je brzo došla sebi, ali prijateljica Sara nikako. I onda kad joj je doša otac, više nije tila poć sa nama. I gotovo. Zaludu nagovaranje ... Sve se urotilo kontra nas ... i Indijanac ... čak i vremenske prilike burninmad
Uputili se mi sami ... a ono počela kiša. Ali gremo bar prošetat ... a ono do Splita prominila tri, da ne rečen četiri, godišnja doba. Samo je još snig falija, i poledica ... A na mjestu radnje suvo ka barut, kada ne pada kiša u Kaštila, tamo NI KAPI!
Brzo smo se parkirali, da se vrime ne pridomisli headbang i ravno na ulaz Indijanskoga sela ...
Za dnevnu OBITELJSKU ulaznicu (roditelji i neograničeno dice, niko nije tražija domovnicu) od pedeset kun, dobijete šetnju po indijanskome selu, koje, ka i svako selo, jema na sredini svoj totem ...

Image Hosted by ImageShack.us

... jema i prave wigwame, oliti njiove šatore, u kojima se lipo moglo sidit na onin njiovin dekicama ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a moglo se i jahat na malome konjiću, bez sedla, opet na onoj njiovoj dekici ...

Image Hosted by ImageShack.us

... naravno, uz sigurnu ruku voditelja, a i tata je bija pr ruci, zlu ne tribalo.
Moglo se i gađat sa lukon i strelon, ali to Vinki nije bilo interesantno pa mi se nije dalo ni slikavat. U cijenu je također bilo uračunato i pituravanje u ratničke boje ...

Image Hosted by ImageShack.us

... koje je strpljivo radila jedna mlada squaw, i tamo je bija najveći red, tribalo je najviše čekat, ali Vinka je, za divno čudo, bila strpljiva i nije ronzala, a dokle je bila na «tretmanu», nije njanci trepnila, atroke da se pomakla, i evo rezultata ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a pero, za na glavu, je uzela refužo, jer je mladoj squaw nestalo trake za oko glave, pa smo rekli da ćemo u babe užicat koji laštrik.
Ko je baš tija, moga je vazest koji suvenir, to je jedino još, osin ulaznice, ča je tribalo platit, a meni su upale u oko ove majice sa motivima Indijanaca ...

Image Hosted by ImageShack.us

... iako je tu bilo još i portafoji, bračoleti i sličnih đinđa, koje su nekad zločesti bljedoliki davali crvenokošcima za zlato, a eto sad oni prodaju nama ...
Bilo je tu još mali milijun razni detalji koji malo bacaju na indijansku kulturu, ili barenko na stereotipe koje svi mi, zahvaljujući westernima, jemamo o njima ...

Image Hosted by ImageShack.us

... i za kraj, u zalazak sunca, ekipa je malo zaplesala oko vatre, na kojoj se u trinoge kuvala voda ...

Image Hosted by ImageShack.us

Nisu doduše Apači, niti blizu, pri bi reka da su neki južnoamerički indijanci, ali ko na malo gleda, malo i vridi, nije bitno uticalo na ukupni dojam. A meni je ovo bilo lipo, i vas bi se izgriza da nisan Vinku odveja povirit, iako moran priznat da ni meni nije bilo mrsko.

Zdravi mi i veseli bili, howgh! mah fino thumbup

- 02:09 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.