umorno_oko

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

29.11.2008., subota

Milenijska šala mala ...

Evo, nakon pjesničkoga izričaja u zadnjin komentarima, mora san napisat i koju besidu. Vidi stvarno, dvi nedilje nisan napisa njanci besidu. bang Jesan, jesan, samo ne ovod! I više od jedne beside. O slikan da i ne govorin ...
Naslaga san se knjiga, kako bi to praktično izmirili naši gastarbajteri pri rata, priko dva metra, ali ova me je umela. I fizički, ali bome još više i psihički. Je, rečete mi vi da je to stara priča. I je, ali je tek jučer završila, sa mojin predavanjen gotove grafičke pripreme u tiskaru i pjesničkoga prsta u uvo, kad bi zaboravija da moran sad uprit sredit ono ča je pri čekalo u kantunu. «Karika» je već davno arhivirana, BTW, još mi pineze nisu isplatili, triba mislit naprid. Mac naprid, ili kako bi reka Tarik BUNT naprid. Puno tega mi se dogodilo u ovi misec dan, čak san i Šimu Strikomana glumija ... kad san činija MILENIJSKE fotografije za naslovnicu monografije ...

Image Hosted by ImageShack.us

... diglo me je u onu konistru od malo jače plastike, ka ča se činu brodi, a prista san uć unutra tek kad mi se čovik koji sa otin radi zakleja na dicu da more podnit dvista kili, iliti dva normalna čovika. Ajde, onda računan valjda ću moć proć ja ka jedan nenormalan, ako već podnosi dva normalna.namcor
Ovo gori je bilo snimljeno daleko izad tri ure pozapodne, dogovorenoga roka, dokle su se svi skupili, kad je već i sunce zašlo za oblake ...

Image Hosted by ImageShack.us
... ovo je bilo dokle je još sunce sjalo ...

... a ja čuvin gori u korpici na dvanaest metri, skoro dvadeset minuti, ka na jarbolu kojega staroga jedrenjaka i gledan one doli kako se lagano okupljaju. Kad smo već kod jedrenjaka, ne lezi vraže, slika san malo i obližnju Marinu 7 Kaštela, čisto da lakše odlučin koji ću brod vazest kad mi napokon isplatu «Kariku» zujo...

Image Hosted by ImageShack.us

Nije mi vrag da mira, pa san i to jutro doša u cik zore, oko devet i po, samo da bi stari Kaštilac uvatija okupan jutarnjin suncen, a ovi kajić mi je doša ka naručen. Znan da Fotošop more svašta, ali jutarnje sunce je jutarnje sunce, ma koliko mi šutjeli o tome ...

Image Hosted by ImageShack.us

... tako se rodila i ova slika, koju smo mekli na stražnju koricu libra. Ipak, moran priznat, moj je favorit bija ovi balkon, sa lipon venecijanskon ogradon i dobro razvijenon prirodnon odrinon u kasnojesenskin bojama. Ne znan, nisan u tome smislu školovan, a ni potkovan, da objasnin zašto i kako, ali ova slika me je jednostavno začarala. U svakome slučaju, nisan je očekiva ka dil jednoga vatrogasnoga doma ...

Image Hosted by ImageShack.us

Ko o čemu, a ja opet o slikan. Kažedu da postojidu stvari koje ti odredu život, lakše je neki dugotrajni proces, ka ča je nečiji život, protumačit da je do ovega bilo tako, a posli ovega je bilo drukčije.
U staro doba, kad nije bilo akcije «Index», i kad se moralo učit da bi završija OZBILJNI fakultet, promocija novi akademskih građana je bila ipak nekakva prekretnica, koja je tribala značit da posli ovega više nima studentske zajebancije, vengo da triba sad ozbiljno zasukat rukave ... Nikidan je moja mater tirala zeca pa istirala lisicu. Svaka kuća, stan, pa tako i kod nas, jema jednu prostoriju di se slažu stvari koje ti baš oti momenat ne tribaju, ali ti je žaj bacit i uvik rečeš da ti more tribat kasnije. E, pa upravo je jednu takvu kapunjeru pritraživala moja mater u potrazi za nekon takvon stvarčicon, pa je naintrala na jedan moj davno zaboravljeni albumčić sa slikama.
Davne devedesete godine, prošloga stoljeća, nakon dugoga i teškoga studiranja u trajanju od osan godin, napokon san uspija završit Višu (dvogodišnji studij), pa je i razumljiv osmijeh ala Mona Liza na licu moje mame, a i prijateljica koje su me došle tada pozdravit, neka sa lisicon, a neka bez rolleyes ...

Image Hosted by ImageShack.us

... ili da zagrebemo još dalje u prošlost, prvi srednje, na košarkaškome igralištu na Sokolani u Kaštel Sućurcu, tadašnja razredna ekipa u košarci, dok san još i ima nekakvih iluzija o mojin sportskin dometima, koji se sada završavaju na gledanju utakmica i praćenju sportnet.hr

Image Hosted by ImageShack.us

... a našla se tot i još jedna vatrogasna slika, iako se ne bi reklo na prvi pogled, ne mogu se sitit koje godine (@acivi pomozi!) ali vidin po šestu da je bilo davno, davno, sigurno iz prošloga stoljeća, kad su vatrogasci «Mladosti» pokušavali igrat veliki balun na Jadranovome igralištu.

Image Hosted by ImageShack.us

I tako, malo po malo, reka san Van sve ča mi se skupilo u ovi misec dan. I još samo malo, kakvi bi to post bija bez moje prinčipese Vinke. Razbolila se od prošle nedilje, ne gre u vrtlič, jema niki bacil u grlu, pa smo svi mi koji smo bili u dodiru sa njon morali činit bris (negativan!) pije antibiotike, ali je prilično živahna, jerbo sad nima fibru, nego samo tu i tako zakašlje. Tako da još stigne i zamisit koji kolačić ...

Image Hosted by ImageShack.us

... i malo zaje**vat svoju dragu bakicu koja je, neizmjerno sam zahvalan, pričuva dokle tata visi po košaran snimajuć milenijske fotografije.
Stojte mi dobro, zdravi i veseli bili! mah
- 08:02 - Komentari (18) - Isprintaj - #

14.11.2008., petak

Na iskustvo ...

Eto, sad zamislite kako je bilo meni, ča san mora trpit i ne progovorit još od šestoga miseca. A pogotovo kad san zna da ovi put nije bilo zaludu ... vas mi je jezik bija izranjen, koliko san se puti ugriza za njega, da se kome ne izlajen. Jerbo znan da bi, kad bi reka nekin ljudima, bilo ka da san da plaćeni oglas u novine priko cile stranice.
Najteže mi je bilo kad bi me ko gadija i reka da neka ja samo čekan da mi padne sa neba, a ja moran činit kuco (šutit, za sjevernjake)
Ali baš zato je bilo slađe ovi put. fino Uostalon, neka pati koga smeta, a meni su stigle čestitke od koga san se nada i od koga nisan ... ni u snu, mislija da će me se sitit. Ali neću sad o imenima. Neka to bude njima na dušu. Ja san se samo drža onega da jedini kapital sa kojin raspolažen, ono ča jeman u glavi, moran unovčit, jerbo godine idu, ne gremo mlađi, pa bi šteta bilo da mi to bezveze izvitri thumbup cerek
A uostalon, niman zemlje za prodavat i kupovat skupe aute ka neki vječni konobari iz našega maloga mista, i uredno primat socijalnu pomoć dead Dobro je dokle se jema ča prodavat ... a ča posli?
Zašto na iskustvo?
Pa upravo zato, ča san izvuka pouke od prošloga puta ... Sve ono ča san krivo napravija zadnji put, kad san bija proćakulat sa Cruelon de Vil, sad san nastoja ispravit.
Nisan obuka najnovije patike, kvragu i preženca, ionako se ne vidu na snimanju, nego lipo stare, udobne i razgažene, na neskriveno izraženi užas moje Zakonite ... burninmad ... ne gren tamo na modnu reviju, nego gren po pineze ... molajte vi one ča govoru da je to samo igra. Tako san i ja govorija zadnji put, kad san popuznija headbang
Nisan zaboravija, ka zadnji put, stavit uloške (ortopedske, ne higijenske, šporkaćuni jedni) glede mojih opjevanih ravnih tabana, tako da mi nije bija problem stat na nogan priko tri ure, sa kratkin pauzan po pet-deset minuti.
I tako, počela je utakmica ...

Image Hosted by ImageShack.us

.... a uz gromoglasnu podršku kolegica sa posla ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a i kolega vatrogasaca ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a posebno od moje dvi najdraže navijačice ...

Image Hosted by ImageShack.us

... uspija san doć do kraja. Napokon!

Image Hosted by ImageShack.us

A lipo san na kraju reka da je bilo više i vrime, da san se svima popeja na glavu sa ovin kvizoviman i da jedva čekaju da ča šoldi (novce, za sjevernjake) donesen doma.
Eto, kako i spada, tribalo je i proslavit. Tradicija je vražja stvar, i sitija san se restorana di san bija još oni put, posli uspješnoga «Milijunaša», tako da smo i ovi put moj prijatelj Zvonimir i ja išli tamo nahranit i napojit umornu dušu.party njami
A kad smo došli, jemali smo ča i vidit ...

Image Hosted by ImageShack.us

... japanska penzionerska ekskurzija, a zabavljala ih je ekipa iz nekog folklornog društva, ali ni oni nisu bili baš juniori, tako da smo prijatelji i ja, ne računajući osoblje restorana, bili daleko najmlađi.
Najdraži su mi bili komentari posli ... odveja san Vinku na gimnastiku, a neka mama je primjetila da kako mogu malopri bit na TV a već doć ovde, na što san odgovorija da san zato malo okasnija. Ko će sad objašnjavat da se to snimalo još u šesti misec burninmad
Primija san čestitki kamion. Stvarno! A neke bi posebno izdvojija, naravno, autori će se sami pripoznat smijeh

Čestitan, stvarno si zaslužija ...
Čestitan na pobjedi, sad bi moga doć sa ženon i malon koji dan na Šoltu ...
Nije loše, biće za sv. Nikolu, a još da nije doba recesije ...
Svaka čast, čestitamo, bilo je više i vrime da doneseš doma pune džepove ...
Mašo si jak, stari. napokon ...
A je te pogodilo zadnje pitanje. Bravo! ...
Sad ja vidin di si ti uvatija ono «fakat». Taman san ti tija napisat da si ka «Hajduk», uvik drugi. Živijo! ...
Bravo tata, pozdrav od bakice. Neka pati koga smeta! ...
Čestitan, drugi put će bit više pinez ...


Eto, izvuka san one najzanimljivije, a samo bi se osvrnija na ono «malo pinez» ... znan da je uvik malo, svi smo mi krvavi ispod kože, ali prošli put je bilo «na stolu» 30.800,00 kn, pa san izgorija, a ovi put san ipak dobija 17.400,00 kn. Pa sad vi sami prosudite je li bolje ovo ili ono prije. A ča bi ko želija, asti miša, i ja bi ... ali uzmi ča ti život pruža. Reka bi jedan, ni ora ni kopa za ovo ... a biće, ako bude sriće, i prilike za još. Nisan prvi bloger koji je osvojija «Kariku» (je li tako, @brode?), a vjerojatno nisan ni zadnji, ali to je za mene zatvorena knjiga. Jema još kvizova cerek cerek
Svitu moj, fala lipa na podršci, i dovidova, do idućega kviza mah mah mah

P.S. Skoro da zaboravin, stigla još jedna kartolina ...

Image Hosted by ImageShack.us
fala, @juliere ...

- 10:07 - Komentari (36) - Isprintaj - #

11.11.2008., utorak

Duga u mome mistu ...

Posli kiše, ka ča nas iskustvo uči. uvik dolazi sunce smokin ... tako je i u mome malome mistu, ka i u cilomen svitu.
Posli ovu nedilju dan povodaji, kad je u Marini (kraj Trogira) glede tega proglašeno i izvanredno stanje, kiša je napokon pristala. Kako je lipo rekla Bambijeva mama, maolme Bambiju na početku filma, da svaka kiša koja počne mora jedan put i pristat, i da je po kiši najlipše spavat. Blažene dječje priče ...
A ja mislin i da znan zašto je ovo nevrime učinilo. Zato ča mi je Zakonita dobila pet dan godišnjega, da more pomoć svojima brat masline. I brali su, cili ponediljak ... a kasnije su mogli samo igrat vaterpolo. Ili rvanje u blatu, zavisi od afiniteta. thumbup
Čin je Zakonita počela radit, vrime se prolipšalo. What a coincidence! cerek
I odma se mirakuli događadu. Vidija san koji put u životu DUGU, posli kiše kad učine malo sunca, ali da se vidu DVI DUGE, ovo stvarno nisan nikad vidija ...

Image Hosted by ImageShack.us

... ko zna čemu je ovo znak cerek
E, da van ne zaboravin napomenit ... ovi put na vrime, u četvrtak jeman popravni.
Koji popravni?
Pa sa susreta sa Cruelon de Vil ... Ovako je to izgledalo daleke 2006. godine

Image Hosted by ImageShack.us
... moja sritna majica ...

... kad san popuznija na zadnjoj skalini ... i partija doma bez ičega. Samo oboružan iskustvon i čvrston odlukon da ću doć opet. Reče meni moj kum da san tvrdoglav headbang, ka da je on popustljiv!
Ko zna zašto nisan onda uspija?
Možda radi krive pripreme i make-upa nut...

Image Hosted by ImageShack.us

... a ko će ga znat. Biće bolje drugi put .... je lipo rečeno, ma je malo grubo čut! Naročito kad se to odnosi na tebe.
I tako, doša i šesti misec, ove godine, naravno, snimanje je taman bilo kad je počelo evropsko prvenstvo, kad je svaki kafić koji imalo drži do sebe nabavija plazmu od barenko metra i po .... a po trgovima se pilo samo pivo a na velikin ekranima su se smjenjivale reklame prerađivača hmelja ...

Image Hosted by ImageShack.us

... pa ne mogu nikako reč da mi je ovi izlet u Metropolu bija dosadan. Čak san uspija napisat i prvi post iz dijaspore ...
A ujutro, ujutro smo se uvatili posla ...
Najpri je valjalo doć sebi, popit kafu, i to u prilično zanimljivome društvu ...

Image Hosted by ImageShack.us

... A onda je počelo ono zaradi čega san i doša gori, je li ...
A kako je završilo ... e, zato ćete morat sačekat četvrtak. Jerbo se rečena emisija emitira u četvrtak, 13. studenoga 2008.
A kako je bilo?
Morat ću razočarat kurijože (radoznale, za sjevernjake) među vama ... ipak ću sa detaljnijim opisom sačekat da prođe emisija. Virujete mi, nije ni meni lako ... ali potpisa san da moran činit kuco, i gotovo!

Adio, dovidova i zdravi bili, do čevrtka! mah mah
- 10:21 - Komentari (30) - Isprintaj - #

03.11.2008., ponedjeljak

Cviće, cviće ...

Ove dane je bilo cvića stvarno na svakome kantunu. Ali ne znan, je da i je ka lipo vidit, ali ja van ne volin mrtvo, ubrano cviće ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a čuja san da i pčele ne gredu na ubrano cviće, nego samo na ono živo. Ne znan je li istina, ali je lipo čut cerek

Image Hosted by ImageShack.us

Malo južine još nije nikome naškodilo, a mirakuli se događaju. Ponekad. Ka npr. da Tomislav Bušić da gol, u Varaždinu, svake tri godine, otprilike. Ili da moja draga Zakonita dobije cili pet dan GODIŠNJEGA. Da bar more materi pomoć obrat masline, ako nije mogla na pravi GODIŠNJI sa Vinkicon i sa menon, ovo lito. headbang
Vinka je, fala na pitanju, dobro, i napreduje, u svakon pogledu. Evo, počela je vatat prave ženske mote (običaje, za sjevernjake) ... danas je sa istoimenon babon ćakulala na telefon deboto po ure. I kad je baba pitala da di je tata, odgovorila je maniron iskusne ćakulone:
- Evo me ovde cilo vrime slikaje, baš je dosadan!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A sve ka da neće, pa se namišta ... koji je to terorista, Bin Laden je prema njon obična prehlada.
Ja san danas jedan veliki posal doveja nadomak kraja. Dunkve, već san reka da radin monografiju povodon tridesete godišnjice osnutka DVD «Kaštel Gomilica» ... a danas san otuka 2008. godinu.
Evo, ovo je zadnja slika, ekipa muški veterani, tzv. članovi «B» na Poljudu, na državnome prvenstvu 4. i 5. listopada ...

Image Hosted by ImageShack.us

... to van je bilo onda kad su se oni lazari sa Poljuda tužili da su in vatrogasci uzorali travu.
Ostalo je još, za Monografiju DVD-a mislin, još desetak stranica pri i posli same kronologije radnje stanja i zbivanja, pa će tot izać komad knjige, od cca 200 stranica. To mi je stvarno jedan od zahtjevnijih poslova takve vrste ča san radija dosad, a fala bogu složija san dva metra knjiga ... ali neka, idemo naprid, da ne rečen dalje cerek fino

Preživija san deseti misec ...
... a moran priznat da nije bilo lako. Od tri štampača ča san ih ima, dva su cicikrepnila.
Veliki laser, pokoj mu duši, u mene je bija još od 1993. godine, znači taman u cvitu puberteta, časna starina HewletPackardd HP LaserJet 4M. Zamijenjen, glede manjeg obima posla, sa mlađin rodijakon iz iste firme, HP LaserJet 2014.
Mali, sublimacijski, oni ča štampaje kartoline, Canon Selphy CP720, pokoj mu duši, ode Bogu na istinu. A taman mu je prošla garancija. Bolje se rodit bez nike stvari nego bez sriće, a mene je sa njin baš i nije pomazila. Već je jedan put, doduše u garanciji, bija na servis, i to je to. Opet mlađi rodijak, CP 760, jer jeman papira i piture od onega staroga, pa bi bila grijota ne iskoristit.
No, ako ste mislili da je tu kukanju kraj, ljuto se varate.
Znan da se više ne proizvode Golfovi Jedinice, i da Sonyjevi televizori, ka i Grundigovi, traju sto godina samo u pričama naših djedova i baka, ali mogla je izdurat bar još koji misec ...
Stara SONY 63 cm TV, Trinitron ka u priči, nekadašnji pojam od televizije, ode ....
A ka deboto usput, i DVD player, Hyundai, za ne falit u garanciji, ali isto za ne falit negdi san posija račun. Amen! I Aleluja!
Mislin se, mislin se, ča bi uzeja a da ne napunin dnevni boravak, bija san skeptičan glede LCD TV, ali me je Zlato mamino razuvjerilo ... metodon grube sile ... Ne, nije me tuka, to mu ne bi bija pametan potez ... nismo ista kategorija. Napravija mi je nešto još puno gore od toga. Posudija mi je svoj LCD TV dok je on još bija na brodu. Ajme. Ča san ga više gleda, sve mi se manje sviđala obična TV. A kad se vratija sa broda, vratija san mu nazad TV i posudija u mojih penzića rezervni TV, oni kupljen radi mira u kući :smile:
To van je bila ona klasična balada o konju i tovaru.
I onda mi se upalila lampica. Pa ja jeman MaxTV, taman san proša probni rok i produžija ugovor. A MaxTV jema HDMI priključak, čista digitala, pa se još more priko njega gledat i HDTV ... ajmo provat. Lipo san naša monitor od lipa 24 inča dijagonale, sa FULL HD rezolucijon. E, dobro ste pročitali. Triba se malo potrudit, sve se more nać cerek
Ako koga zanima, neka mi pošalje mail, uputiću ga u detalje ...
I doša ja cili sritan, da ću spojit monitor na MaxTV, nabavija kabel, i spojin, a ono BSD, olitiga Blue Screen of Dead. Mislija san da je to samo na Windowsima moguće, ali očito san bija u krivu. Sad je krepala MaxTV škatula. Grrrrrrrrrrrrr! Jema li kraja pidaijama? jema, jema, ne bojte se, kraj se već nazire ... doša je u roku dva dana čovik, prominija škatulu i sve radi ka sat. Uključija san HD, i slika je za porizat se, koliko je oštra. Čisti Zen!
E, ali ipak je u sudačkoj nadoknadi uletila pidaija. Monitor jema samo dva ulaza, HDMI i D-SUB. Sad je tribalo izmozgat kako kupit DVD i sve to spojit bez uštekavanja i ištekavanja kablaže, jer je to sigurno jedna od zadnji stvari koje bi povjerija Vinkici u ruke. Bar ne još koju godinu.
Rješenje je HDMI preklopnik, mehanički, dakako, koji prima dva HDMI ulaza, i jedan ili drugi šalje na izlaz. Nima do mehanike. I opet balada o kurbi i likaru. Nije to moga bit oni DVD od trista kn, nego me je tribalo oglobit bar sa sa 450, i uspija san na najgori mogući način saznat zašto neki HDMI kabeli koštaju 40 kn, a neki 140 kn. Nakon svega, nakon paklene nedilje, sve radi kako i triba, i dobro mi je došlo ova dva dana da se barenko naspavan ka čovik. Nadan se da nikome nisu naresle antene na glavi od ove puste tehnike i tehnologije, ali virujte mi, i ja san zamalo opet dobija varičele od ovega svega nut nut
Krećemo od ponediljka u nove radne pobjede! thumbup
U očekivanju 13. studenoga, četvrtak, i moga novoga obračuna sa Cruelom de Vil ... bićete na vrime upozoreni na pojedinosti burninmad
Zdravi mi i veseli bili! mah mah mah

P.S. Update, mali, mali

Skužajte, skoro da san zaboravija u ovome nabrajanju puste dižgracije ča me je snašla, da naveden jednu brojku, tj, rezultat dvomjesečne borbe ...
143 kg
Rekli bi zli jezici, neš'ti skinit deset kili sa više od kvintala i po, ali triba se znat zadovoljit i sa malin napretkon ... polako, ne dan se, idemo istin režimon dalje ...
Krajni cilj, bar za prvu ruku je, po prijedlogu @zuzayok, 100+PDV ... Vidićemo ...
- 02:55 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.