umorno_oko

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

25.03.2007., nedjelja

VisualDNA ...



More bit da van pari bez veze, i meni je tako izgledalo na prvi pogled, kad san vidija kod @slatkogrko ali na drugi, treći, osmi, deseti pogled svatite da to malo ima smisla ... zato, klik na link i napravite sami svoj vizualni DNA, oliti po našu DNK, nešto po čemu se rtaspoznajete i razlikujete od drugih, ili se možda ne razlikujete zujo Nedokučivi su putevi Gospodnji.
Dajte sebi malo truda, otpušite prašinu sa staroga rječnika engleskoga jezika, i to je to. mah

update! 26. 03. 2007.

Opet u bolnicu, na pregled. Kako je Vinkica pribolila onu upalu angini u dvanajsti misec, sad se svako malo potuži kako je boli uvo, pa se počme čeprkat po uvu. I bili mi u ponediljak (19.3.) na pregled, a jutros na kontrolu. Bogu fala, sve u redu party
Eto je uzdravlju u sridu u vrtić, ako bude sve u redu ...
A jutros, dokle san se pokušava po onoj kiši oko bolnice parkirat, malo san se sa Njezinin veličanstvon igra "logopeda".
Vinka, je li, ka i svako malo dite, teže izgovara "R", a i one kvake na slovima čžš, oli kako bi naš @čuvitar reka RAMPINI, jon se nikako izgubu po justima dokle i izgovori. Je to malo smišno čut, ka i svako malo dite, ali red je provat naučit kako triba.
Ovako je tekla prva i zadnja seansa:

Ajde Vinka reci ŠKARE
- SKALE
Ma nije tata reka SKALE di se penjemo do kuće nego ŠKARE
- SKALE
Ajde, znan ja da ti možeš, ajde lipo molin te, reci ŠKARE
- NOZICE

E ovde više nisan moga izdržat, povuka san ručnu i na opće trubljenje oni izad mene izaša vanka iz aute obrisat suze od smija ... a ča ću van više poć govorit ... Dosta za ovi update. Dovidova!smijehmah
- 21:43 - Komentari (16) - Isprintaj - #

19.03.2007., ponedjeljak

Korupcija ...

Ma vidi ti sad njega kako se počeja bavit ozbiljnin teman ... a još kad se sitin oni ča me poznaju i znadu di radin, kako če sad reč koju besidu ča baš i nije za svačije uši ... blabla blabla blabla
Mora ću i jedne i druge razočarat, dunkve, niti san se ja uozbiljija, pa ću sad poć glumit da san nečija savjest, a ni ono drugo ja niman ča govorit, jerbo jema svita ča je za to plaćen ... mislin plaćeni su da mislidu, a i za to da in ko spominje mater u nezgodnome kontekstu ... thumbup
Pari mi se da san iša daleko od teme, ili nisan ... kako se uzme.
Naravno, radi se o mojoj maloj Prinčipesi. naughty A zašto korupcija? E, to je pravo pitanje. Vinka se, ka i sva mala dica, obožava vozit na vrtuljak. More bit da je to kod nje još jače izraženo ...

Image Hosted by ImageShack.us

A zašto ne bi spojija ugodno sa korisnin? Palo mi jedan put napamet da joj obećan vožnju vrtuljkon ako učini ono ča triba u tutu (kahlica, za sjevernjake) jerbo je na to već od prošloga lita neuspješno provajemo nagovorit. Reka mi je jedan moj ljubomorni prijatelj da je dobro dokle ne počne pitat nove postole naughty I znate ča je bilo? Vinka se digne ujutro, sedne na tutu i učini ča triba. Dođe iz vrtića, sedne na tutu, učine ča triba. I od gušta je svaki put odveden na vrtujak. Da vrtujak! Nosija bi je na kostima na planinarski dom, samo da počme stalno pitat «na stranu» ...

Image Hosted by ImageShack.us

A kako i ne bi, kad nikad nije plakala i bacala se po tleju uz urlike «...tata ja bi još samo jedan put...». Čak san jon priko vrtuljka uspija prikazat i robno novčane odnose ... jedan put smo išli posli vrtuljka u «Koteksa», gledala je nike priče i tila, fala Bogu, jednu i vazest. Sad će tata ispast Škot namcor, ali kad san jon reka da za tu jednu priču more učinit PET điri na vrtuljku, pogledala je mene, pa priču i lagano je vratila na policu. smokin
Šokirala me je njezina reakcija! zujo
Nije bila ni pohlepna ni nepromišljena ka ovi golub ča san ga slika poviše ulazni vrat od stana, ča je guzičarski počeja jist fitu kruva od sredine pa ga je sad kora «zarobila» i bidan stoji na krovu i samo čeka da ga vitar odpuše puknucu njami ...

Image Hosted by ImageShack.us

Naravno, kad je moja Vinka u pitanju, previše dobro da bi potrajalo ... jučer se, naravno tek popodne kad joj ne radi doktorica, tužila da je boli uvo. headbang puknucu A kako njezina doktorica radi tek u utorak popodne, bilo mi je dugo čekat ... i ajde na hitnu. Vinka se, dakako, odma pripala bolnice, ali ništa ča malo razgovora ne bi moglo odagnat. smijeh blabla I tako smo mi opet išli doma sa par riceti i opet po starome ... kućni pritvor, deboto, barenko ovu nedilju, a vrime ionako nije za šetanje. bang
Danas mi se isto dogodilo ništo ča nisan učinija odavna. Pri san govorija da se potpišijen samo na čekove, a sad, okad su i deboto ukinili, njanci to.
Dokle nije došla na red ova PETICIJA.
Namjera je plemenita, i prvi put, posli puno godin, vidin da se naše malo misto ujedinilo, bez obzira na fetive i furešte, live i desne, deboto svi ... osin oni ča jemadu stinu namisto mozga, ali takvi je, na sriću malo, i jema i svugdi, nemamo ni mi monopol na takve face.
Uz jednu maaaaalu zamjerku na sve to:
Pari mi se da smo mi kasno počeli lajat, a da je karavana odavno prošla ... rofl rofl
Da ne bude zabune, potpisa san se i ja ...

Adio, svitu moj, i do koje vedrije prilike, jerbo kako je danas vrime, taman je prilika za skočit kroz ponistru. lud zujo bang Na Rivi su ionako samo oni ča moradu, i tu i tamo koji ludi fotograf ča ka lešinar čeka da ludo more deštriga koji brod, pa da to ovjekovječi. mahwavemah

UPDATE!

Sretan van 44. prvi dan prolića!

E, jesmo ga se načekali, i danas kad bi ka i kalendarski sve tribalo živnit, jema bit da se pokojna zima, koja se da prostite nije pošteno ni zapuvala, odlučila refat za sve ča je propustila napravit za tri miseca svoga mandata. Munje! Gromi! Nima struje! Mekla Zakonita kuvat obid na plin, izdura je cili pet minuti. Razminili smo par besid koje baš i nisu za najširu javnost ... a tek vanka rolleyes burninmad

Image Hosted by ImageShack.us

Zabililo ka usrid prave zime. Je da je malo utvrdo, ali bar nije bilo ka '94 godine. Kad su ledena jaja padala sa neba. Onda je bilo izbubalo cilu županiju, izrazbivalo cakla, na krovima od aut se moglo igrad deboto na franje (pikule, za sjevernjake) kako je bilo puno rupa. Pa je reka Žuti da nas je to Sveti Ilija udrija sa sankcijan jerbo su počeli komunisti odit u crkvu. namcor Eno još grmi ...
A telefon mi u kancelariji ne pristaje zvonit headbang ... već san naučija ka papagalo rečenicu "... ištekaj kompjuter 'iz zida', zbroji do deset, opet ga uštekaj i sve će radit kako triba ... " jerbo kako su blentava napajanja u PCima zujo, malo i šokira lud nestanak struje i rečeni postupak sve dovodi u red. Dovidova! smijeh mah
- 13:43 - Komentari (24) - Isprintaj - #

11.03.2007., nedjelja

Ko piva, zlo ne misli ...

Image Hosted by ImageShack.us

Ako je po temu sudit, za moju Vinku nima straja. thumbup Nikidan, kad san doša po nju u vrtlič, čuja san je sa vrat di piva «... kad se male ruke slože ...». Rekla mi je teta da je morala meknit tu pismu ca CDa, jerbo Vinka nije pristala pivat okad se probudila ... nut
Neš ti, rekli bi zlobnici ... ali eto, nije mi vrag da mira, pa san jon, kad smo odili doma, odzvižduka par pismic, ono, po takt dva, za koje san sigur da su joj poznate ... i pogodila bi odma. Iz prve, njanci falit.
Bogu fala, nije je ugazija tovar na uvo ka mamu i tatu. naughty
Ajde, početnička srića, opet ja nevirni Toma, pa san je mola na miru dan-dva, pa to sa zviždukanjen ponovija kod babe Slobodne, prid svidocima ... i je. Doduše, falila je jednu pismu, zujo ali to bi pri pripisa mojoj nesavršenosti interpretacije, vango njezinome nedostatku sluha.

Image Hosted by ImageShack.us

A ča ću van poć govorit, moje je dite, ne mogu bit objektivan, ali ću je prvon prilikon dat negdi da malo piva i pleše ... bez nabijanja obaveza, neka provaje. Pa ćemo vidit ča će iz tega svega ispast. Ne mora bit ni Monserat Cabal, a bogami ni Ginger Rogers, samo neka se sa nečin zanima. rolleyes Ne mora zapravo vozit ovo auto, ka na vrtuljku,

Image Hosted by ImageShack.us

samo da se dobro zabavi ...
Eto, prošli smo i Majčin dan, party odnili smo mami i babi cviće, do druge nismo dospili iz objektivni razloga, jerbo je pape mora vodit «onega bez duše» u meštra na hitni popravak. burninmad burninmad
Koliko god mi PC pomaže u poslu, toliko kad zariba, puknucu onda mi posidi i ovo malo dlak ča još nije poprimilo «metalik sivu», kako bi Tarik reka ...

Image Hosted by ImageShack.us

Barenko Vinki nije bilo dosadno, teti Nadi je oti dan bija i rođendan, pa je ona protestirala da kako to nema torte, pa smo joj morali stavit malu šterikicu u jednu paštu, pa je otpuvala jednu desetak puti dokle nije zadovoljila formu. smokin Jerbo, kakvi je to rođendan bez puvanja svičic. Nima veze ča nije njezin ... kiss
Idemo dalje, prošla je još jedna nedilja u vrtiću (di je drvo, da kucnen) i čak više ne rče po noći, znači da je nos malo profundan ... njami gremo dalje, proliće je blizu, a i njezin rođendan ... Ovi put smo se Zakonita i ja dogovorili da gremo u koji dičji restorančić ča priređije dičje rođendane. njami njami More bit da u prvi momenat i pari skuplje, ali kad sve zbrojiš i oduzmeš, bebelo smo u plusu ... i to ipak i ostane ono ča je, dičji rođendan, a neće ni nas starije niko potirat, je li ... party njami
Dovidova ... i nemojte ludat! Ipak je proliće mah lud wave

Update!

Eto, skoro da san i zaboravija koje je doba godine, i ča nan ono sve nosi ... danas san, vozeć Zakonitu na posal (je, radi i nedilju headbang burninmad) vidija gori nigdi na Mosoru, kako "#$%& "lipo" dimi.
I u to ime, evo povirite doli kako to radu na gnjilome Zapadu, kako oni govoru, već trideset godin ...



... a kad mi već ni vrag da mira pa san malo čeprka po JuBITO, naša san na ovu opičenu verziju STAR WARS: Empire Strikes Back, ali ovi put u LEGO izvedbi ... pa neka mi reče ko da danas nije lipo bit malo dite cerekcerek



A sad stvarno adio! mah
- 09:30 - Komentari (15) - Isprintaj - #

02.03.2007., petak

Ja na "Kviskoteci" i druge bajke ...

Da bajke ... čista fantastika. Već san van napisa da nisan baš bija siguran je li mi pametno uopće odit na testiranje za Kviskoteku. Pravo da van rečen, malo su me zatekli ... posla san prijavu odma kad su se tek počeli reklamirat po novinan, pa san, pavo budi rečeno, i zaboravija na to ... sve do 20. vejače. Kad mi je stigla SMS poruka od "nji" da potvrdin dolazak. Dalje znate, mislija san se, žena me nagovorila itd. kiss
Da se razumimo, ni na kraj mi pameti nije sad govorit ženi da je ona kriva ča san iša. Ne!
Barenko nastojin, ne znan koliko jeman uspjeha u tome, da ovakve "škakljive" odluke donosimo "konsenzuson". Da je Zakonita bila protiv, ne bi iša ... ne sad da ja nju pitan za dozvolu ili ona mene, naš je odnos jednostavno takvi. Uostalon, lako je sad pizdit kad nisan proša, a ča da san proša, onda bi ona jemala zasluge ča san uopće iša gori, a?
Uostalon, obadvoje smo potpisali ono "i u dobru i u zlu ..."kiss kiss kiss
Dunkve, posla san potvrdu SMSon da dolazin, ča se na kraju pokazalo bacanjen pinez (mislin na SMS) i ode, bus do gori, čako za marendat i ode par stotin kun.
Jednu san stvar siguran. Moremo mi lajat na HTV koliko oćemo, ali na "Najslabiju kariku" su nan dali barenko sengvič, na "Milijunašu" lipi obid, a ovod, njanci čašu vode. Ča ti je privatna televizija blabla blabla blabla
Doša san namo, jedva naša tu niku zabačenu uličicu, seja san i čeka, jedan od ritki puti u životu da san doša na vrime ... pače i pri vrimena, pa san lipo jema vrimena nač pristojni kafić i popit macchiato sa rodicon koja je gori u ZG dijaspori priko trideset godin. A ovo mi već prilazi u običaj, vidija san i njezinoga maloga Filipa, koji je prilično naresta od zadnjega puta, i kako je dite slakorano, mora san ga slikat, s tin da se na slici ne vidi niti manji dil njegovoga gušta kako on to temeljito satare oni mali kiflić. Gušta ga čovik gledat ...

Image Hosted by ImageShack.us

Sve ča je lipo malo traje, pa je došlo vrime i za ono ča san i doša gori.

Image Hosted by ImageShack.us

Ne da me niko nije pita za podatke, vengo je jema bit i ona prijava samo bacanje pinez na SMSanje, moga san dovest ti dan svu rodbinu i prijatelje i svi oni bi pisali test.
Toliko o organizaciji. A test ka test, napisa san ga relativno dobro (igrač br. 30), s obziron da se nisan priprema njanci kvarat od ure

Image Hosted by ImageShack.us

Posli ovega je nas pet pisalo niki pismeni test, i onda na razgovor sa barba Lazon Golužon, kviz-legendon. Da san žensko, da bi mu da mi se na čiču potpišewink, ali kako nisan, moga san ga samo zamolit da se zajedno slikamo, spomenija san mu blog i internet, ali me čovik lipo uljudno odbija, tako da od slike koju bi meka ovod, nažalost ništa.
I još je uljudnije potvrdija moje sumnje ča san i napisa u prijašnjemu postu – "da se bolje spremin pa možda bude sreće idući put".
Ne, barba Lazo, neće bit idućega puta, barenko ne na "Kviskoteku" ... headbang headbang
Ipak su moji dometi "Milijunaš", "Karika" i možda, ako upadnen, na "Uzmi ili ostavi". DI bi se moga možda izvuć na dar govora ... iako mi je Fodor, barenko za moj gušt, malo degradira emisiju.
Pervan je ipak Pervan, ma koliko mi šutjeli o tome ...
I ča sad? Kako dalje?
A lipo, ka i dosad. Kad san se vratija, Vinka mi je samo uputila jedan značajan pogled

Image Hosted by ImageShack.us

i počela je davat bebi papat. Aleluja, napokon se počela igrat sa bebican, ka prava curica, a ne samo sa malin autan.

Image Hosted by ImageShack.us

Ali brzo jon je i to dosadilo, pa me je počela cjepit da je odveden u šetnju, ča san naravno nakon kraćega otpora i prihvatija ....
A zašto onakvi naslov, pitate se vi?
Pa nisan ja "Slobodna Dalmacija" da se itan naslovima bez veze sa tekston. Prvu bajku san van detaljno opisa ... a druge bajke?
Nima smisla trošit vrime. Bija san gori u nezgodno vrime ... u vrime Derbija. Tako da mi i nije baš bilo pametno šetat po gradu i dobit eventualno po nosu radi krivoga naglaska ... a za poć na utakmicu san se mislija cili deset sekundi. Mislin, kad san već gori ... ka, eto, moga bi, ali san se na vrime uvalija na kolodvor, partija buson prema jugu i negdi u Lici sluša prenos na radiju. Evo van najkraći komentar utakmice: Pri su nji zvali "pizdeki", a sad smo to mi. Već drugu utakmicu zaredon igramo ka ženskice, da mi oprosti Maca Maradona, i to više nije slučajno. lud Niti je njima tri dila momčadi sa Tuškanca, niti su naši svi sa Matejuške, ali kad sve zbrojiš i oduzmeš, ostaje samo ono ča san već napisa. zujo
I dosta za danas ...
Amen!mah mah

Update! (02. 03. 2007, ponediljak)

Evo, danas smo krenili u vrtić ... nakon pauze od desetak dan, priboljene manje virozice i malo većega kašlja. Da kucnen u drvo headbang, sad je sve u redu thumbup
A ova slija? Tek danas san je dobija, a sudeć po još nacrtanin brkovima, iz doba dičji maškar. Kad su na Valentinovo male maškarice učinile đir nagibnin vlakon do Labina i nazad. Slikala je teta, posli spavanja nut

Image Hosted by ImageShack.us

Gremo dalje ...
mah wave mah wave
- 13:54 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.