umorno_oko

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

14.09.2005., srijeda

Grgur je, a u Splitu nije!

Džepna verzija Grgura u sjevernim krajevima Eto, nikidan san čuja priču da je Meštrović stavija veto na kip Grgura, da mu se učinija malan za u Split, pa je bidan Grgo završija u Varaždin. Nisan virova, pa san se mora sam uvjerit. Je, Grgur je, čak mu je i palac uredno izglancan, ali je nikako malan. Jema je veliki meštar prav, ovod doli je mora doć tri broja veći Grgo, ka ča su ga i stavili. Eto tako!
Bija san u ZG, taman mi se potrefilo u vrime Derbija, pa san se mora sakrivat po portunima i klimat glavon kad bi me ko šta pita. Uletija san u hotel i gleda tekmu na TV na miru, bez straja, sam u sobi. I sve je bilo u redu dok mi na poluvrimenu jedan zadrti Dinamovac, domaći izdajnik iz Mašograda, nije posla poruku "jema bit da su se govna dogovorila". Kako san zbrojija 2 i 2, okrenija san se na stranu i zaspa pri one čuvene Kranjčarove štange. Jesmo i mi u ku**u, pa ćemo to slavit još 600 godin tu štangu ka i oni naši bivši susidi bitku na Kosovu, ča su je izgubili.
Doša san noćas nazad iz sjeverni krajev, jedva san čeka vidit Vinku, ali je bižala od mene po ure, nisan je uspija slikat pa san mora stavit Grgura. Bija je sporiji od mene pa nije stiga uteć!
Koliko se malo dite promini u samo tri dana, koliko je nisan vidija. Počela je već deboto slagat rečenice. Ajme nan, kad proradu ženski geni, neće niko moć doć do riči :-) Neka, tako mi i triba. Slikaću je na spavanju, kad ne more bižat. Eto, toliko za jedan leteći blog. Više o tome kasnije...

- 13:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.