DAVID ZEPEDA:INTERVJU [ # ]





Zgodni glumac David Zepeda koji u novoj telenoveli "Sortilegio" tumači lik Bruna, mnogim damama odmah je zapao za oko. To i nečudi ako imamo u vidu da je David, prije nego što je stao pred kamere, kao predstavnik Meksika osvojio drugo mjesto na natjecanju za mistera 2000. godine. Osim izgleda ovaj momak, ima i mozak- diplomirao je pravo na fakultetu Sonora.


Kako je počela tvoja glumačka karijera?
-Nakon uspjeha na Izboru za mistera 2000, najprije sam snimao po SAD-u, pojavio sam se u nekoliko epizoda serija "The Shield", "Buffy, ubojica vampira", "Boston Public" i "ER". A nakon toga došle su telenovele.

Koja ti je najdraža serija do sada?
-Uvijek ona na kojoj trenutno radim.

Šuškalo se da si bio u vezi sa Alejandrom Lazcano, dok ste snimali telenovelu "Accoralada"?
-Šta god da se šuškalo i šta god da se desilo, sada sam sam (smijeh). Možda se desilo, možda i nije...

Kakve djevojke voliš?
-Volim kada je djevojka sigurna u sebe, ali ne "umišljena". I mora da ima lijep osmijeh- da bih je uopće primjetio!

Kakav je bio tvoj prvi put?
-Bilo je to malo prije mog četrnaestog rođendana. Nevinost mi je uzela žena od 24 godine, koja je tada bila udana.

Da li si nježan prema ženama?
-Ukoliko misliš u emotivnom smislu, naravno da jesam. A ako pitaš za seks (smijeh). Ne postoji poseban način na koji vodim ljubav, Trudim se da ugodim i sebi i partnerici, i to je najvažnije.

Volis li poljupce?
-O, da! Počinju od usana, a onda po cijelom tijelu...

Pričaš li za vrijeme seksa?
-Zavisi od raspoloženja! Nekada sam veoma tih i šutljiv, a nekada ne prestajem da pričam.

Koje je najneobičnije mjesto na kom si vodio ljubav?
- Bilo ih je mnogo. Na sreću, nikada me nisu uhvatili...Probao sam seks u avionu, u ženskom wc-u prepunog restorana, na krovu kuće usred noći, u autu u pokretu...

Ima li nešto sto nisi probao, a želio bi?
-Da! Snimao sam u serijie "Desnudos" scenu grupnog seksa. E, volio bih da probam kako to izgleda kada nema kamere.

27.01.2010. ...22:15 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2015 (3)
Srpanj 2014 (43)
Siječanj 2014 (14)
Siječanj 2013 (13)
Kolovoz 2012 (2)
Svibanj 2012 (20)
Prosinac 2011 (4)
Studeni 2011 (5)
Lipanj 2010 (8)
Svibanj 2010 (7)
Travanj 2010 (9)
Ožujak 2010 (77)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (41)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SAPUNICE(VIJESTI)




    Ukoliko nekoga nešto zanima o nekoj zvijezdi i telenoveli a ja nisam zapisala molila bih vas da mi stavite komentare pa ću se potruditi da vam udovoljim.


    Nakon poduže pauze ponovno smo u funkciji !!!!

    Zahvaljujem svima na citanju mog bloga :)

    Hvala




    Website counter





    Otpočetka stavljen brojač posjeta!!!