ALFONSO HERRERA -INTERVJU [ # ]




Na zahtjev čitatelja časopisa TvyNovelas Alfonso Herrera našao na meti vaših pitanja.Glumac je rado odgovorio na neka od tih pitanja!!!

Da li bi bio u vezi sa ženom starijom deset godina?
-U ljubavi godine nisu bitne, ona se naprosto desi. Kao mladić, maštao sam o tome da budem sa starijim ženama, kao i svaki dečko, uostalom, ali sada ne razmišljam na taj način. Ipak, ako bih osjetio da me neka žena privlači, na godine ne bih obraćao pažnju.

Da možeš da biraš, koju partnericu bi odabrao za novu telenovelu: Ani, Dul ili Mai?
-Ne bih mogao da biram između njih, čak i da to zelim. Sa Ani sam radio najviše, pune četiri godine, i mislim da smo uspjeli da prenesemo kemiju i da nas publika doživljavala kao par.


Da li sebe smatraš dobrim frajerom?
-Ne. Nikada nisam doživljavao sebe na taj način. Prosječno sam, zadovoljan sobom i to mi je najbitnije.


Da li bi volio da glumiš u nekoj seriji sa Anahi i kako ti se sviđa njen novi cd?
-Naravno. Ako bi nam ponudili dobar projekt, siguran sam da bismo oboje istog trenutka prihvatili. Među prvima sam kupio Anin cd. Ponosan sam na nju i njen rad, i zadovoljan sam jer je ispunila sva moja očekivanja. njeno mjesto je na sceni i mislim da je sada dobila šansu da pokaže svoj talent kao solo pjevačica!!

Ako bi se RBD ponovo okupio, da li bi želio da ponovo budeš njihov član?
-Volio bih, ali treba razmisliti da je svako od nas krenuo svojim putem, kao samostalni umjetnik, i da je RBD priča koja ostaje iza nas i koje cemo se uvijek sjećati. Dobili smo šansu da pređemo dug put i steknemo iskustvo i podlogu neophodnu za samostalne korake..

Da li si nježan prema ženama u seksu?
-Ne razmišljam pretjerano o tome. Trudim se da oboje uživamo. Nekada sam nježan, nekada grub, kao i bilo ko drugi, i tome ne pridajem veliki značaj jer je to dio intime svakog para i sasvim prirodna stvar.

Da li bi pristao da glumiš homoseksualca u nekoj seriji?
Pristao bih. Ne biram uloge po nacionalnoj ili seksualnoj orijentaciji, niti imama problema sa prihvaćanjem takvih stvari. Imao sam mnogo sličnih ponuda koje nisu imale dobru produkciju pa zato i nisam sudjelovao u njima, ali generalno, svaka uloga je dobra ako postoje ideja i kvalitetan tim iza nje.

Što misliš koja glumica ce biti najveća zvijezda- Dulce, Anahi ili Maite?
-Nemoguće je usporediti njih tri, jer su potpuno različite i pravci kojima su krenule su drugačiji. Dul ce svakako imati uspjeha i u glazbi i u telenovelama, Ani kao solo pjevačicu očekuje izvaredna karijera, a Mai je već na pola puta k uspješnoj filmskoj karijeri. RBD nam je bio odlična odskočna daska i zahvaljujući tome imamo mogućnosti da se mnogo lakše probijemo u šou biznisu.

Koliko te je slava promjenila?
-Dosta. Slava ima dva lica i pitanje je kako se odnosiš prema njoj. Donijela mi je mnogo pozitivnog iskustva i pomogla da se razvijem kao umjetnik, što je meni veoma bitno.

Da li misliš da si dobra prilika za svaku djevojku?
-Ne mislim tako, ja sam normalan muškarac, takav način razmišljanja sam prešao i sada je vrijeme da razmišljam o obitelji i djeci. Nekada jesam tako mislio i ni sam vjerovatno previše siguran u sebe, ali sve u stvari ide u svoje vrijeme.

27.01.2010. ...15:58 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2015 (3)
Srpanj 2014 (43)
Siječanj 2014 (14)
Siječanj 2013 (13)
Kolovoz 2012 (2)
Svibanj 2012 (20)
Prosinac 2011 (4)
Studeni 2011 (5)
Lipanj 2010 (8)
Svibanj 2010 (7)
Travanj 2010 (9)
Ožujak 2010 (77)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (41)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SAPUNICE(VIJESTI)




    Ukoliko nekoga nešto zanima o nekoj zvijezdi i telenoveli a ja nisam zapisala molila bih vas da mi stavite komentare pa ću se potruditi da vam udovoljim.


    Nakon poduže pauze ponovno smo u funkciji !!!!

    Zahvaljujem svima na citanju mog bloga :)

    Hvala




    Website counter





    Otpočetka stavljen brojač posjeta!!!