Treba mi sklonište od buke

28.01.2009., srijeda

http://www.seljacionline-forum.com

http://www.seljacionline-forum.com/showthread.php?p=632703#post632703

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Naslov nove teme na ovom forumu:
NABIJEM TE NA KITU... ONU SELJAČKU... BOSANSKU



Stara izreka kaže: "život je kurva"
E pa tu Kurvu nabijem na debelog stojka i uvalim joj ga do balčaka, tako da joj se zakoprca baba u grobu.
... Dabogda je nana iz mesnog doručka vadila, mamurne joj se mamice najebem...


Tako bi možda napisao Pure Evil.
Davor.
Da je živ.
Al, jebi ga... Kurva mu došla glave

Kad je Pjur, zajedno s Amadinom osnivao ovaj forum, pozvali su me da dođem i ja.
Da kenjam, kao što su i oni kenjali. S dopuštenjem da malo filozofiram, jer je trebao netko i za to.
Pjur je bio zadužen za jebavanje i postavljanje reda, Amadin za pronalaženje načina kako da ispsuje svakog tko naiđe, a KCN je bila zadužena za britke i najbolje komentare - za kratka i jasna spuštanja na zemlju.
Naš forum sad ima 17.524 korisnika. Narastao je zahvaljujući svakome ponaosob od tih 17.524.
Ali isključivo zahvaljujući Gazdi.
Kad je A.B. Šimić, jednom davno rekao: "Čovječe, pazi da ne ideš malen ispod zvijezda", nije ni slutio da će ovaj naš Davor, bez ikakvih problema proći zapažen i velik. Itekako velik.
Tako da će se zvijezde okretati za njim i s poštovanjem klimati onim svojim zvjezdastim svijetlećim glavama - u znak odobravanja.

Da je život Kurva, Davor je poput mnogih vidio već odavno.
I jebao je on tu Kurvu svakodnevno, tako da se koprcala ispod njega kao goropadna kobila.
Jebao je on tu Kurvu i taman kad je promislio da je ukrotio goropadnicu, ona mu vrati.
Baš onako kurvanjski, s leđa. Dok ne pazi, ranim jutrom dok ni zahodsku školjku ne moreš još pogodit od mamurluka i sna.
Dočeka ga Kurva podmuklim potezom iznutra.

Za one koji Davora nisu poznavali... moram malo pojasnit:
Davor nije mogao poginut.
Da se sudario s jurećim autobusom, autobus bi smrskan zbunjenio gledao kako ovaj Bosanac otresa prašinu i boju slupanog autobusa sa svog kožnjaka i nastavlja dalje svojim putem
Da ga je kojim slučajem metak strefio u glavu, dok su meci onomad zujali Banja Lukom, odbio bi se taj metak od te glave bosanske i ubio bar trojicu od onih što su ga ispalili.
Da ga je grom pogodio, Sv. Ilija bi se pokajao što gromove troši uzalud.
Al Kurva ga je zajebala. Kao što će valjda i nas.
Kao što će sigurno i nas.

Kad sam prvi put došao na Murter prije dvije-tri godine, dogovorio sam se s Davorom na terasi jednog kafića.
Sjedim i čekam.
On zove i pita - "Gdje si?"
Ja kažem - "Sjedim tamo gdje smo se dogovorili."
On kaže - "Pa ja sam tu... u kafiću preko puta i vidim na toj terasi dva starca, jednog u bijeloj košulji a jednog u plavoj... a gdje si ti?"
Ja se osvrnem i ugledam starca u bijeloj košulji desno od sebe. Lijevo nikoga. Nigdje nikoga.
"Pa jebem ti mater, budalo bosanska... kome ti govoriš da je starac? Dođ' vamo da ti ja pokažem ko je starac!"
Od tog trenutka, taj se Davor uvukao u moj život, kao netko tko iz njega neće više izić.
Tijekom svojih prvih 43 godine, na pitanje o prijateljima uvijek sam nabrajao samo trojicu, uvijek istih prijatelja. Dvoje u Splitu i jednog u Novom Sadu.
U mojoj četrdesetrećoj, pa do sada, Davor je postao četvrti. I postavio se na prvo mjesto.
Jebo ga ja. Njega i njegovo postavljanje.
To što je prošao velik ispod zvijezda... lako to... zaboli me kurac za to... nego što je morao ući i u moj život tako velik.
Jebalo ga to što je morao biti to što je bio.

Putujem često. Previše.
Davor, njegova Korni i Murter bili su obavezna stanica na svakom mojem proputovanju. Pive, gibanice, ćevapi... bili su samo usputno društvo.
Sarajevo kod Amadina... Budva kod Rolling Stonesa... Poreč kod Odraza... gradovi čija skladišta još pokušavaju nadoknaditi ispijeni alkohol, nakon naših izletničkih pohoda
Banja Luka... i svi ostali gradovi koji su nas čekali sa strahom, više nas ne moraju čekati.
Nećemo doći.
Nećemo doći jer je Davor zajebo stvar.
Pička izdajnička.
A znao je da je život kurva. I znao je da kurva ode nakon obavljenog posla.


2009. smo dočekali u Splitu.
Davor, Korni, Ona i ja
Đubre od godine još nije ni počelo kako treba, a Ona je otišla iz mog života. Otišla, valjda jer je zalutala pa se ne zna vratiti
Đubre od godine još nije ni počelo kako treba, a Davor je otišao iz mog života. Otišao i sigurno se zna vratiti. I sugurno će navraćati. Bar na kratko. Da podjebava.

Davno je bilo kad je Balašević napisao:
"Jadna i bedna
osamdesetsedma"
Danas bih ja ovdje trebao napisati:
"Ma nek' je prokleta
Dve hiljade deveta"

Nek je prokleta, kad je tako ukleta.
Godina u kojoj je Kurva uhvatila našeg Davora na spavanju
I jutro u kojoj je Kurva, svojim podmuklim kurvanjskim potezom ostavila Korni samu. Bez njenog Davora

Davore! Pjur... alo...
Možda još nisi stigao tamo gore, ipak si ti Bosanac... dok se ti snađeš i pronađeš put... treba vremena, jebat ga...
Ali ako si slučajno već gore, onda si i vidio...
Vidio si da me je Korni zvala jutros dok sam bio u gradu.
Vidio si da plačem ko neka pičkica cmoljava.
Znaš da znam plakati zbog žena. Naravno da znam.
A sad si proškiljio iza oblaka i vidio da si prvi muškarac zbog kojeg plačem.
Ne kenjaj i ne ceri se tako, ionako sigurno nisi među anđelima... ako plačem zbog muškarca, to ne znači da sam peder.
To znači da plačem jer nisam uspio jutros onu Kurvu vidjet što ti sprema, da te trgnem i razbudim na vrijeme. Da joj ga još jedanput zabiješ do balčaka i nasmiješ joj se u onu facu krezubu
To znači da plačem... jer koga ću nazvati u 4 ujutro da mi na radiju svira u živo "Moj dilbere". Pa još s onom tvojom distorzijom
Plačem jer koga ću zvati kad ugledam plakat za koncert Kulturshocka ili AC/DC
Plačem jer znam da i ovaj post moram završiti, a čini mi se da se opraštam od tebe ako ga završim.
Plačem jer se ne želim opraštat od tebe.
Plačem jer je život kurva.
Plačem jer si pička izdajnička, što si dozvolio Kurvi da Korni ostane sama.

Sjećaš li se mog prvog obraćanja tebi? ...davno, davno... na onom forumu...? sad ga moram ponoviti iako sam mislio da Smol to ne radi...
Evo ti smajli, jebo te smajli


- 23:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (7)

svakog dana... u isto vrijeme

LINK TO POST... Blogotomija

čega se sjećam...

link to media