Treba mi sklonište od buke

26.01.2009., ponedjeljak

e, pa vidiš... i danas sam jednostavno tako raspoložen

a kad sam tako raspoložen, desi se da mi neka stara pjesma sama dođe
Bilo da kopam po svojim zbrčanim listovima i nekakvim papirima, bilo da sama nekako dođe s jutrom... probudi me
Jutros me probudila jedna... naravno da je ne znate... pa mene bude samo pjesme koje nitko ne zna
Al možete je poslušat... nekima se možda i svidi
Mene razbije



Naravno... kad se probudim s pjesmom u glavi, nakon što ne mogu pronaći ni ono malo koncentracije za kuvanje prve kave, pokušam je izbacit iz prvih slojeva moždane kore.
Ona se makne, doduše, malo u stranu,... to se može, ajde... al onda dozove neku drugu.
Uglavnom sličnog karaktera, sličnog značenja.
Onda me ta druga naprosto razvali (neki bi to tugom nazvali, al nije tuga...) da sjednem i sjedim i gledam u neku malenu točkicu na zidu koja se pretvara u slike. Samo jedan, jedini, jebeni pixel na zidu stvori tolike slike, za koje inače treba terabajt memorije... al stanu one sve u tu malu točku... stanu, stanu... naravno da stanu.



kad se jednom rastanemo
od svih stvari što nas muče
kad se jednom rastanemo
sve kad ovo bude jučer

shvatit ćeš da nisam takav,
kakav ponekad se činim
i da nisam bio zao
da sam samo, samo htio
jedan miran život s tobom

da sam krio u dubini
pjesme srca samo za te
samo možda nisam znao

nisam znao da te tražim
onda kad si sama bila
onda kad si bila tužna
nisam znao da me trebaš

al bi dao cijelo srce
skinuo bih sunce s neba
upleo u tvoje kose
sad je kasno da ti pričam
nema ničeg da nas spasi

dati ćemo sudbi njeno
uspomene neka šute
Kad se jednom rastanemo

----------------------------------


A te pjesme opet... zajebano nekako... prva, pa druga... pa opet prva... pa druga... i tako u nedogled
Slažu se kao čašica biske i pivo... pa čašica biske i pivo
Pa kad pretjeraš, skokneš do one pjesme malo niže dole po postovima, koja isto spada u one duhove iz mladosti koji samo prenu iznebuha. Baš kad ne treba. Ili baš kad treba
I tako, nakon biske pa pive, pa biske pa pive... ona nekako zazvuči otmjeno kao čaša vina
I opija i opija
Napokon
- 19:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (7)

svakog dana... u isto vrijeme

LINK TO POST... Blogotomija

čega se sjećam...

link to media