travel freak
oporavljam se! - Travel Freak - Blog.hr

To travel is to live.
Hans Christian Andersen

The World is a book, and those who do not travel read only a page.
St. Augustine

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.
Miriam Beard

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled.
Mohammed

The journey is my home.
Muriel Rukeyser

I haven't been everywhere, but it's on my list.
Susan Sontag

26.04.2007. četvrtak

oporavljam se!

Zadnjih par dana se nisam osjecala bas najbolje. Bila sam u depri zbog svih problema s mojim glupim stopalom i stalno sam se pitala zasto mi se to bas SAD dogada. Mjesecima planiram ovo putovanje, a cim sam krenula, odmah neko sranje. To me totalno izdeprimiralo, pa mi se nije dalo niti ista raditi, niti blogirati. Tako nisam napisala nista o mom daljnjem razgledavanju Ho Chi Minh Cityja, ni o dvodnevnom izletu u deltu rijeke Mekong ni o gradicu u brdima Da Lat u kojem sam provela zadnja dva dana. Dobro, u Da Latu skoro nista ni nisam vidjela. Osim bolnice u kojoj sam bila cak dva puta. Prvo jedan dan navecer kad su me poslali doma i rekli da se vratim slijedeci dan da izvadim krv i slikam stopalo. Ja sam cijelu noc bila u panici kako ce mi sporkim iglama vaditi krv i bila sam sva u strahu. Kad ono slijedeci dan ni spomena o krvi ni slikavanju, nego su mi dali nove lijekove. Usput, vijetnamski doktori ne znaju ni beknuti engleski. Samo se smijese i govore ''yes, yes'', a ti vidis da nemaju pojma o cemu pricas.

Jucer sam skoro cijeli dan provela u sobi u hotelu gledajuci filmove na jednom engleskom kanalu (pogledala sam cak 3 jedan iza drugoga!) i stavljajuci led na stopalo. Led sam dobila od super ljubazne vlasnice hotela koja je stvarno bila prva liga, kao i cijeli hotel koji se zvao Dreams. Dorucak im je bio presavrsen, a pogotovo hrpa svjezeg tropskog voca.

Pijem nove lijekove koje sam dobila i cini mi se da mi je malo bolje. Ne znam je li to zbog lijekova ili cisto prolazi samo od sebe. Bilo kako bilo nista me ne boli i mogu sve normalno raditi, pa sam odlucila da se vise necu samosazalijevati i da cu poceti uzivati u ovom putovanju. Obecavam da cu od sutra ponovo poceti blogirati, sa slikama i svim, kao sto ste to od mene i navikli. Trenutno se nalazim u kupalistu Nha Trang i mogu vam reci da more stvarno lijeci sve rane. Ne znam za vas, ali cim sam na moru, ja se odmah osjecam puno bolje.


16:51 Komentari (14) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
Blog o svemu sto se dogada u mom zivotu, a pogotovo o putovanjima.



tko sam ja?
Ja sam Nina, u srpnju sam napunila 31 godinu i stjecajem okolnosti zivim u Nizozemskoj. Zivim zajedno s mojim zivotnim suputnikom koji se zove Bart i pretpostavljam da svatko, zahvaljujuci njegovom imenu, moze pogoditi da se radi o jednom Nizozemcu. Zivimo u Rotterdamu u kuci koju vec godinama preuredujemo, s polovicnim uspjehom.

Radim kao reintegracijski konzulent. S obzirom da takvo sto ne postoji u Hrvatskoj, objasnit cu o cemu se radi. Moji klijenti su ljudi koji su zbog svakojakih problema vec godinama nezaposleni. Ja im sredujem volonterske poslove s ciljem da se oni ponovo naviknu na radni ritam, steknu malo radnog iskustva i malo se aktiviraju u potrazi za pravim poslom.
Diplomirala sam na Ekonomskom faksu u Splitu, a sad studiram nesto kao socijalno pravo u Rotterdamu. U rujnu mi pocinje druga godina.

Najveci hobi mi je putovati, a osim toga volim alternativnu mjuzu, ici na koncerte i rock festivale, uciti strane jezike, druziti se s ljudima iz cijelog svijeta, more, knjige, dobre filmove, itd, itd.