travel freak
update o putovanju - Travel Freak - Blog.hr

To travel is to live.
Hans Christian Andersen

The World is a book, and those who do not travel read only a page.
St. Augustine

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.
Miriam Beard

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled.
Mohammed

The journey is my home.
Muriel Rukeyser

I haven't been everywhere, but it's on my list.
Susan Sontag

21.03.2007. srijeda

update o putovanju

Kupila sam avionske karte. Krecem 18. travnja. Tocno za 4 tjedna u ovo doba sjedit cu u avionu. U Nizozemsku se vracam 15. srpnja. 89 dana bit cu na putu. To jos nikad nisam dozivjela. Moje najduze putovanje do sada trajalo je 28 dana. Ovo takoder znaci da cu 30. rodendan docekati u dalekom bijelom svijetu, tocnije u Indoneziji. Ne znam jos tocno sto cu taj dan raditi, ali mislim da cu se vjerojatno izlezavati na plazi i kupati se u toplom tropskom moru. U svakom slucaju bolje nego cijeli dan sjediti u uredu!

Moji putni planovi su se ponovo nekoliko puta promijenili. Najvaznija vijest je da sam odlucila da s jednom od mojih putnih druzica ipak ne zelim ici na put. Jednostavno se nismo slagale u mnogo za mene vaznih stvari. Nije mi se dalo traziti nekoga drugoga tako da sam odlucila prvi dio puta (3 tjedna) putovati sama. Razmisljala sam mozda bukirati ogranizirano grupno putovanje, ali nije to za mene. Zelim raditi ono sto hocu kad hocu. Nisam jos nikad sama putovala i priznajem da se malcice bojim (ne da ce mi se nesto dogoditi, nego jednostavno samoce), ali istovremeno mi se ovo cini veliki izazov. Iskusiti kako ce to biti, kako cu se snaci, hocu li doci u kontakt s drugim putnicima. Bit ce ovo u svakom slucaju dobra vjezba za moje socijalno-drustvene sposobnosti.

Drugu fazu puta (5 i po tjedana) provest cu s Femke. Zenska ima 30 godina i upravo je zavrsila Fotoakademiju. Tako da me moze nauciti i par stvari o fotografiji! Vise necu biti sama, ali veliko je pitanje kako ce biti putovati s nekim koga poznajem samo povrsno. I najbolji se prijatelji znaju dobro posvadati kad moraju provoditi 24h dnevno zajedno. Kako ce biti provoditi po cijele dane s nekim koga si susreo samo par puta? Ne znam sto trebam ocekivati. Vrijeme ce pokazati. Treca faza putovanja bit ce najlaksa i najopustenija. Tada cu lijepo 4 tjedna s Bartom putovati onako kako smo nas dvoje navikli.

Jos jedna vijest je da sam na kraju odlucila posjetiti manje zemalja nego sto sam prvotno planirala. Skuzila sam da uvijek pretjerujem. Zelim ici na sto vise mjesta u sto kracem roku, ali posljedica toga je da moras doslovno juriti s jednog mjesta na drugo i to mi se ovaj put jednostavno ne da. Zelim imati vise vremena za opustanje, za upijanje lokalne atmosfere i mozda za pokoji kuharski tecaj i slicne stvari. Vodeci racuna o kisnoj sezoni i infrastrukturi i prohodnosti pojedinih zemalja, moj konacni plan glasi: sama u Vijetnam, s Femke u Tajland i Maleziju, s Bartom preko juzne Malezije i Singapura u Indoneziju. I to je to. Ruta se vise nece mijenjati, karte su kupljene i nema vise odustajanja!

Ovo putovanje je za mene pravi eksperiment. Kako cu se ponasati? Kako cu se osjecati? Da li ce mi se svidjeti sva ova nova iskustva? Nemam pojma. Ovo putovanje je jedna velika nepoznanica, ali to je istovremeno upravo ono sto ga cini nevjerojatno uzbudljivim.


16:28 Komentari (11) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
Blog o svemu sto se dogada u mom zivotu, a pogotovo o putovanjima.



tko sam ja?
Ja sam Nina, u srpnju sam napunila 31 godinu i stjecajem okolnosti zivim u Nizozemskoj. Zivim zajedno s mojim zivotnim suputnikom koji se zove Bart i pretpostavljam da svatko, zahvaljujuci njegovom imenu, moze pogoditi da se radi o jednom Nizozemcu. Zivimo u Rotterdamu u kuci koju vec godinama preuredujemo, s polovicnim uspjehom.

Radim kao reintegracijski konzulent. S obzirom da takvo sto ne postoji u Hrvatskoj, objasnit cu o cemu se radi. Moji klijenti su ljudi koji su zbog svakojakih problema vec godinama nezaposleni. Ja im sredujem volonterske poslove s ciljem da se oni ponovo naviknu na radni ritam, steknu malo radnog iskustva i malo se aktiviraju u potrazi za pravim poslom.
Diplomirala sam na Ekonomskom faksu u Splitu, a sad studiram nesto kao socijalno pravo u Rotterdamu. U rujnu mi pocinje druga godina.

Najveci hobi mi je putovati, a osim toga volim alternativnu mjuzu, ici na koncerte i rock festivale, uciti strane jezike, druziti se s ljudima iz cijelog svijeta, more, knjige, dobre filmove, itd, itd.