...savršen život...
29.08.2008.

Nešto kao...izdaja?

Prije loše teme prvo dolazi pozdrav Vama.mah
Naime, malo sam se vratila na hrvatski, i tako će neko vrijeme i ostati.


Moj naslov ne zvuči kao neka dobra tema. Naime riječ je o zabijanju noža u leđa.
Kako bih Vam sve pojasnila, počet ću onim putem kako je i priča krenula:
Jučer sam bila vani s prijateljicama. Bit ću precizna, s 2 odlične prijateljice, koje stvarno zaslužuju da ih se tako i zove. Pričale smo, jele sladoled ( neka vrsta ovisnosti ovih zadnjih dana....sladoled, naravno) i ugledale drugu skupinu cura, koje su nam jakoo dobro poznate ( kratak opis tih cura: bahate, jadne, pokušavaju privući pažnju tračevima, svima zabijaju nož u leđa). Sjele mi na ljuljačke, ljuljale se, smijale,..i da ne duljim, "druga skupina" je došla do nas. Bile smo začuđene ( u međuvremenu je bilo svašta, ali mislim da Vam se i ovako neda previše čitati post pa neću duljiti...wink).
Počnu nam se bahatiti ( možda to često i rade jer su ljubomorne jer bi razred glasao za našu skupinu...u bilo čemu: ljepoti, karakteru....sve) i vrijeđati nas.
Otišle smo, u jedan slatki dio naselja, te se tamo malo " opustile" od tih svih riječi. Iako mene nisu vrijeđale, osjećala sam se,hmm...loše. Nakon nekih pola sata vratile smo se na mjesto gdje je sve i počelo. Ali ovaj puta mnogo smirenije.
Oko otprilike, za nekih 5 min, počela sam se voziti biciklom. I naravno, vidjela sam kako nas " druga skupina" trača, i trača, i trača....
Pogledala sam bolje, da se uvjerim, i vidjela moju " naj frendicu" ( koja više ne zaslužuje to ime )kako me ogovara. Bila sam previše povrijeđena. Suze su mi se počele skupljati u očima, ali sam rekla sama sebi: Tina, ona ne sazlužuje tvoje suze.
I tako sam napravila krug oko kvarta.
I naravno na licu mi se vidjelo da sam " malčice" plakala.
Cure ( Petra, Lucija te kasnije i Barbara, te moja draga sestra) su me tješile i ja njih, jer kad bi svatko od Vas mislio da ima najboljeg prijatelja kojem može sve reći, koji mu može biti rame za plakanje, s kojim može djeliti svoje osjećaje, i kad bi Vas upravo taj " prijatelj " iznevjerio, osjećali biste iste osjećaje kao ja.
Srećom, to me danas nekako prošlo. Bolje sam.

Photobucket

Dragi moji blogeri....Hvala na svim komentarima koje ste mi do sada ostavljali.
Puno Vas voli T.



17:49 , Komentiraj { 13 } Print
27.08.2008.

We are in heaven

Oh....I'm back now in the world of blog.
Today I have one video.
Its sad.
But guys, you gotta look at that video.

This song is one of my favourite. This days, I feel so great. I don't have special reason. I just fell like that.

But, what I really want to say is: When I listen this song, sometimes I am sad, but sometimes I fell good.
You gotta listen that amazing song. In comments, I would like to hear what do you guys think bout it?
Thnx.



Enjoy
Love you all. T.
12:23 , Komentiraj { 10 } Print
25.08.2008.

New loves, relationships, friendships,new experiences,...

I gotta news for you. For some time I will write postes on english.
The theme, " Life".
Everybody knows that life is like a cube, but with words ( from headline).
But there is one difference from the reall life and my post.
On my post, all words are good, and in the reall life, there are bad and evil words. But I don't wanna rite bout that ( evil) words.

Bout good one, I wanna tell you guys sumtin. I meet my new friend ( as you can see on post before), and I'm still chatinn with him. Why I said " still" ?
Becuase, on this cold world are not some many poples, who have heart like he does.
And I'm saying Hi to everyone who I know, and who are my friends,...And ofc. my great family.
My reference is: Meet him ( my friend)...hehe...thumbup
That is all what I'm gonna tell now for the end of this post.
Just remember: Be yourself, and try to make people happyer.

Photobucket

Oh...I'm almost forgot. I'm sorry couse my mistakes in text.
Love you all. T.
20:42 , Komentiraj { 14 } Print
23.08.2008.

My new friend.....

My new friend. His name is Thines. He came from Malasya.
He is a great person. He knows how to make people happy, ....And that is so nice caracther.
He is 14 years old, but he deservs like he is much older ( hi is beter then other poples who have 14).
So...what can I say more about him...hmm....I dont know..
Now I'm going to chat with him..... He is a great person. So nice, kind, clever.....

By now....

Photobucket
19:31 , Komentiraj { 3 } Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (2)
Listopad 2009 (4)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A opisat ću ovo kao...


Ukratko? Ovo je mjesto na kojem ću pisati o svojim mišljenjima i stavovima :D Uživajte!







.Da mi je imati moc, da se pretvorim u noc, pa da vidim cijeli grad i saznam gdje si sad. Da ti se uvučem u snove i saznam kako se tvoja ljubav zove.

.Izmislit cu svijet ljepsi od svih, pretvorit cu tebe u najljepsi stih, ne dam da odes iz zivota mog, ti si moja sudbina, zapisao je BOG.

. Ako neko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime priznat cu mu da te voli vise od mene :) .

.Znam da si isti ko prije jos drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoves me.




credits
Dizajn: SpeciaL DesigN - Kostur: duckdz.