tinachville

nedjelja, 29.08.2004.

Nema naslova! Treba kome naslov?!

Ijoj..i to je gotovo! Stvarno sam mislila da ću poludit kad sam gledala finale danas. Fenomenalno mi je da je tak ispalo...Deutschland aufwiedersehen!!!! :)))) Skratili su mi život za jedno dobrih 10 godina ( a ionako sam si u globusu izračunala da mi je životni potencijal 55 let :) (iako sam ja nenadjebivo tvrdoglava pa ću vrlo vjerojatno iz inata puno više potegnut) Razočarao me Ivano malo,ali nećemo biti picajzle...jer je Balić moj najdraži pa mu to opraštam :))))))) Vratari,svaka im dala..e, btw, jel zna itko koliko godina ima Venio Losert? čitala sam da je bio i u Atlanti, a sad mi izgleda gotovo tek izašao iz puberteta...
Sutra idem u Zg.. :(( što znači da je uskoro prvi ispit...iz matiše..nekak ne očekujem previše, ne znam...strah me :( bude nekak.
Držte mi palce.
p.s na dijeti sam i uspjela sam 2 kg skinut,ne jedem više jaffa :/
p.p.s napadaju me oni prokleti zeleni skakavci..jednog sam zgnječila, a sad me svi napadaju i zaljeću se u mene...ajooj!!

- 22:35 - Nešto za mene (2) - Nešto za vas - #

Još malo sreće


Happiness is like peeing your pants: Everyone can see it, but only you can feel it's warmth :)))

- 00:59 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

Danas sam sretna!!







Sigurno imate svi THE pjesmu..ko Ally McBeal svoju Theme song..moja je ova..i jednoga dana...želim moći otpjevati tu pjesmu s time da svaki stih mogu potkrijepiti svojim životom!

Sinatra- My Way
And now, the end is near;
And so I face the final curtain.
My friend, I’ll say it clear,
I’ll state my case, of which I’m certain.

I’ve lived a life that’s full.
I’ve traveled each and ev’ry highway
;
And more, much more than this,
I did it my way.

Regrets, I’ve had a few;
But then again, too few to mention.

I did what I had to do
And saw it through without exemption.

I planned each charted course;
Each careful step along the byway,
But more, much more than this,
I did it my way.

Yes, there were times, I’m sure you knew
When I bit off more than I could chew.
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out.
I faced it all and I stood tall;
And did it my way.

I’ve loved, I’ve laughed and cried.
I’ve had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.

To think I did all that;
And may I say - not in a shy way,
No, oh no not me,
I did it my way.

For what is a man, what has he got?
If not himself, then he has naught.
To say the things he truly feels;
And not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows -
And did it my way!

- 00:42 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

četvrtak, 26.08.2004.

Kiss

A man snatches the first kiss, pleads for the second, demands the third, takes the fourth, accepts the fifth ... and endures all the rest.

- 23:01 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

Za dečke ekskluzivno ;)


Jeste li ikada naišli na svoju bolju polovicu kad je krivo nasađena? Kao da je to jutro ustala na krivu nogu?
Počinje vam raditi savjest, kopka vas, što ste opet napravili..koga predugo gledali, kad malo previše (opet) popili...
I onda počinje...gnječenje u zdrav mozak: ˝Kaj ti je? Pa vidim da je nekaj...Znaš da meni možeš sve reći,jel da? A daj mi reci..pliiiz..daaaaj..˝
I kaj se dogodi? Cura skroz pošizi i odjuri van zalupivši vratima.
Ja, na primjer, nakon tog povuci- potegni izgledam sasvim izobličeno- počnem škrgutati zubima, počne mi sukljati para na uši, a brijem da mi i iskoče one žilice na očima :)
A za sve je krivo...njegovo ˝veličanstvo˝ PMS.
I bura hormona, i činjenica da smo broj veće, napuhanije, zločestije...
Stvarno ,ne trebate nam onda još vi s glupim pitanjima..od vas se očekuje nježna pusica u obraz, čelo, nos..da nam nabrojite zakaj smo vam toliko posebne..a možete nam i otići u trgovinu po čokoladu..veliku..s keksima :) . I to je sve!
E, da..ja sam odlučila napraviti si majicu sa STOP znakom. Pa kad me vidi u njoj, da zna da sam neuračunljiva. A i vi, ako u tramvaju vidite blijedo stvorenje s podočnjacima i spomenutom majicom, keep your distance :)

- 22:34 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

Homo Histericus Magnus

Ovo više nije normalno!! Hodam ko zombi, oblačim si uglavnom dvije različite čarape i.e. kad se sjetim obući čarape....skoro sam si u kadu usipala granule za usisavač umjesto soli za kupanje...zbunjena sam da zbunjenija ne mogu biti...knjiga me skroz na glavu postavila... razmišljam kroz poreze,prireze,zareze...idem u dučan kupiti kutiju Jaffa (mmmmm :))) ) i razmišljam kak ću si maksimizirati korisnost :/
Ali dobre sam volje, finaly...Jaffa sve liječi :) i uspjela sam si namrljati poskrivečki malo Old Spice Whitewatera po ruci u dučanu i sad mi je prijljepljena na nos...da se mene pita, radio bi se omekšivač za veš s tim mirisom...i prva bi s time prala jastučnice..obožavam zaspati s tim mirisom u nosnicama..mmmmm
Vrijeme je shity, ja sam danas imala omanji histerični napad...dobro je sad..jedva čekam da se malo proluftam..
i tak...
e da,Mačak da bi imal sliku na mom blogu,izvoliš mi poslati kakvu sliku na moj mail :P

pusa svima,od mene uz Jaffu i whitewater
ps.koja usrana tekma Dinamo:Primorje!! nemam pojma jel se promijenil rezultat s nula-nula,ali pa daaaaj...za koga ja to izlažem svoj mladi život opasnosti noseći njihovu šiltericu Varaždinom?!?

- 19:01 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

kaj reći nego jedan veeeeeeliki MLJAC...

- 00:00 - Nešto za mene (1) - Nešto za vas - #

ponedjeljak, 23.08.2004.

hm?!?

ZLO MI JE!! Zlo mi je od vrucine, zlo mi je od Nordhousea, zlo mi je od žene koja ne može staviti rok na studomat, a dani idu....zlo mi je od nedavnih događaja, zlo mi je od ljudi koji si uzimaju za pravo sređivati moj život, a nisu ni svoj sredili...zlo mi je od toga da se od mene očekuje sve i svašta, a gotovo nikaj ne nudi zauzvrat...zlo mi je od bure osjećaja i toga da svaku večer zaspim u suzama..zlo mi je od ljudi koji samo idu svojim putem i gaze sve pred sobom..zlo mi je od toga da i ja takva postajem..zlo mi je od svega!! ili mi je to od majoneze koju sam jela?

- 23:15 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

nedjelja, 22.08.2004.

ne-karakterka

grrrrrrrr..opet nisam izdržala...prošlo je 11pm a ja navalila na kremšnite....

- 23:37 - Nešto za mene (1) - Nešto za vas - #

subota, 21.08.2004.

i još nekaj...

hodajte svijetom nasmješeni..jer... A smile happens in a flash, but its memory can last a lifetime.

- 00:50 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

Proud to be Croat..ili srebrno-brončana priča

Konačno,gotovo!! Nakon 3 sata i 58 minuta prebacivanja loptice preko mreže, u odigranih 53 gemova, dobili smo još jednu olimpijsku medalju- svaka čast Ljubičiću i Ančiću, trebalo je to izdržati. Nakon infarktne tekme protiv Rusije (jeeee,još jedna pobjeda) trebalo je i nama pred ekranima izdržati gledanje tog meča...prvi i drugi set još kako tako,ali treći je trajao 2 sata i 15 minuta..i kako se igralo ja sam mislila da ćemo ga gledati još toliko. Svaka vam čast,dečki!! Pokazali su onim antipatičnim Indijcima da im je bilo bolje doma ostati i klanjati se kravama. :)
A nije ni za zaboraviti poprilično neočekivano srebro koje je osvojio i Duje Draganja- u najbržoj plivačkoj disciplini..sa samo stotinkom zaostatka za prvoplasiranim Amerom (koji je meni btw izgledao tipično američanski..samo mu je falio cabrio, vesta preko ramena i čirliderica!)...
Naravno, ne treba ni zaboraviti Pešalovljevu broncu..ali to mi je nekak bilo i za očekivati..ova trojica su iznenadila..jako ugodno..
Sutra Skelini u boj za medalju,a u nedjelju rukometaši protiv Španjolaca..eh..da nam je i tu dobiti medalje..kaj da velim..GO CROATIA!!

- 00:35 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

petak, 20.08.2004.

Osveta i Jaffa keksi

Osveta je slatka,ali ostavlja gorak okus...baš kao i žgaravica nakon desetog pojedenog Jaffića (koje ja btw. jedem sloj po sloj- prvo ogulim žele, onda skinem ostatak čokolade i na kraju popapam biskvit. i ne priznam sve one varijacije tipa malina,višnja..itd.). Ali kakvu još vezu imaju Jaffići i osveta? Rekla bi moja frendica,veliku...jer sam navodno (osim kaj sam Jaffoljubiva) i strašno osvetoljubiva. [ Da se nadovežem na to prije nego netko drugi uskoči- osim toga sam nenadjebivo tvrdoglava, pomalo nabrijana tj. živčana ponekad, ležerna- mama bi rekla neuredna, naivna, i često ne znam reći ne. Pogotovo gore spomenutim keksima).
A brijem da ima i pravo..ah..u životu pravda treba postojati. A u mom svemiru sam ja ta koja dijeli pravdu.
Nije dobro meni se zamjeriti, pokazat ću zube, a ''krivac'' će si natovarit malo zajebano stvorenje na vrat. Ako mi netko podmetne nogu tako da ja padnem i slomim nešto, sustvano ću ga jebati u mozak dok ne uzme čekić i slomi to isto sebi. Uh, kako to volim!! :)))
Imam ja i dobrih strana...o njima drugi put..idem sad popiti kefir da maknem tu prokletu žgaravicu.

- 11:15 - Nešto za mene (1) - Nešto za vas - #

četvrtak, 19.08.2004.

Kaj je ovo: crno-bijelo-crno-bijelo-crno....

Časna sestra koja pada po stepenicama :D
Obožavam crni humor...što je vic bolesniji, to se ja dulje i glasnije smijem..no, da ne bi bilo...nije da nemam poštovanja prema hm..časnim sestrama, gubavcima, bebama, crncima, etiopljanima, bosancima, slovencima, Muji, Hasi i drugoj hrpi likova..samo...u najtežim situacijama je uvijek lako isplivati ako se smiješ. Koliko puta me nekaj spustilo,ali sam se izvukla jer sam pomislila na nekaj smiješno, drago..ili bilo kaj kaj bi mi izvuklo smješak...no,znam nisam otkrila nikaj novo..ali sam pod dojmom maloprijašnjeg razgovora (mah-mah toj osobi)...viceva...već dugo nisam sjedila pred kompom sa osmijehom od 180° i baš se dobro osjećam! Hvala ti,znam da čitaš blog ;) a otud djelomično i inspiracija.
Nemam pojma o čemu pisati...mogu vam ispričati razliku između granice proizvodnih mogućnosti i granice korisnosnih mogućnosti. Ali s time sigurno ne bi nikoga oduševila.
Opet vjetar puše..jedva čekam dovršiti tu i ići na balkon gledati svjetla i slušati vjetar.....
Ma zapravo,odmah ću se spakirati...laku noć svima i veelika pusa!!

- 23:24 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

srijeda, 18.08.2004.

Buahahahahahaaa

E...negdje sam između umiranja od smijeha i srama. Čitala sam svoj star dnevnik...otprilike od prije 5 godina...i to su takva sranja da to nije za povjerovati!!!!!! ja ne vjerujem..najgore je to kaj sam se onda imala za strašno cool, strašno pametnu..very ''bewerly hills'' looool. :)
koja su to umiranja za dečkima bila, utapanja tuge u (jednoj jedinoj) čaši slabog bambusa...prvi poljupci..je li me zamijetio, rekla mi je xy da me gledao na hodniku..a zakaj me ne pozdravi? Prestrašno..ali i prekrasno u isti čas. Svi koji su mi se sviđali tad su mi danas frendovi, svi koji su mi tad bili frendovi, sad su...hmmm...kind of bivši...dječja posla :)
Možda će tak biti i 5 godina od danas...možda će velika ljubav koju osjećam sad prema nekome biti za umrijeti od smijeha i lupati se po čelu...ne bi bilo loše.

ps. neki gadni zeleni skakavci mi ulaze u sobu....fujjjjjj

- 23:04 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

Sound Of Silence

Kako se postaviti kad nakon nekog određenog odnosa ili nakon dužeg vremena kad si u tom odnosu (prijateljstvo, veza, nekaj treće- sasvim svejedno), skužiš da nemate više o čemu razgovarati. Prokomentirat ćete vrijeme, aktualna događanja i onda slijedi neugodna tišina, neugodne rečenice, samo da spasiš stvar i koja blesava upadica.
A bili ste dvije osobe koje su znale kak ova druga diše...znali ste sve jedno o drugome, bili ste nerazdvojni.
pogotovo kad jedna strana ima tako mnogo za reći još..a druga je prestala slušati..i odlazi na svoju stranu. :(

- 10:19 - Nešto za mene (3) - Nešto za vas - #

utorak, 17.08.2004.

Feeling....

Nevjerojatno kak te netko može usrećiti..ali istovremeno i skroz ražalostiti. Tužna sam. Najradije bih plakala. Ma..serem..plačem.
Nisam jaka onako kako bi htjela.

- 23:48 - Nešto za mene (1) - Nešto za vas - #

ponedjeljak, 16.08.2004.

Volim vjetar. Pogotovo ga volim noću. Mogu satima stajati na terasi,ili vani i pustit ga da ide kroz mene...da mi mrsi kosu, trepavice... A ja stojim...gledam kako svjetla negdje u daljini i trepere i razmišljam. Najčešće pokušavam pogoditi kaj ljudi sve u ovom trenutku rade. Možda se netko svađa..netko se smije svim srcem...netko se zaljubljuje..netko prekida. Upravo je začet novi život, upravo je netko umro :( ... i onda se trgnem i sjetim svog života...i osjećam se tako maleno u tom trenutku, kao dio ogromnih puzzla, onaj dio koji ne možeš odmah naći, a možda je baš ključan. I osjetim se tad sretno. Jer mogu tu stajati i pustiti da mi vjetar mrsi kosu.
Tako sam i danas...maloprije. Zapravo, držala sam se podalje frižidera. Zadala sam si još jedan test volje- izdržati par dana na nekakvoj dijeti...malo sam se popunila od posljedica recentnih emocionalnih napora :) i sad vježbam. karakter,naime. i otišla sam stat kraj prozora pustiti da mi vjetar mrsi kosu. Kaj nije iznimno pametno bilo jer mi je kosa mokra. Naime, čekajući da proradi Blog da istresem kaj me muči, oprala sam i kosu. Zapravo, sjedila sam u kadi, pustivši vruću vodu da mi teče po stopalima. To me opušta..neki boksaju vreću ,a ja puštam vrelu vodu po stopalima.
I sjedim tako...razmišljam..moglo bi konačno sve ići svojim tokom, ali MOJIM tokom, onako kako ja želim. I onda sam zaključila da je došlo vrijeme da me nikaj ne muči..pa sam vam sad samo došla otkriti tajnu:

Ljubav se nalazi onda kada je ne moraš dati. To je osjećaj velikodušnosti i dobrote koji nitko ne može iznuditi. Ljubav je prava samo onda kada je čovjek daje iskreno, bez ostatka. Nema sile, zakona, prinude koja bi mogla nekoga nagnati da voli. Ljubav se ne namješta, ona se slobodno nalazi i jednako tako slobodno daje.
Prava je ljubav kao kovina koja se testira na vatri. Pravi vatrometi zle kobi okružuju nas posvuda, svaki dan. Zar to znači da trebamo voljeti samo onda kad je to moguće? I kao što srebro ili zlato stavljamo u vatru da bismo od njega dobili ono što želimo, tako i ljubav povremeno treba staviti u vatru kako bi ona postala čišća, plemenitija i dublja. Kako bi postala sjajnija i jača.


You may say Im a dreamer,
but Im not the only one,
I hope some day you'll join us,
And the world will live as one.



- 23:52 - Nešto za mene (1) - Nešto za vas - #

Dobili smo Janeze,jupiiiiiiiiiiiii!!!

Eh ljudi,kak sam sretna!! Mislim da nisam ovak navijala od finala u Portugalu! Jest da je razlika minimalna, ali nema veze, bitno da smo ih satrli! Eto ti sad ,glupi Pajoviću..mamicu ti...

- 12:17 - Nešto za mene (1) - Nešto za vas - #

nedjelja, 15.08.2004.

Quote

The greater danger for most of us is not that our aim is too high and we miss it, but that it is too low and we hit it.

- 19:57 - Nešto za mene (1) - Nešto za vas - #

E moj Dinamo...

Usro si se.
Vratila sam se s tekme razočarana. Nit su pokazali kaj znaju, nit je bilo na njihovoj razini. Zdenko se još i borio, al jebeš to kad Niko nije mogao istrčati više od 20 m bez da se zapuše..Zahora je tu i tamo trčao ko muha bez glave a da nije skužio kud lopta ide..ma fuj. I gospodin Jurčević vadi napadače van 10 min prije kraja da bi zabetonirao obranu..koja dobi onda gol. Turina se bacio ko krava na pod..i eto lopte u mrežu.
Iživcirala me krava iza mene čiji komentari nisu imali veze s nogometom..samo je cijelo vrijeme ponavljala kak zna ovog, kak zna onog. Pa jel to Agić ima pramenove ili ne. Koga to briga.
Prvi put sam bila na tekmi na Varteksu po ovak lijepom vremenu i iznenadio me broj publike. Ko da se cijeli Vž sjatio na stadion. Jer voli nogomet, aha, right. Bilo je više pozera nego subotom u Zagrebu na Špici.
A da ne govorim o tome koliko se naprlitanih kokoši nacrtalo pred vrata svlačionice pred kraj tekme. Jer će baš njih Niko zapaziti..zaljubiti se i živjet će dugo dugo godina i sretnom i dobro financiranom braku. Ne znam jel sam ja to glupa pa tak mislim, ili ko je tu lud, ali ja za utakmice preferiram sportski outfit. Baš mi treba da si slomim nogu kad u štiklama skačem i nerviram se zbog danog ili dobivenog gola. Ali znate kak se veli, sto ljudi, sto čudi.

- 19:37 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

Sve je tu...

kao nekada...noćas vrijeme je stalo za nas...Pričaj mi makar laži sve...znaš da vjerujem kada tako gledaš me...Priznaj mi...

Odkad sam ju čula na radiju, stalno tu stvar pjevušim.
Javio mi se on. Baš mi je drago bilo ga čuti. Digao mi je tlak pitanjem za N. Ako te zanima kak je, dat ću ti njegov broj telefona..bleeeee... a ne da me pikaš...ni krivu ni dužnu.

Drago mi je i vidjeti da ima ljudi koji čitaju moj blog. Pozdrav veliki svima njima :))
...............................................................
Za sat vremena idem na tekmu.. Varteks:Dinamo...nadam se da će Modri pobijediti..moraju..ako ja sjedim u publici :)
Možda i uspijem kak na daljinu zbariti Kranjčara,hihi...

- 14:37 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

subota, 14.08.2004.

i jedna za svijet...








...i koga god tko će se prepoznati u stihovima:


So so you think you can tell
Heaven from hell?
Blue skies from pain?
Can you tell a green field
from a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
Did they get you to trade
your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
Did you exchange
a walk on part in the war
for a lead role in a cage?

let's go
How I wish, how I wish you were here
We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year
Running over the same old ground
Have we found the same old fears
Wish you were here



Razmišljam...je li moguće biti zaljubljen u ljubav? U onaj fenomenalan osjećaj leptirića u trbuhu... Sve stoji oko tebe..a ti ko na vrtuljku..i vidiš samo Njega/Nju. ah... moram priznat da zavidim svima koji to trenutno proživljavaju. Taj prekrasan osjećaj.

Quote:
There is no distance on this earth as far away as yesterday

- 23:25 - Nešto za mene (2) - Nešto za vas - #

Pjesma...

za Slomljenu...






sjetila sam se svog srednjoškolskog uratka čitajući opis tvog bloga:

Na pragu života...
Usamljena.
U tvoje oči utopljena,
Tvojim riječima zavedena,
I, naposlijetku, ostavljena.

- 23:15 - Nešto za mene (1) - Nešto za vas - #

Quote

No smile is as beautiful as the one that struggles through tears....

- 00:03 - Nešto za mene (1) - Nešto za vas - #

petak, 13.08.2004.

True Love

Došla sam do trenutka u životu kada mi je najvažnije da budem voljena. I to od strane jedine, fantastične i veličanstvene- SEBE SAME!
Nema više gaženja, ponižavanja, ali ni gutanja svega i svačega s moje strane. Samo da budu tu. Samo da nisam ostavljena.
Brijem da će se iskristalizirati mnogi odnosi, a neki vjerojatno i puknuti. Ali meni je bitnije da ja sama sa sobom budem mirnija i sretnija.
Jer netko pametan je jednom rekao- početi voljeti sebe znači početi dugu,sretnu vezu. :)

- 22:47 - Nešto za mene (3) - Nešto za vas - #

srijeda, 11.08.2004.

ta-daaaaam

Eh, ljudi..postadoh žena jučer..konačno sam se dala uvjerit da mi probuše uši :D jednostavno sam se bojala toga. nije bilo uopće strašno!!!


Puno mi je lakše nakon jednog razgovora jučer...posložila sam si prioritete i sad se idem boriti za ono kaj mi je najvažnij u životu!! a ono ostalo, ili će biti,ili će biti netko drugi. ali NIKOMe neću dozvoliti da me gazi...kak god dobar bio!!!!

ps- uletila mi neka gadna buba kroz prozor sad---bljjjjjjjjak

- 23:26 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

ponedjeljak, 09.08.2004.

Čiji je ovo život,kvragu?!?

Budi ovakva, onakva, radi ovo, radi ono... DOSTA!! Ne želim živjeti po nečijoj šabloni, ne želim biti ovakva ili onakva jer bi to bilo zgodno, a i da si ljudi nekaj krivo ne misle. Dosta mi je toleriranja tuđih brija,sranja, osjećaja...želim živjeti za sebe i svoj svemir!!! Ako hoću lijevo, ići ću lijevo...ako ne,pustite me. I sve ću probati na vlstitoj koži i vlastitoj tvrdoj glavi!!! Samo me puuuuuustiteeeeeeeeeee!!!


Ne mogu vjerovati....mrzim breme osjećaja, mrzim kad mi netko nečim optereti očekuje neko djelovanje..samo zato jer nisam valjda takva da pustim nekog da pati...e..pa...JESAM! kaj očekujete od mene?? Pustite me..idem...nekud..

- 20:50 - Nešto za mene (1) - Nešto za vas - #

Test volje

Ne mogu ja to! Smucam se oko mobitela ko mačka oko one neke kaše. Poruka ne dolazi, kaj me i ne čudi (dogovorili smo se da će mi javit za svaku curu s kojom će biti, i dobro je da nikaj ne javlj..jedino ako se lik zaljubio, pa nema vremena od ljubavi silne) ...a mene prsteki svrbe..najrađe na svijetu bi poslala sms. Samo da mi srce bude na mjestu. Nemate pojma kakva snaga volje mi treba da se odhrvam iskušenju. Ne bi imala kaj izgubiti, osim kaj ne bi dobila reply, onda bi mi to živce pojelo..pa bi se i dalje istresala na svima oko sebe.
Ako ovo izdržim zdrave psihe, bez posljedica, svaka mi čast. grozno se osjećam, fuj!!

Ne znam zakaj si to dopuštam,nitko nije vrijedan toga. NITKO!!

e da,kaj mi je to s counterom? :confused: 330 i nekaj soma? yeah, right

- 10:53 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

subota, 07.08.2004.

Oprosti

Znam, ljutit ćeš se kad ovo pročitaš. Morala sam jednostavno to napraviti. Gledala sam se dugo u ogledalo i rekla sama sebi- zašto ne..bit ću zadovoljnija sama sobom. I nisam se dugo dvoumila.
Napravila sam to čim sam dobila priliku... I sad opet imam šiške :D



hehe :) fakat se bolje osjećam, nekak..zagonetnije..a meni je to sexy. a i komentar je bio dobar kad sam ušla u sobi gdje je bila ekipa...možda zbog dekoltea,ali i to je nešto.
čuli smo se jučer, veli da mu je super na moru..nadam se da se tu i tamo ''zabuni'' i pomisli na mene.
jučer je bilo odlično vani...jedan od onih izlazaka kad je dobar dio društva pozitivno nabrijan..pa znaš da nema šanse da izlazak propadne. konačno sam se malo i naplesala...nakon dugog vremena.



- 14:07 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

srijeda, 04.08.2004.

Like a Polaroid picture....

Shake it,shake, shake it... tresem se ko vibrator :) popila sam dvije kave za konja ubit..i nije mi lako... :)
S. i ja smo bile kod njenog bivšeg dečka, s još jednim frendom i ubili smo se tim kavama. Užas. Nikaaad više..klošaru kartu.... :)
Dobila sam svoj stari mob natrag (Nokiju)...fali mi onaj noviji..kojeg su mi bezobrazno pred očima otuđili..ako ovo čitaš, seronjo...jebo ti pas!!!! Uglavnom, sad se Nokia puni,bumo vidli kaj bu s toga, nisam bez veze ju mijenjala.
Eh, da. I igrali smo se Bendova. To je ona totalno bedasta igra kad ljudi ne znaju kaj bi radili pa nabrajaju bendove koji počinju na neko slovo. Satrle smo ih sa 4:0 a onda je bilo Time to say goodbye..sutra budemo nastavili.
Učim svaki dan..ako padnem godinu..idem se prostituirati u ....Brazil!!

- 22:16 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

utorak, 03.08.2004.

Fešta od ćevapa

Issssssssssss...fakat se ne sjećam kad sam se zadnji put ovak prežderala!! Uzeli smo danas ugljen, meso i cugu i opičili roštiljčinu. Kobase, šnicle i ćevapi s lukom..mmmmm..... :) kak sad fino mirišim,hehe. Zvala me S. na kavu poslije, ali nisam spremna bila za suočavanje s okolinom. (tj. okolina nije spremna za okršaj sa mnom :) )
On je otišao na more..nadam se da bude mu vrijeme ok. Nadam se da bude i meni tu gore vrijeme ok, puno mi je ljepše kad je vani dobro vrijeme.
Nadam se i da neće gluposti raditi i da neće dofurati neku boleštinu. Ma daj,prije ću ja popušiti mononukleozu. (da,tješim se-i?) :)

- 22:24 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

ponedjeljak, 02.08.2004.

Ponedjeljak, Hitna služba i Letizen

Već jedva sjedim...oči mi se sklapaju jer sam popila tabletu protiv alergije,ali čim legnem pred očima mi gluposti. Kosturi iz ormara. Znači,nikaj od spavanja. Svako malo otvorim Messenger, jedan Away nikak da se pretvori u Online...ne da mi se solirati na netu danas :(
Na televiziji Hitna služba..nije mi ni to baš zanimljivo. Razmišljati mi se ne da,samo bi me negativa skrpala. Da se igram s pesom? Spava. Potencijalni dopisinici preko sms-a? Spavaju. Nevjerojatno dosadna večer.
Bila sam danas na kavi s frendicom i frendom...opet smo plakale od smijeha, dok njemu jadniku nikaj nije bilo jasno. Neki iz ekipe imaju teorije da nas usne peku jer puno i brzo pričamo. Zapravo smo štedljive :) štedimo vrijeme jer možemo puno više reći u kraćem vremenu.
i tak...same old, same old..

- 23:00 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

nedjelja, 01.08.2004.

5 razloga zašto te...

Sjećaš se kad smo pričali neki dan i kad si me pitao jel ima razloga zakaj te volim..ima...posložila sam si par stvari u glavi..i evo kaj je ispalo:
1. oči...koje su u isti čas uzburkano more, sjaj zvijezda i dubina duše
2. najiskreniji, najširi i najljepši osmijeh koji sam vidjela u životu
3. koža...miris tvoje kože, dodir na licu, trbuhu...uspali me do zvijezda
4. to da još uvijek u tvom poljupcu mogu čitati osjećaje
5. ti,kao osoba, koju volim..ljubiti po trbuhu..:) zbog svega kaj je,koja ima žute minute (dane,mjesece.. :P) , uglavnom ne zna kaj hoće,ali to ne zna na nevjerojatno sladak način..i koja peče najveće kolače :)

ps.opet sam curley Sue,hehe

- 22:22 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

Drugi

Prati me jedan zamišljen pogled. Blistav smješak, slučajni dodir..ovlaš nam se prsti dotaknu,kad mi dodaje nešto...
U nekim drugim okolnostima bih drhtala od tih dodira, osmijeh bi me palio do zvijezda, topila bih se u pogledima. Da su to druge ruke, drugi osmijeh, drugi smješak :$

'cause nothing compares..nothing compares..to you...

- 11:16 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • ICQ # 138543836


    Click Here





    Blog...kao dnevnik,
    kao prijatelj,
    osvrt na bitne stvari u mom životu..
    Svestran je.
    Nije bestseller,
    ali je moj.
    Predstavlja mene.
    A ja samo živim.
    ***************************
    Dvadeset-jedno-godišnjakinja..
    (koja je ipak još za sebe
    uvjerena da je malo pile)
    Uvijek malo luda,
    uvijek malo zaljubljena...
    Ponekad autodestruktivna,
    ponekad na egotripu.
    Uvijek u pravu.
    Volim plesati, pjevati pretvarajući se
    da mi je četka za kosu mikrofon.
    Volim Varaždin, Zagreb, more.
    Volim plavo nebo,bijele oblake i šarene koktele
    Volim nasmijavati ljude,volim se smijati.
    Ja sam jedna od onih koja je
    sposobna zaboravit ključeve, osobnu,
    i dokumente kad idem
    na prijavu za faks.
    Kad napravim sranje,
    nikad nije namjerno.
    Jednostavno ne mislim..
    ali kad uključim mozak...
    Nema mi ravne...

    *************************



    redovito pratim:
    moja najdraža kokica
    Vjeva
    Jabučica
    Majena
    Afrodite
    Orković :)
    Analna carica
    Poliglotna
    Apstinentica
    Poslovna curica
    Megi

    NEMOGUĆE je velika riječ
    koju koriste mali ljudi
    što žive u danom svijetu
    bez da smognu snage
    i promijene ga.



    ***********************

    TTame
    IIrresistible
    NNatural
    AAppreciative
    CCheesy
    HHilarious

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com







  • Fly me to the moon
    And let me play among the stars
    Let me see what spring is like
    On Jupiter and Mars
    In other words hold my hand
    In other words darling kiss me

    Fill my life with song
    And let me sing forevermore
    You are all I hope for
    All I worship and adore
    In other words please be true
    In other words I love you







    ima me na:

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Faks
    Kapaljka
    Klik
    Aquarius