petak, 25.01.2008.

Tek sad dok ležim na podu, bez imalo truda mislim na nju. I tek sad dok slažem krevet za dvoje pitam se kome li je ostavljam? Kad ostane tišina kao odgovor, ja imam još jedan razlog...

i smiješi se. još jednom.
hoćeš li se ikada vratiti, ako te sada pustim?


Image Hosted by ImageShack.us


istina? ne previše smo površni.
za jedan trenutak lažne sreće.
varamo istinu.


Image Hosted by ImageShack.us


što ako sam izgubila nešto jako lijepo i dragocjeno?
što ako sam izgubila sam ono što sam obećala čuvati?
svaka mi čast.
pripala sam
Njima.
pomogni mi molim te da te vratim. hoćeš li?


Image Hosted by ImageShack.us


mišljah nešto reći, samo usput. =)

- 15:01 - Tell something... (19) - if you want... - :)

subota, 12.01.2008.

Tko je to sad tu? Tko su ti ljudi na cesti? I tko sebi daje za pravo da sve zaustavi???

Da imam prava na još jednu želju,
na onu koju zovu poslednju.
Po prvi put Ja znao bih šta želim,
Ja želeo bih, želeo bih nju.


Image Hosted by ImageShack.us

hvata me nostalgija za starim vremenom.
ovo vrijeme me nekako podsjeća na to.

osjećam se čudno čitajući stare postove...ali one baš stare.
kada je netko drugi bio u mom životu. kada su stvari bile totalno drukčije.
previše puta se sjetim tih vremena.
jel to loše?

Image Hosted by ImageShack.us

Da joj kažem bila si mi sve,
nisam znao tada sada znam.
Kad prava ljubav jednom zakasni,
druge neće doći nikada.


subota je. to je loše jer se škola bliži.
ali danas se sam odlučila nacugat. al onako jako.
stvarno nisam dugo.
da ne mislite da sam alkoholičarka...lol


fali mi snijeg. ta bijelina. očaravajuće, zar ne?
baš zbog ovog vremena sve mi je čudno. zbunjena sam. hehe


Image Hosted by ImageShack.us


pobjeći ću. hoćeš li se ljutiti ako se nikada ne vratim?
nemoj zaboraviti da te volim.
samo sam trenutno zbunjena. hvata me nostalgija.
to nije dobro...previše loših sjećanja i razočaranja.


Dao bih joj srce svoje,
neka ima srca dva.
Samo kada njoj je dobro,
onda dobro sam i Ja.
Al joj ne bih dao oči,
isti tad bi bili mi.
Videla mi onda ne bi,
kada ljubav zakasni.


Image Hosted by ImageShack.us

da li se sjećaš? te noći...šta si mi rekao?
kako par hladnih riječi može povrijediti osobu.
ali opraštam ti.


sjećam se kada smo slušali ovu pjesmu. da li me se uopće ikada sjetiš?

- 15:32 - Tell something... (39) - if you want... - :)

petak, 04.01.2008.

You could be happy, I hope you are. You made me happier than I'd been by far...

Evo da se malo javim. Znam da me u zadnje vrijeme baš nema previše na blogu, ali praznici su učinili svoje. Kod mene baš ništa posebno novog, sve po starom. Evo i za sve koji su me pitali, bilo mi je dobro za novu, lijepo sam se zabavila, al su mi falile neke osobe...I kratak post...baš mi se pisalo o tome, pa evo...čitajte!



Sloboda je pojam koji ljudi "otkad je svijeta i vijeka" pokušavaju definirati. Svatko ima drugačije shvaćanje slobode i što ona u stvari jest, ali trebali bi se prvo pitat jesmo li uopće slobodni. Moj. Tvoj. Naš život počinje i prije nego, nakon izlaska iz majčine utrobe, ispustimo krik po rađaoni. Počinje kada od embria nastaje fetus, barem tako kaže znanost i tada bi sloboda trebala početi, ali ona prestaje. Određeni smo genima, naš izgled ovisi o roditeljima, bolesti koje ćemo imati su zapisane u našem kodu. I tako gubimo slobodu u trenutku kada je još ni ne možemo okustit. Odrastamo pod budnim okom roditelja, oni nas odgajaju i usađuju nam vrline koje oni smatraju dobrima. Biraju nam vrtić, odjeću i prijatelje. Kako odrastamo tako se oslabođamo roditelja. I sami biramo. Po prvi puta imamo pravi sami odabrati. Možemo učiniti bilo kada i bilo što. Ali zašto to ne činimo. Jer živimo u svijetu normi i pravila, ne poznavajući anarhiju u pravom smislu. Jer nam je kao čovjeku, kao misaonom biću razvijena svjest i spoznaja da znamo da svaka naša odluka donosi posljedice. Svaka odluka mjenja nešto makar ju mi nazivali velikom ili ju smatrali toliko beznačajnom da je zaboravljamo trenutak kasnije. Ta nepisana pravila nameću ponašanje kojih se svi ili barem većina drži. Jer da ne, još i danas bi vatru palili lupanjem kamen u kamen i skupljali plodove kako bi preživjeli. Živjeli bi u anarhiji, potpuno ne poznavajući suvremeno. Čak i ako bi se nešto uspijelo razviti čovjek bi to uništio jer jedino je stah instinktivan. Strah od nepoznatog...

Od rođenja u nama je urođena svjest, roditelji nam je razvijaju, a na nama je da ju koristimo. Pravila postoje, a mi ih možemo kršiti ili ne. Ovisno o razvijenosti savjesti i poimanju dobra i zla...


- 14:29 - Tell something... (27) - if you want... - :)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.