subota, 12.01.2008.

Tko je to sad tu? Tko su ti ljudi na cesti? I tko sebi daje za pravo da sve zaustavi???

Da imam prava na još jednu želju,
na onu koju zovu poslednju.
Po prvi put Ja znao bih šta želim,
Ja želeo bih, želeo bih nju.


Image Hosted by ImageShack.us

hvata me nostalgija za starim vremenom.
ovo vrijeme me nekako podsjeća na to.

osjećam se čudno čitajući stare postove...ali one baš stare.
kada je netko drugi bio u mom životu. kada su stvari bile totalno drukčije.
previše puta se sjetim tih vremena.
jel to loše?

Image Hosted by ImageShack.us

Da joj kažem bila si mi sve,
nisam znao tada sada znam.
Kad prava ljubav jednom zakasni,
druge neće doći nikada.


subota je. to je loše jer se škola bliži.
ali danas se sam odlučila nacugat. al onako jako.
stvarno nisam dugo.
da ne mislite da sam alkoholičarka...lol


fali mi snijeg. ta bijelina. očaravajuće, zar ne?
baš zbog ovog vremena sve mi je čudno. zbunjena sam. hehe


Image Hosted by ImageShack.us


pobjeći ću. hoćeš li se ljutiti ako se nikada ne vratim?
nemoj zaboraviti da te volim.
samo sam trenutno zbunjena. hvata me nostalgija.
to nije dobro...previše loših sjećanja i razočaranja.


Dao bih joj srce svoje,
neka ima srca dva.
Samo kada njoj je dobro,
onda dobro sam i Ja.
Al joj ne bih dao oči,
isti tad bi bili mi.
Videla mi onda ne bi,
kada ljubav zakasni.


Image Hosted by ImageShack.us

da li se sjećaš? te noći...šta si mi rekao?
kako par hladnih riječi može povrijediti osobu.
ali opraštam ti.


sjećam se kada smo slušali ovu pjesmu. da li me se uopće ikada sjetiš?

- 15:32 - Tell something... (39) - if you want... - :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.