utorak, 24.08.2010.

Falling Awake

..You never get to choose
You live on what they send you
And you know they're gonna use
Things you love against you
One foot in the grave
One foot in the shower
There's never time to save
You're paying by the hour..


Gledam u Mjesec i divim mu se.
Večeras je posebno lijep.
Večeras je pun.
Volim Zvijedze i Mjesec. I volim sve što je daleko od Zemlje.
Oh! Sjećam se večeri kada mi je stric prvi puta teleskopom pokazao Mjesec.
Sjećam se tog osjećaja još i danas. Sjećam se trenutka kada je moje oko pogledalo taj predivan prizor.
Bio je tako mali, a opet tako velik'.
Oh, Mjeseče!
Da mi je otići k tebi i pričati ti o svemu.
O svemu!
Htjela bih otići daleko odavde.
Osjetiti drugo kamenje pod nogama.
Udisati drugi zrak..


Just gets harder every day!



Tmurni oblaci sakrili su Mjesec.
Nisu željeli da ga svatko gleda.
Jer, očito je.
Njegovu ljepotu ne primjete svi.

And that's just the way it goes..

Oh! Kako je lijepo diviti se prirodi.
Zaboraviti na sve.
Osjećati ljubav prema sitnicama koje se mijenjaju svakoga dana, a opet su tako divne *.*


Every time you say goodbye
It breaks my heart a little
And for every time of made you cry
You know I die a little
Because I love you...
I love you like the thunder loves the lightning...
Like the wind loves the rain..


Zaogrnuta mislima nastavljam šetati po Zemlji.
Jer, ako bih otišla na Mjesec, ljudi koji me znaju bi se zabrinuli..

..a možda, nitko ne bi niti primjetio da me nema..



Mjeseče, daj mi neki znak!
Pozovi me k sebi.
Želim ti pripovijedati o svemu.
O svemu!





00:19 | Komentari (18) | Print | ^ |

petak, 06.08.2010.

Sjaje ti se oci, gledas me, pogled ti je snen i ove prazne noci, svitanje sve je samo tren.

Znate onaj osjećaj kad ste na nekom koncertu i kad vam se jednostavno jebe za sve. Za cijeli svijet. Za sve probleme. Za to kako ćeš prekasno doći kući pa će oni vikat! Za to kako si znojan i ljepljiv i smrdiš po cigaretama. Za to kako ti je šminka razmrljana, a frizura više ne liči ni na što. Sinoć je bila ta večer.

Aaaaaa! Predobro je bilo! pjeva party


eek


Skakala sam.
Vrištala sam.
Pjevala sam.
Plesala sam.

I napokon sam shvatila da pripadam među sve te ljude.
Nakon svih onih sranja u domu za glazbu!

Fuck that^

..napokon sam postala svoja..

Bilo je lijepo biti u blizini svih onih dugokosih dečaka..*.*

I vraćati se kasno kući.

Uh, želim ponovno!!!


Uzalud sunce sja
Kad mi u srcu padaju kiše
Nebo ne vidim od oblaka
Otkad tebe nemam više
Uzalud sunce sja
Kad je oko mene samo noć
Ti bi mogla donijeti jutro, al` nećeš doć`




I rekli su da u zadnjih deset godina nisu imali ovako dobar koncert kao sinoć *.*

ah.






15:05 | Komentari (29) | Print | ^ |

srijeda, 04.08.2010.

Mogu, mogu ja bez tebe samo mi je tesko kad te sretnem, znas i nemoj da se brines, ipak nisam sama al' bilo bi mi lakse da promijenim grad..

Pogodi! Daj pogodi te prave riječi!

Ponekad stvarno ne razumijem ljude.
Biti teško bolestan i postati još gori nego što si bio.
Strašno! :S

I onda ja imam grižnju savijesti jer sam zamišljala kako bi bilo bolje da nije ozdravila.
Al' nisam takva da želim nesreću drugima.
Već, želim bolje za ljude.
A ona je ta koja druge čini nesretnima. eek


Dugi noćni sati beskrajno teku..
..za sebe ne mogu riječ pronaći neku..


..Jutrom kad se budim cesto
tuzan sam..
..noci su moje duge..
..pozdravi drustvo i druge..


Ponovno bih htjela vidjeti Ivu, Kjaru, Miu i Tesu!

Sve je ovo sranje!

tuzan

Ako ti u mraku slučajno spadne
Umjetni osmijeh, mamina šminka
Ako se odjednom sve raskrinka
Ne stavljaj rezervni osmijeh svoj
Ne skrivaj svoje godine mlade
Jer i petnaest je solidan broj
A ni mi nismo baš slijepi
Svejedno, ti budi happy happy happy.


Opća Opasnost sutra <3




14:16 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.