I am the Phoenix

utorak, 25.07.2006.

Godišnji

Eh, eto ... toliko razmišljao o tome i iščekivao ... kad napokon -došlo! Odlazak na more. Ne veselim se toliko moru kao moru, ako shvaćate ... nego više kao pojmu. Kad tamo dođem, definitivno ću znati da je sva strka i frka gotova i da je iza mene. Mogu se uistinu odmoriti i uživati. Nije da nešto obožavam more i ljeto, ali ove godine je stvarno dobilo novi smisao i u njemu vidim taj simbol odmora i prelazak u novo razdoblje. Drago mi je da ću moći to podijeliti sa meni dragim ljudima i da će sve to ispasti onako kako bi mi to želili. Sve sitnice i nebitni detalji neka se ostave postrani, a u prvi plan neka dođe ono što je najbitnije ... opuštanje, zabava, ljudi ...

Svima koji idu na more želim lijep provod. Svima koji su se vratili želim lijep provod. Svima koji ne idu nigdje želim lijep provod. Jer, nije bitno gdje ste ... bitno je da okrenete stvari u svoju korist. Nije bitno da li ste u Zagrebu, Varaždinu, na Pagu ili Bahamima. Nađite nešto za sebe ... zabavite se i uživajte.


Da ne bi prekršio obećanje i ostavio Vas praznih ruku. Prije nego što odem, za 3 dana ... objaviti ću Vam "Bal vampira". Znate Vi koji ste me čitali ... priča koja je osvojila nagradu i otkrila mi moj svijet. Pa kad se vratim (za nekih 3 tjedna) očekujem komentare ... i kritike, naravno!

Budite mi živi, zdravi i blagoslovljeni ....



My Blessings .... jančii alias SaTAn

Photobucket - Video and Image Hosting

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting