I am the Phoenix

nedjelja, 27.08.2006.

ATTENTION please !! Evanescence is back!! The doors are open ...

Evo ... dočekah ja i taj trenutak. Žalosno ali tako me malo stvari veseli u ovome životu. Ah, barem nešto. Naime ... ponosno najavljujem novi album od Evanescence nazvan "The Open Door" koji ide u prodaju 03. listopada ove godine, naravno.
Nikada nisam shvaćao kako nek ljudi mogu poluditi za nekim svojim pjevačima, grupama itd. Hm, sada shvaćam ... tj, shvatio sam i prije. Jer, Evanescence mi je definitivno najdraža grupa ... i mislim da bi se prodao nasred Jelačić trga da mogu otići na njihov koncert ... još kad bi me netko kupio ... Da, sve u svemu.

Photobucket - Video and Image Hosting

Doživio sam mali šok kad sam saznao da Ben Moody odlazi ... rekoh raspadaju se! Mislio sam da je to ono instant slava jer su osvojili 2 Grammy-a (za najboljeg novog umjetnikagrupu i za najbolji rock performance za pjesmu "Bring me to life") i onda se povlače ... Ali onda načuh prije par mjeseci da dolazi novi album. Blaženi osmijeh orosio je moje lice. I još mračniji i turobniji album nego prijašnji ... protrnuo sam. Tako da su stvarno zaslužili Grammy-e i nikako nisu instant zvijezde.

Photobucket - Video and Image Hosting

Reći ću vam malo u kratko nešto o albumu, a ako želite ostalo pročitajte na njihovoj službenoj stranici www.evanescence.com I ako vas ne zanima ništa o njima, svejedno odite pogledati stranicu jer je dizajn neopisiv. Svaka čast.
Evo ovako. Već sam rekao Ben Moody je otišao, došao novi i tako ... No, najvažnije je da je ostao glavni vokal Amy Lee ... utjelovljenje Evanescencea ... Na novom albumu su pokušali kombinirati rock, goth i klasičnu glazbu (Amy je učila klavir 9 godina) uz, naravno prekrasne stihove i zapanjujuće vokalne izvedbe koje oduzimaju dah. Pokušali su izraziti širu paletu osjećaja ne samo tugu i bol već i ljutnju i sreću, can’t believe it ... Album sadrži 13.pjesama (moj sretan broj) i idu redom:

"THE OPeN DooR"
1. Call Me When You’re Sober
2. Sweet Sacrifice
3. Weight of the World
4. Lithium
5. Cloud Nine
6. Snow White Queen
7. Lacrymosa
8. Like You
9. Loose Control
10. The Only One
11. Your Star
12. All that I’m Living For
13. Good Enough

Photobucket - Video and Image Hosting

Iako su, vjerujem sve pjesme odlične, mislim da će se posebno isticati "Lithium" koja govori o osjećajima nasuprot otupljenosti, "All that I’m Living For" kojom Amy govori o bendu, "Weight of the World" kojom se obraća fanovima i "Good Enough" kojom završavaju želeći reći da su zadovoljni. Tako da je ova pjesma prva ... ljudi prva ... koja govori o nekom osjećaju zadovoljstva.

Album otvaraju pjesmom "Call Me When You’re Sober" koja je i najavni singl i već je snimljen spot za nju. Napravljen je u stilu Crvenkapice i govori o sukobu nje i vuka ... bad guy-a ... i kako ona više ne želi imati ništa s njime ...očito potaknut nedavnim teškim prekidom koji je ostavio na Amy traga. Spot je savršen i jako efektan. Pošto sam detaljno pogledao kako se sve snimalo ... vukovi su pravi. Spot se snimao 2 dana. I posebno su efektni kadrovi sa plesačicamadarkericama i na kraju kada ona prilazi vuku hodajući po stolu, a sve magično leti u stranu. Što se pjesme tiče u prvi je mah vrlo čudna ... kao da je više njih povezanih u jednu. Ali nakon drugog slušanja trnci su me prošli. Melodije su im jednostavno neopisive, a Amy ima glas koji je savršen. Definitivno ulazi u top ljestvicu njihovih najboljih pjesama ... vrlo je soundtrack style. Eh, da ju stave u neki X-MEN film ... hmm ...

Photobucket - Video and Image Hosting

Eto, da ne duljim ostavljam Vam video pa prosudite sami i očekujem komentare ...

- 22:12 - Unleash my power... (31) - Release the Phoenix - #

petak, 25.08.2006.

~ Clocks ~

I am standing here, again.
Waiting ...
Tell me, when will my time come?

Walking the path of my life,
looking for shadows, am I lost?

Light, bright as sun ... will it lead me or not.
An illusion, nothing more, nothing less ...

Darkness falls upon me as I hear the clocks ticking ...
Waiting.
Tell me, has my time come?

They’ve stopped.
They aren’t ticking anymore ...

Alone, embraced in silence ...
Tell me, is my time now?
My time ... to go.

They aren’t ticking anymore ...


Photobucket - Video and Image Hosting

- 18:20 - Unleash my power... (10) - Release the Phoenix - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting