I am the Phoenix

petak, 14.07.2006.

Katarza

Nakon toliko godina ... Nakon toliko dana .. preko mjesec dana učenja po 8, 10 pa sve do 14 sati na dan ... Da li je moguće da se meni isplatilo? Da sam dobio ono što sam zaslužio. Ne želim vjerovati u to, Ne želim tvrditi da je, jer se uvijek razočaram. Ne znam što bi više mislio ...

Razmišljajući o daljnjem obrazovanju tokom srednje škola mnogo nas ima koji "prođemo" mislima kroz sve fakultete, uključujući ja. rijetki su oni ... i naravno, blagoslovljeni, koji već u osnovnoj školi znaju što će u životu raditi. Ja sam htio sve i svašta, od medicine pa do akademije ... itd. Da bi na kraju stao na biologiji ... mojoj najvećoj ljubavi. I znam da ću se cijeli život gristi što nisam pokušao upisati to, ali eto ... život te odvede u drugim smjerovima. Druga moja najveća ljubav je gluma ... no, akademiju prekrižite odmah u glavi jer niste ni Nera Stipičević niti Petra Sanader koje vjerojatno imaju neizmjerno puno talenta, ali i sreću da su upletene u takav splet okolnosti. I tako sam ja vrtio i vrtio i napokon shvatio što ja želim raditi u životu ... novinarstvo ... televizija. I nisam skretao misli sa toga. Do negdje 4 srednje, kad mi je jedna određena osoba stavila bubu u uho ... ekonomija. U prvom razredu ekonomiju sam prezirao ... i nikad nisa mislio da će se to ostvariti. I mogu Vam reći ... iskreno ... to su čisti stereotipovi i predrasude ... ljudi tamo niti su glupi niti je lako upisati taj faks. Ono što je stvarna istina je da je to stvarno zanmljiv faks koji kad završite imate svijet na dlanu ... možete raditi u turizmu .. marketingu ... na tv. .. odnosi s javnošću ... sve i svašta. I možete biti daleko od tih mrskih brojki ... to spominjem za one koji ne vole matematiku kao ni ja. I eto, upisao ... Novinarstvo ... ne ekonomiju. I štrecnulo me nešto kad sam gledao rezultate za novinarstvo. Sto tisuća pitanja ... šta ako sam upao ... šta ako nisam, ipak mi je to prvi izbor ... tu sam se već upisao ... jednostavno rečeno, na sto muka. Da bi vidio da sam upao izvanredno ili ako se crta pomakne redovno uz plaćanje .. no to je sve nesluzbeno. I sto sad? Odgovor koji nisam trebao dugo čekati ... bio je tu uz mene ...
Vidite, život Vas vodi u neočekivanim smjerovima ... otvara i zatvara mnoga vrata i puteve ... I ako Vam nešto želi reći, život, Bog .. ili nešto treće ... onda to slušajte. Tako sam i ja poslušao ... Od svi ljudi koji nisu upali ... ja sam dobio tu šansu i neću je ne iskorisiti i još gore kasnije se gristi ... Upisati ću dva faksa ...

Nemoguće? Ima i gorih ... uzmu farmaciju i medicinu ...hm, mislim da takvi nemaju života. Ja sam uzeo koliko toliko dva lakša faksa. I zaboravih Vam reći, ekonomiju nije tako teško završiti ... to Vam je još jedna prednost. Nije ni jedan faks teško završiti ako si spreman dati sve od sebe i žrtvovati se. Tako da ... život me vodi, vidjet ćemo gdje će me odvesti.

Priču nisam još napisao. Nikako se ne mogu prisiliti da sjednem i napišem taj zadnji nastavak. Pratila me kroz kraj jednog razdoblje u životu i njenim završetkom završava to razdoblje. Drago mi je da sam odabrao takav kraj priče ... vidjet ćete.
Želim samo da još prođe ovih 2-3 dana da sve to dođe u red. Da sjednem, napokon i napišem taj zadnji dio. Da završim s tim razdobljem .. uzmem iz njega najbolje, otisnem se i odem na puteve koje mi je život otvorio, spremno čekajući njegove izazove ...
Sjesti ću i napisati taj zadnji dio ... da napokon završim ... udahnem i doživim -katarzu.

Photobucket - Video and Image Hosting

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting