I am the Phoenix

utorak, 30.05.2006.

leichy & jančii

leichy & jančii
jako su dugo prijatelji..
najbolji..
već nas dugo veže nit..
i super nam je skupa..
razumijemo se u svemu i sve dijelimo zajedno..
svaki leichyn problem jančii pokušava riješiti..
tako je i obrnuto..u svemu si pomažu..
sve si govore..
i ja, leichy nikada ne želim da to prestane..
i htjela sam te ovim putem pitati, želiš li mi biti kum na krštenju...
znaš da se namjeravam krsitit..
uskoro, mislila sam prije mora..
nadam se da je odgovor pozitivan..
leichy...

- 21:14 - Unleash my power... (13) - Release the Phoenix - #

Hegel i povijest svijesti ... ..

Baš me preko vikenda uhvatilo opet nešto što me zna uhvatiti dosta često. Razna razmišljanja o svijetu, ljudima, svrsi i "nesvrsi" našeg postojanja. Gledam jučer TV i još uvijek si u svojih koliko već godina postojanja na ovoj Zemlji ne mogu objasniti da se ljudi još uvijek masovno ubijaju, postavljaju se auto bombe, bezrazložno se ubadaju prolaznici itd. Da ne spominjem potres koji je odnio više od 5 000 života, ali to je nešto što se ne može kontrolirati. I kad tako krenem razmišljati shvatim da sve ovo ... naši životi, naše postojanje ... uopće nije bitno ... posjedujem vakuum u glavi koji nikako ne mogu ispuniti nečim smislenim ... barem nekim pokušajem objašnjenja našega postojanja. No, mogu se tim mučiti narednih ne znam koliko godina jer smrt je nešto što se predviditi ne može uz ostalih milijardu stvari u ovozemaljskome životu.

I što je mene uhvatilo i gurnulo u razmišljanje. Gledam ljude i na tren osjetio sam se povezan sa svime. Nitko ne može tvrditi niti ustvrditi što je prava stvarnost ili realnost. Kao što npr. ne postoje boje nego samo frekvencije koje naše ljudsko oko raspoznaje i kategorizira. Da li je svijet uistinu onakav kavog ga mi doživljavamo? Da li smo mi možda nekakav experiment jednog čovjeka ili grupe ljudi ili možda čak izvanzemaljaca koji sve ovo promatraju i bilježe rezultate. Možda du oni ... Bog. Da li smo mi u kakvom stroju koji proizvodi razne uvjete od potresa, erupcija vulkana do terorističkih napada ... da bi se bilježile naše reakcije i postupci. Ili smo možda mi produkt mašte nekog bolesnika koji sve nas drži u svojoj glavi, možda čak i Ti koji čitaš si taj bolesnik ili Ja ..., a svi ostali su iluzije ... proizvodi tvogbolesnog uma ... ili mog. Tako dolazim do Hegela. Inače ne volim filozofiju kao filozofiju, nego više povijest ... podatke, ali došao je jeda filozof koji me zaintrigirao. G. W. F. Hegel ... koji je uistinu velika ličnost u povijesti filozofije. Ono što me zaintrigiralo je njegova tvrdnja da je svijest nešto što se razvija ... do jedne ultimativne granice ... cilja, koji se naziva samosvijest, a ta samosvijest je sloboda svijesti. Znači da je naša svijest slobodna kada postane svjesna same sebe. Tvrdi da se kroz povijest ta svijest razvijala i da se još uvijek razvija. To me potaklo na razmišljanje. Da li smo mi kojim slučajem svi jedna svijest. Besmrtnost ... neće donijeti ni eliksir života ni kamen mudraca nego potomci ... djeca su naša besmrtnost. Mi činimo naše roditelje besmrtnima, oni svoje, bake i djedovi svoje i tako unedogled ... prenošenje gena. Ali tim genima prenosimo i dio njih. Kažu da si sličan karakter kao svoja majka ili otac, znači da smo mi praktički nastavak njih. Nova grana na istom drvetu ..., no, sve je to moralo od nekuda doći ... od prapočetka ... Svi smo građeni od istih tvari i elemanata, time smo povezani sa svime. Znači da je to grananje moralo od nekuda krenuti ... da li je to možda ta svijest? Svi smo mi jedna, jedina svijest koja se razvija, svi smo mi dio istog stabla ... i razvija se do tog ultimativnog cilja ... svijesti o samoj sebi ... Tada ćemo možda shvatiti bit našeg postojanja ... kada ta svijest postane svijesna sama sebe ... i mi budemo ujedinjeni u jedno, jer smo mi svi produkti te jedne svijesti ... i Bog postane svjestan samog sebe ... ili možda taj luđak čije mašte ili ludosti smo mi proizvodi ... to si možda Ti, možda Ja ... shvatimo da smo mi svi dio jedne cjeline, svi smo mi Bog ... ili ponavljam, taj luđak. E sad, trebamo se zapitati kako doći do toga ... te slobode ... i tko je ta svijest iz prapočetka ... saznat ćemo kad-tad ... možda sam to Ja, ili Ti ... ili je možda čak i Hegel ... ..

Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting

- 11:37 - Unleash my power... (4) - Release the Phoenix - #

nedjelja, 28.05.2006.

... .. ... .. ... ..

Kako samo mene mogu sitnice naljutiti i raspizditi to je unbelievable ...
Ali samo se meni mogu događati takve stvari. Sve u svemu ... oni koji čitaju moju priču vidjet će da
sam prijašnji 16. dio podijelio na 2 dijela, tako da Vi koji ste pročitali, slijedeći petak ništa novo ..., a ovi koji
nisu ... Vas čeka nastavak ...
Razmišljao sam da li da to napravim ..., ali ja mogu napraviti što želim ... jebe mi se ...

Eto uživajte u u ovoj fuckin fabulous subotnjoj večeri ... pozdrav


jančii alias SaTAn

Photobucket - Video and Image Hosting

- 13:36 - Unleash my power... (8) - Release the Phoenix - #

petak, 26.05.2006.

~*~ Ispovijesti prodane duše ~*~.. .. Part 16.

"Udahni ..."- rekao sam si. Prstima desne ruke prolazio sam zrakom i razmicao tešku maglicu srebrno ljubičaste boje koja je ispunjavala prostor u kojem sam se nalazio, tj. lebdio. Poput snježne pahuljice na toplome licu izgubio sam svaki smisao prostora, vremena i gravitacije. Nisam znao gdje se nalazim. "K vragu!"- čim sam to rekao nasmijao sam se. "Tamo očito želim ići ..."- čarolija koju sam izrekao očito nije postigla željeni učinak. "I što sad?"- pitao sam se. Sve mi je to bilo već pomalo smiješno. Jednostavno nadiđeš svu tu bol i tugu i na kraju ti sve postane smiješno. Vrtio sam se tako i smješkao. Trgnulo me režanje. Otvorio sam oči i prvo što sam osjetio je bol koju su prouzročile neonske lampe i one odvratne svijetlo zelene pljesnive pločice. Kao da su me bole u oči tankim iglicama, točno u zjenicu i prodirale do očnog živca. Hirovito sam okretao glavu i shvatio da se nalazim u dobro poznatome sanatoriju koji sam nedavno posjetio. Opet me trgnulo nekakvo režanje. Okrenuo sam se u smjeru zvuka. Na kraju hodnika stajao je onaj pas, tj. On. Barem mi se činilo da je to On. "Čekaj malo ..."- to nije bio On. Vidio sam u očima. Vidio sam i osjetio tu želju za mojom vratnom žilom. To nije On. Ovo je bio obična životinja, pas, ali sve samo ne obična. Stajao je na sve četiri pokušavajući se podići na zadnje dvije noge. Pjenasta i tamno gusta crna slina curila mu je niz bradu i padala na pod prekriven linoleumom odvratne smeđo-žute boje, stvarajući pritom pozamašnu lokvu. Oči su mu bile krvave, a zjenice žućkaste. Koža je kao i prije otpadala, a ona koja se održala trunula je i stvarala nakupine truleži i krasta na njegovom tijelu. Nakostriješio se i zalajao. Protrnuo sam. Osjetio sam tu sirovu snagu, tu želju za lovinom. Krenuo je. Bio sam sretan jer je čarolija ipak proradila i dovela me na mjesto na koje sam želio otići, ali nisam znao i još uvijek ne znam da li će sve ići po planu kako sam ja to želio. Odigao sam se sa zemlje. Zauzeo sam borbeni stav, nesiguran da li će moje moći djelovati ovdje, a zašto ne bi? Pa ipak je to moj san, moja glava, moj –pakao. No, nikad se ne zna ... ni sam nisam siguran gdje sam otišao. Skoro se poskliznuo kojom je snagom i brzinom nahrlio prema meni. Kao da je osjećao moju toplu krv kako kola venama i arterijama i čeka ... čeka da bude prolijevena po onom odvratnom linoleumu. "E nećeš"- zaprijetio sam. Zamahnuo sam rukom, a on se odigao od zemlje. Držao sam ga u zraku dok se on grčevito trzao i režao još uvijek gledajući moj vratnu žilu. Približio sam ga sebi. "Dobar psić"- zamahnuo sam rukom, a on je odletio kroz vrata na desno i proletio kroz staklo. Došao sam do vrata likujući u sebi što ipak imam moći. Osjećajući snagu pogled mi je pao na vješalicu koja se nalazila u toj sobi uređenoj kao za psihijatrijska liječenja. Vješalica se zatresla i prije nego što se uspio dići sa poda prekrivenog smrskanim staklom, probila ga je svom snagom. Tamno crvena, gusta krv potekla je do mojih nogu. Gledao sam ga kako umire, režao je još malo da bi uskoro to režanje zamijenilo jecanje i pogled prema vješalici koja mu je probila trup. Legao se na stranu i izdahnuo. "Dobar psić, zar ne?"- rekao sam sam sebi. "Idemo"- okrenuo sam se i potrčao.

TO BE CONTINUED ... ..

Image hosting by Photobucket

DATuMi OBJAvE svih dijelova: 1. DIO- 06.02.2006; 2.- 09.02.; 3.- 19.02.; 4.- 26.02.; 5.- 08.03.; 6.- 17.03.; 7.- 24.03.; 8.- 30.03.; 9.- 07.04.; 10.- 14.04.; 11.- 21.04.; 12.- 28.04.; 13.- 05.05.; 14.- 12.05.; 15.- 20.05.2006

- 22:09 - Unleash my power... (10) - Release the Phoenix - #

utorak, 23.05.2006.

ThE ENd

Eto ... napokon i taj kraj. Sve tako brzo, ne možeš vjerovati kako vrijeme leti. U tom trenutku ne, ali kad prođe shvatiš kako je vrijeme sve samo ne kratko. Mnogi će vjerojatno pisati o norijadi i svemu tome. Napokon je i to završilo. Da li je donijelo nekakvu katarzu? Možda i je, ali nije donijelo ništa posebno, no, nisam ni očekivao. Jer praktički ništa nije gotovo, treba matura, pa prijamni, pa onda fax pa posao ... uvijek nešto! Sve završiš kad umreš tako da ... nisam dobio osjećaj nekakvog završetka. Ali osjećaj u kojem toliko uživam da Vam ne mogu opisati je osjećaj odraslosti. Otkada sam znao za sebe, tj. postao svjestan sebe ... jedina mi je želja odrasti i sada osjećam to. Još se sjećam prije nekih 2-3 mjeseca kad sam doša u jednu situaciju ... Nešto sam radio i pogledao sam se u ogledalo i kao da sam izašao iz sebe i okružio se ... shvatio .. pa ti si -odrastao. Čekao sam kad će me gledati drugačije, kad ću moći reći nešto, a da me se sluša .. i ne mogu Vam opisati kako je dobar taj osjećaj ... Baš mi se zato i ne pije neš sutra, jer tim opijanjem baš ne dokazujem da sam odrastao, ali malo ću se probati zabaviti koliko je to u mojoj moći ...
Što se tiče škole i svega ... bilo je dobrih strana, ali i loših ... prijateljstava .. novih, starih, pucanja, stvaranja .. ups & downs ..., ali sve je to dio mene ... dio moje osobnosti i karaktera. Da se to sve nije dogodilo ne bi bio ja sad -ja ... da li bi možda bio nešto bolje ili lošije sad više nije ni bitno jer je to prošlost. Uistinu je srednja jedna velika mješalica za beton u kojem se miješaš i kad ispadneš iz nje shvatiš što si i tko si ... Što se škole sam tiše, profesora i svega, ponavljam bilo je i dobrih strana i loših ... sve je to relativno. Da li će mi biti žao što odlazim? Za nekim ljudima da. A što se prijatelja tiče ... oni koji su netko i nešto, njima ću se okružiti i to što je škola završila ništa ne predstavlja ..., a ostali ... tko zna gdje nas život odvede.

Samo neki krajevi ... još malo pa će mi i priča biti gotova, ... eh, ne znam što bi više rekao ... vjerojatno ću pisati još o tome ..., jedino mogu reći ... jedan dio mog života se završava ... i idemo dalje ... jedan po jedan ThE ENd ... do onog završnog ThE ENd-a ... smrti ...

ThE ENd

Photobucket - Video and Image Hosting

- 23:24 - Unleash my power... (10) - Release the Phoenix - #

subota, 20.05.2006.

~*~ Ispovijesti prodane duše ~*~.. .. Part 15.

Ruka sudbine, moja ruka, odlučila je ubiti. Gledao me, prestravljen i sleđen od straha koji se osjećao u zraku kao kad predator lovi svoj plijen koji bježi ... bježi, ali ne uspijeva pobjeći ... znoj, krv ... strah. Poput vjetra koji naglo stane, tako je u holu sve stalo. Kao da su svi nestali ... samo ja i on. Pogled mi je pao na komad stakla od krova koji se raspao. Bio je savršene veličine za stati u dlan. Desna ruka, uperena dlanom u njega držala ga je na mjestu ... u zraku, a kažiprstom lijeve sam lagano zamahnuo prema komadu stakla u podnožju njegovih nogu. Komad se lagano podigao i poletio prema meni. Stao je i lebdio iznad ispruženog dlana moje lijeve ruke. "Vrijeme je da osjetiš bol koju sam osjetio ja"- pogledao sam ga smrknuto. "Samo što će tvoja biti fizička"- osmjehnuo sam se. "Svijet mi je okamenio srce i rasuo ga u tisuću komadića. Sad ću i ja tebi rasuti tvoje ... tvojom krvlju započeti će stvaranje novoga svijeta ... moga svijeta"- trgnuo me povik sa strane. Dečko, očito njegov frend potrčao je prema meni. "Ostavi ga na miru!!"- povikao je. "Koja hrabrost, za braniti gamad. O jadni ..."- nasmijao sam se. "Odbij!"- ošinuo sam ga pogledom. Poletio je leđima unatrag kao da ga je netko ispalio iz topa. Poletio je, te pao na par njih koji su stajali sa strane u strahu. Pao je i onesvijestio se. Neka je cura pritrčala da mu podigne glavu. "Hoće te spasiti. Tebe?"- vratio sam pogled na njega. Gledao me razgoračenih očiju. Udisao je zadnje atome kisika u svom životu ... gledao je ravno u smrt. "Tebi ni sam Bog ne može pomoći"- rekao sam, slatko se nasmijavši. Podigao sam lijevu ruku zajedno sa komadom stakla koji je lebdio iznad nje i ispružio je. "Neka krv poteče ... neka pročisti sve. Za novo sutra, za novo svitanje ..."- povikao sam, a povik obojan bolesnim zvukom prestravio je još više sve oko mene. Ako se njih uopće i moglo više prestraviti. Snažna me bol ošinula ... Čim sam pomislio staklo ispaliti u njegovo srce, snažna bol iznenadila mi je tijelo i misli. Tako snažnu bol u životu nisam osjetio, neusporediva sa prijašnjim ... Kao da se komad stakla predviđen za njegovo srce zabio u moje. Pao sam na koljena, a komad je pavši na moj dlan, pritom me porezavši, otkliznuo i rasuo se po mramornom podu. Zgrčio sam ruke, prekriživši ih na prsa. Čim sa spustio desnu ruku, on je pao na pod i ostao ležati. Svi su gledali, bez ikakve ideje što bi napravili. Kao otrov, osjećao sam kako mi se bol širi venama, izazivajući pritom trzaje svakog dijela mog tijela. Sklupčao sam se na hladnom podu. "Šta je ovo ..?"- procijedio sam kroz zube. Podigao sam pogled prema svima. Osjetio sam snažan pritisak u glavi. Oči su mi se zažarile, a bljesak me zaslijepio. Kud god sam pogledao vidio sam spodobu kako stoji među njima i gleda me. Oni, zamrznuti, nisu se micali. Gledala me. Vidio sam u očima, osjetio ... prijekor, razočaranje. Kao da sam gledao sebe. Bol koja mi je još uvijek strujala tijelom, nehotično mi je istjerala suzu na oko koja je skliznula niz obraz i pala na hladan pod. "Ovo nije bilo očekivano."- prostrujao mi je glas glavom. Bio je to spodobin glas. Čudan glas, drugačiji nego prije. Poput mješavine više njih, pun tuge i bijesa ... razočaranja. "Moć koju si otkrio ne daje ti pravo za raditi ovako nešto"- nastavilo se. "Nije ti dopušteno da ubijaš ... ljudskost u tebi ti to ne dopušta."- glava mi je počela trzati, a pogled mi je bježao i luđački tražio gdje će se slijedeći put pojaviti. "Ne mijenjaj svijet oko sebe, mijenjaj svijet u sebi ..."- bol je prestala. "Iskoristi moć ..."- trgnuo sam se kao iz sna. Otvorio sam oči i izbezumljeno tražio spodobu među svims njima. Opet nisam znao razlikovati što je to bilo, san ili java ... "Čekaj malo ..."- kao da sam se odjednom vratio .. odnekud, ni sam ne znam od kud. Osjećao sam se drugačije. Gledao sam sva ta prestravljena lica. "Što je meni?"- čudio sam se. Tko je to bio tko me obuzeo ... obuzeo moje tijelo i misli. Sjetio sam se spodobine misli. "Ne mijenjaj svijet oko sebe, mijenjaj svijet u sebi ..."- odzvonilo mi je. Napokon sam sve oko sebe vidio kristalno čisto. "Njegovo djelo ... On je to htio."- smrknuo mi se pogled. "Htio je da ubijem ... da postanem kao On. Da odem u nepovrat, da se izgubim ... da mu se pridružim ... da postanem –On."- ustao sam, a zvuk pucketajućeg stakla odzvanjao je holom. "Jači sam od njega."-stisnuo sam čeljust. "Ne zna s kime se upustio u bitku."- oči su mi se zažarile. "Ne zna što ga čeka ..."- shvatio sam ... napokon. "Problem je u meni ... svijet je onakav kakav si ga sam stvoriš"- objašnjavao sam si. "Moj svijet može postojati neovisno od ovoga. U simbiozi, bez potrebe da jedan od njih uništim. Zapravo, cijeli ovaj svijet je splet tisuća svjetova, točnije ... više od 6 milijardi njih."- razmišljao sam. "Imam svoj svijet ... oduvijek sam ga imao. Ali sam zaboravio ući u njega. Sad sam otkrio ... vrijeme je samo da uništim posljednji lokot, otvorim zadnja vrata koja me priječe da uđem u njega ..."- smrknuo sam se opet. "Uistinu je vrijeme za redizajn ..., ali drukčiju vrstu redizajna"- oči su mi svijetlile. Odigao sam se od zemlje. Snažan vjetar počeo je podizati sve oko mene, rastjerao je sve. Povici i krikovi ispunili su dvoranu. Munje su počele sijevati, a grmljavina je odzvanjala holom, crnilo me okružilo i sakrilo. Odjednom, sve je prestalo ... Tišina je ispunila prostoriju. Svi su se gledali u čudu. Bili su živi, nisu znali kako bi reagirali. Kao u filmu, svi su stajali i gledali u jednu točku ... mjesto gdje sam do prije sekundu stajao ... no, mene nije bilo ... ..
Snažan vihor ispunio je blagovaonu. Prestao je, ostavljajući mene. Pogled mi je pao na staru koja me gledala u čudu. "Pa gdje si ti ?? Isuse Bože .. tebi oči svijetle!!"- gledala je, pridržavajući se za radnu površinu u kuhinji da se ne bi onesvijestila. "Što se događa?!"- povikala je izbezumljeno. "Ne sad."- rekao sam tiho. Potrčao sam žurno u hodnik, otvorio ormarić i uzeo pribor iz kućnog laboratorija za kemiju. Ljubav prema kemiji oduvijek me pratila. Sjećanja kad mi je mama kupila taj pribor i sreća koja me obuzela počeli su napadati moje misli sa svih strana. "Ne sad"- zaprijetio sam si. Krenuo sam u sobu. Stara je dotrčala. "Molim te ... objasni mi ... što se događa??"- gledala me, izbezumljeno. "Ne sad, rekao sam"- pogledao sam ju. "Claudo."- vrata moje sobe su se treskom zatvorila. Čuo sam kako stara pokušava otvoriti, luđački stiskajući kvaku da bi nakon par sekundi prestala. Ne znam koliko je vremena prošlo, ali sam se zadubio i radio razne stvari koje sam našao u knjizi ... stvari za koje sam mislio da će mi trebati. Zgrabio sam torbu i sve potrpao u nju. Hirovito sam listao knjigu tražeći nešto. "Di si ..."- govorio sam si. "Evo te!"- čitao sam to i pamtio. "Nadam se da će uspjeti ..."- Otvorio sam vrata sobe pokretom dlana. Stara je dotrčala. "Jesi dobro??"- gledala me. Stavio sam joj prst na usta. "Ššš. Ja sad idem. Ne znam što me čeka, niti ne znam da li ću se vratiti."- pokušavala je nešto reći, ali joj nisam dozvoljavao. Suze su joj potekle niz lice, nakon čega su i meni oči zasuzile. "Ne znam što bi ti rekao."- grcao sam. "Oprosti ..."- u tom oprosti sva moja bol, sva moja tuga .. sve je izašlo ... kao val prekrio ju je. Počela je jecati. Tim oprosti, sve sam rekao što sam trebao. Sve je osjetila. Stajali smo u tišini. "Ne idi ..."- zajecala je. "Molim te ..."- uhvatila me. "Moram ..."- otrgnuo sam se iz njenih ruku kojima me grčevito držala. Gledao sam ju. Suzne oči gledale su druge suzne oči, a bol je ranjavala dušu. Zaklopio sam oči. "Aleate holavje istere."- izgubio sam svijest i pao, a stara je potrčala i podigla moju glavu. Jecala je, a suze su joj kapale po mojem licu, a na kojem su se još uvijek sušile moj suze, sada izmiješane s njenim. Lice na kojem se suze možda više nikada suze neće sušiti. Prstima mi je prošla kroz kosu i zagrlila me ..., a ja sam otišao ... otišao sa ovoga svijeta.

TO BE CONTINUED ... ..

Image hosting by Photobucket

DATuMi OBJAvE svih dijelova: 1. DIO- 06.02.2006; 2.- 09.02.; 3.- 19.02.; 4.- 26.02.; 5.- 08.03.; 6.- 17.03.; 7.- 24.03.; 8.- 30.03.; 9.- 07.04.; 10.- 14.04.; 11.- 21.04.; 12.- 28.04.; 13.- 05.05.; 14.- 12.05.2006

- 21:55 - Unleash my power... (8) - Release the Phoenix - #

srijeda, 17.05.2006.

Kameleon

Ne znam je li to zbog ovolike količine pritiska i nedostatka vremena ..., ali dugo nisam znao za ovakvu prazninu ...
Vjerojatno od toliko obaveza ne stigne čovjek uopće stati, uzeti minutu i razmisliti o svemu ...
Kao kameleon, stapanje sa okolinom. Znaš od čega bježiš i na tren stvari su baš onakve kavima želiš da budu ...
Ali ti prokleti bljeskovi ... obasjaju ti stvari onakvima kakve uistinu jesu ...
I možeš se pretvarati, ali kad-tad shvatiš da boju promijeniti možeš, ali tvoja svijest boje nema ...

I šta ti preostaje ... cijeli život poput kameleona, pretvarati se da pripadaš ...
Mijenjati boje kako okolina nalaže ..., no, te boje peku ... boli od njih koža ...
I mijenjaj ih dok ide ... dok možeš ..., a kad se počne ljuštiti i ne možeš ju više održavati ...
znati ćeš da je gotovo ... znati ćeš da je došla jedina stvar za koju ne moraš nabacivati neku posebnu boju,
znati ćeš da je došla blažena ...- smrt

Photobucket - Video and Image Hosting

- 22:56 - Unleash my power... (4) - Release the Phoenix - #

nedjelja, 14.05.2006.

Sick and tired of waiting ... ..

I am here waiting
Waiting and yearning for you.
I am here waiting
Waiting for the light in your eyes
To shine like a newborn star
That will shine on forever.
I am here waiting
Waiting for your love
To finally find me.
I am here waiting
It seems like forever,
Endlessly hoping
That my dreams will survive,
For just one more day,
One more day I’ll spend dreaming,
Endlessly dreaming,
Endlessly dreaming and waiting…
Waiting for you.

Photobucket - Video and Image Hosting

- 21:58 - Unleash my power... (16) - Release the Phoenix - #

petak, 12.05.2006.

~*~ Ispovijesti prodane duše ~*~.. .. Part 14.

Snažan se vihor podigao na livadi nedaleko od moje zgrade. Pod naletom vjetra odvalio se koš za smeće i počeo uzdizati u zrak. Nakon njega odvojila se klupa od poda i pala na haubu nekog auta u blizini. Zvuk lomljenja stakla odzvonio je zrakom. Ljudi koji su bili u blizini razbježali su se u strahu. Neka žena silovito je zgrabila dijete i odvukla ga taman prije nego je klupa poletjela prema autu. Zrak je bio pun zemlje, lišća i trave. Papiri i otpadci letjeli su na sve strane. Odjednom ... sve je prestalo. Koš je treskom pao na pod, razdvojivši se pritom na par dijelova. U zraku se osjećala zagušljivost. Miris svježe pokošene trave koja se razletjela, ispunjavao je nosnice i opijao. Kad se vidljivost poboljšala, razaznali su se nečiji obrisi ... moji obrisi. Stajao sam na mjestu gdje je prije par trenutaka bjesnio tornado. Lebdio sam nad zemljom. Spustio sam ruke čime sam došao u kontakt sa zemljom. Koraknuo sam naprijed. Dotada su se već svi razbježali. Ugledao sam neku staricu na prozoru. Pogled joj je bio prepun straha, čuđenja ..., ali kao da sam nazirao u njemu i trunak gađenja. Odmah sam se svega prisjetio ... koliko sam puta osjetio takav pogled na svojim leđima. Gledali su na mene kao da sam čudovište. Boje se .. boje se različitosti, a ja? Svakim danom svoga života mučno sam otvarao oči znajući da moram živjeti u takvom svijetu i trpjeti takve poglede. Bljesnule su mi oči od bijesa, a starica je naglo nestala sa prozora, prekrivši ga teškim bijelim zavjesama. Čim je navukla te zastore kao da je u ime čovječanstva izrazila najveće gađenje prema meni. Cijelo me se čovječanstvo odreklo ... ostao sam sam. Sam, oduvijek .. –zauvijek. "Vrijeme je za osvetu"- bljesnula mi je misao. "Vi bijednici .. ne znate što vas čeka"- naglo sam se odigao od zemlje. "Gadite mi se. Trebate –umrijeti"- prostrujalo mi je glasnicama. Napokon, izrekao sam prijetnju. Ozbiljnu prijetnju koju sam naumio ispuniti. Sad više nema povratka, kasno je za to. Krenuo sam putem kojim nikada nisam mislio da ću hodati. Kao da se nebo odvojilo i tornado se spustio, vitlajući svime što bi mu došlo pod okrilje. Zavio me. Kako je naglo došao tako je naglo i nestao .. i ja zajedno s njime ...
Ptice su letjele i cvrkutale. Sunce je pržilo. Sjedili su i uživali na tom suncu. Topao i sparan zrak okruživao je sve tjerajući ih da se hlade s bilo čime što bi im došlo pod ruku. Od papira, podloška od pizze do bilježnica i knjiga. Zvonilo je. Završio je veliki odmor. Digli su se i krenuli prema školi. "Aghh"- odzvonio je vrisak. "Što je bilo??"- pitala je frendica drugu. "Nešto me opeklo ... kao elektricitet"- uistinu, kao da se stvarao elektricitet u prostoru koji je okruživao školu. Nebo se naglo zatamnilo i spustio se tornado koji je odmah uzišao ostavljajući mene na par metara od ulaza u školu. Kako sam trepnuo tako bi sijevnula munja. Svakom munjom koja bi obasjala crno nebo i donijela grmljavinu oni bi se stresli. Pohrlili su prema školi. "Savjetujem vam da ne bježite unutra."- povikao sam. "Bježite što dalje i što vas brže noge nose"- osjećao sam njihov strah. Njihove pokušaje da si objasne ovu situaciju. Kao da sam bio sa svime povezan. Počeo sam hodati prema naprijed. Svakim mojim korakom oni bi uzmicali. Kao da sam nečime bio okružen. Strah je isijavao, a oči su rezale kožu do duše. Kao na tisuće noževa rezao sam ih pogledom. Trzali su se kao da im golim rukama čupam kralježnicu iz leđa, odvaljujući na kraju lubanju i skidajući s nje skalp. Frend mi je skupljajući hrabrost, potrčao u susret. "Ej, što se događa?? Što je ovo?!"- povikao je ushićeno, a glavom mi je odzvanjalo njegovo srce koje je ubrzano kucalo. "Smetaš mi"- skupio sam prste i razdvojio ih. Čim sam to napravio kao da ga je nešto naglo povuklo. Odletio je leđima unatrag praćen vriskovima užasa obližnjih gledalaca. Odletio je u obližnji grm, proletio kroz njega i zakolutao se na travu, ostajući u ležećem položaju –nepokretan. "Hoće još tko?"- pitao sam gledajući ih bez da sam skrenuo pogled prema frendu koji je odletio na travu. Nisu se micali. "Maknite se"- rekao sam. Svi su se naglo pomaknuli u stranu i popadali jedni na druge, kao da ih je nekakva sila natjerala na to. Pogledao sam prema staklenim ulaznim vratima. "Otvori se!"- povikao sam. Izgovorivši to, vrata su se naglo otvorila. Povukao sam ruku prema sebi, a ona su se odvojila od svojih šarki i obje su polovice poletjele i pale tik uz mene. Osjećao sam na sebi poglede čuđenja i straha. Htjeli su pobjeći, no, kao cementom okruženi, stajali su na mjestu. Zamahnuo sam rukama i podigao se od zemlje. Krenuo sam prema školi i uletio kroz vrata.
Došao sam do hola i ostao lebdjeti na sredini. Nespremne zidove škole dočekao je snažan muk. Tišina i pogledi koji su izvirali kroz razgoračene oči okruživali su me i kupali, a ja sam uživao. "Došlo je vrijeme za kaznu"- odzvonio je moj glas i razbio tu neugodnu tišinu. Svi su stajali kao skamenjeni. Profesori i učenici, potpuno jednaki pred strahom od smrti. "Uistinu su svi u smrti jednaki."- pomislio sam. "Nastupilo je vrijeme vašeg posljednjeg suda."- rekao sam. "Došao je vaš Bog da vam popiše grijehe i zasluženo vas kazni"- osmijeh mi se razvukao preko cijelog lica. Svaki vaš grijeh biti će kažnjen. Podigao sam ruku. Snažan, bolesni smijeh odzvonio je hodnicima. Odjednom, stakleni se krov škole rasuo pod udarcem munje. Staklo je počelo padati i hrliti prema meni, no, kao da se odbijalo i padalo je oko mene, odskakujući na sve strane. Tišinu su naglo zamijenili vriskovi prepuni užasa. Svi su mahnito počeli bježati, a stepenice koje su vodile do nižih katova preplavila su ta odvratna stvorenja. Svako je od njih luđački tračo i bježao gledajući samo kako će spasiti sebe. Počeli su se gurati. Jedna je cura pala, a nekog su dečka odgurnuli .. svaljutao se niz stepenice i stao ležeći u podnožju. Nastala je ogromna pomutnja, a vriskovi su mi parali uši. "Tišina!!"- povikao sam. Odjednom sve ja zaglušilo. I dalje su otvarali usta i vrištali, no, ništa nije izlazilo iz njih. Gledali su se međusobno i hvatali se za grlo. Nisu shvaćali. Kao da su upali u neku bajku. Do par trenutaka jedina im je preokupacija bila koliko će dobiti iz testa ili kojem će sad učeniku dati jedinicu. Sad su svi trčali, i profesori i učenici u strahu i čuđenju ... praćeni mukom koji si nisu mogli objasniti. Nisam im dopustio ni da vrište. Nisam im dopustio taj luksuz. Svinjama se i stoci da da vrišti kad ih se kolje, a oni ni to ne zaslužuju. Prvi val jadnika koji je stigao do vrata krenuo je pobjeći iz škole. "E nećete ..."- nasmijao sam se. Podigao sam ruku prema vratima koji su ležali u daljini na mjestu na koje su sletjela kad sam ih odvalio od ulaza. Naglo su se počela tresti, podigla su se i poletjela prema ulazu. Snažnim treskom vratila su se u svoj prvotni položaj i zatvorila. Ustuknuli su u čuđenju da bi odmah nakon toga nahrlili na njih i počeli ih razvaljivati praćeni mojim smijehom. Okružili su me i stajali nepomični. "Kazna je napokon stigla, a vi ne možete pobjeći ..."- rekao sam im vrteći se na mjestu. Izgubio sam se. Mržnja i bijes preplavili su svako vlakno moga tijela, a ja sam uživao. Osjećao sam moć, kontrolu. I nisam se mislio toga uskoro odreći. Pogled mi je tražio nekoga. Uskoro se zaustavio na jednom tipu koji je kao i svi ostali iščekivao blaženu smrt. "Od njega sam dobio prvu masnicu u životu"- prisjećao sam se. "Zbog njega sam se prvi put u životu morao potući .. pretvoriti u životinju koju sam cijeli život potiskivao u sebi. Zbog njega sam prvi put u životu zaboravio što znači biti čovjek ... Otvorio mi je oči i prvi me upoznao sa ovim svijetom, ovim hladnim mjestom. Pokazao mi je pravo lice ovoga svijeta i bića koji ga nastanjuju ... –ljudi. A zbog čega? Samo zato što nije mogao podnijeti da je netko različit. "Možda bi mu se trebao zahvaliti?"- pitao sam se. Ne znam ... No, on je samo jedna kap u moru događaja koji se me promijenili i učinili sastavnim dijelom ovoga svijeta. Događaji koji su me protiv moje volje pretvorili u oblik poželjan za ovaj svijet ... pretvorili me u -životinju." –gledao sam ga."Htio sam biti drugačiji!"- povikao sam. "Zašto je to toliko grijeh?!"- tražio sam odgovor od svih njih. "Zašto moram biti kao i svi drugi? Zašto ne prihvaćate nešto drugačije od sebe?! Nešto što se ne uklapa u okvire vaših jadnih života."- derao sam se iz sveg glasa na njih, a oni su se pomicali u natrag ... prestravljeni. "Nećete prihvatiti. Ha? E, sad ću si ja napraviti svijet po mjeri."- smrknuo mi se pogled. "Svijet u kojem se neću morati bojati da li će tko prihvatiti nešto drugačije od sebe. Napraviti ću si svijet po mojoj mjeri. Bez vas ..."- vidio sam njihove oči koje u trzale od straha koji im je ledio krv u žilama. Ispružio sam ruku prema njemu i podigao ga od zemlje. Gledao sam njihova usta koja su pokušavala otpustiti krikove, ali im ja nisam dopuštao. Gledao sam u njegove oči. Oči pune straha i očekivanja. Znao je da će umrijeti, kao što sam to znao i ja. Uzdizao sa lagano prateći moju ruku i stao. "Vrijeme je za redizajn ..."- procijedio sam kroz smijeh.

TO BE CONTINUED ... ..

Image hosting by Photobucket

DATuMi OBJAvE svih dijelova: 1. DIO- 06.02.2006; 2.- 09.02.; 3.- 19.02.; 4.- 26.02.; 5.- 08.03.; 6.- 17.03.; 7.- 24.03.; 8.- 30.03.; 9.- 07.04.; 10.- 14.04.; 11.- 21.04.; 12.- 28.04.; 13.- 05.05.2006

- 22:09 - Unleash my power... (16) - Release the Phoenix - #

srijeda, 10.05.2006.

Nedostatak vremena ...

Mislio sam da u zadnjih par tjedana nemam vremena, ali kao i svaki drugi čovjek u bilo čemu ...-prevario sam se.
Upoznao sam novi smisao izraza "nedostatak vremena" ... No, treba samo izdržati još ovaj tjedan i onda se iskreno nadam,
da će u slijedećem biti malo lakše. U pon. bi trebalo biti sve gotovo, a do tad ... kazaljke se vrte sve brže i brže, a zadaci
nikako da budu obavljeni na vrijeme ...

Photobucket - Video and Image Hosting

- 11:38 - Unleash my power... (12) - Release the Phoenix - #

petak, 05.05.2006.

~*~ Ispovijesti prodane duše ~*~.. .. Part 13.

Čim sam izgovorio tu riječ, svaki otvoreni prozor u mojem stanu, svaka otvorena vrata, vratašca, poklopci ... sve se treskom zatvorilo. Takav tresak dugo nisam čuo. Prošao sam prstima po uški da vidim da li mi je bubnjić prokrvario. Tresak za treskom odzvanjao je i stubištem ... "claudo" je prouzročio zatvaranje svega što se moglo zatvoriti. U čudu sam sjedio nepomičan, još uvijek držeći knjigu u rukama. Lagano su se tresle. Širom otvorenih očiju i razjapljenih ustiju spustio sam pogled prema knjizi. Dio mene je htio još nešto izgovoriti, ali me je bilo strah. Čudan je taj strah bio koji sam osjećao. Strah, a opet, nisam se bojao. Prolazio sam prstima po listu sa kojeg sam izgovorio "claudo". "Ovo mi je nekako ... poznato"- mumljao sam si u bradu. Imao sam osjećaj kao da sam tu knjigu već držao. Trgnuo sam se. Svi ti natpisi u knjizi bili su na raznim jezicima, neke simbole nisam mogao ni dešifrirati. Oduvijek sam imao strast prema pismima iz davnina koja su zaboravljena. Prepoznao sam egipatsko pismo, hijeroglife, koje sam znao slabo čitati. Nešto je bilo na hebrejskom, babilonskom, našle su se tu i stare germanske rune, a najviše su mi za oko zapele rečenice na starom semitskom. Listao sam knjigu i divio se. Trnci su mi kretali od nožnih prstiju i utrkivali se do vrata da bi mi nakostriješili dlake na njemu. "Claudo" je naravno bio latinski. Jedino prema njemu nisam gajio istu ljubav kao prema ostalim mrtvim jezicima. Nisam ga znao dobro. Ustao sam i krenuo u sobu. Pod koracima lomilo se staklo koje se rasulo sa staklenih vrata prilikom treska. Uzeo sam drugu zelenu knjigu sa police i otvorio je. Prstom sam prolazio po njemu dok napokon nisam došao do ... "claudo". "Zatvoriti"- opet sam promumljao. Vratio sam se u sobu i ponovno sjeo na tepih. Opet sam u divljenju nastavio listati knjigu. Na desetke tisuća slova raznih nijansi crne, srebrne i zlatne boje činile su rečenice koje su me toliko opijale. Kao da je sve oko mene isparilo. Bio sam samo ja i moja knjiga. "Moja ..."- zamislio sam se. "Da .. moja knjiga." A što je uopće bila ta knjiga, nikada se nisam zapitao. Običnom ljudskom logikom zaključio sam da je vjerojatno nekakva knjiga magije. Ali osjećaj da je ona ipak nešto više, preplavio me. I listajući shvatio sam da nije to najobičnija knjiga magije ili trikova. Dolazio sam do raznih naputaka za levitaciju s kojom sam imao tako mnogo uspjeha, zatim i za telekinezu s kojom sam se isto proslavio i skoro počinio ubojstvo. Osmijeh mi je preplavio lice. Napokon ... u toliko mjeseci, toliko iščekivanja, napokon je došao. Razvukao mi je usnice od uha do uha, a pogled mi je gutao razlog takvog osmijeha. Na starom aramejskom, mučeći se da pročitam razaznao sam riječi ... duša ... povratak ... Ruke su mi se počele tresti. Uzeo sam komad papira i nastavio prevoditi. Uskoro mi je tako dugo iščekivani osmijeh zamijenio bijes, tuga, razočaranje. Otkrio sam kako vratiti dušu. Preveo sam naputak. Za povratak duše trebalo je ubiti onoga tko vam ju je uzeo. Nije pisalo niti kako, niti čime ... ništa! "Očito njima nije dušu uzeo Sotona nego baba s placa!"- rekao sam sarkastično. "Kako da ja ubijem Njega?!?"- počeo sam bjesniti. Vena nasred čela iskočila mi je i počela pulsirati. "Kako?!"- pao sam na koljena i zavukao lice među ruke. Uskoro, osjetio sam nešto vlažno na licu. Tako dugo sam čekao da zaplačem. Suza mi je potekla niz lice i kapnula na knjigu. Obrisao sam ju rukavom sa lista i lica. "Kojeg vraga plačeš?!"- pljusnuo sam se najjače što sam mogao. "Zbog Njega?!"- svađao sam se sa sobom. Gledao sam mjesto gdje je kapnula suza na list knjige i prelazio prstom po njemu. Kao munja bljesnula mi je misao. "Nema mi druge ..."- rekao sam si. "Zato je vjerojatno i došla ona spodoba i dala mi ovu knjigu"- razmišljao sam. Očito se Sotona može ubiti. Upotrijebiti ću ovu knjigu. Očito nije besmrtan, iako mi je svaka misao moga bića i svaka stanica moga tijela govorila suprotno. "Nemam više što izgubiti"- ponovno su mi se zasuzile oči, ali su odmah prestale pod navalom boli od još jedne pljuske. Mogu jedino poginuti. Praktički dobivam ovako ili onako. Ubijem ga, ne znam kako i vratim dušu, ubije on mene isto riješim sve svoje probleme. Neću se morati više ni jednom dići sa osjećajem praznine i bezizlaznosti. Neće više biti boli, mučenja ... učinit će ono za što ja nemam snage, ono što sam toliko puta poželio ... –umrijeti.
Počeo sam manijakalno listati knjigu i tražiti neke najjače čarolije. Stao sam na naputcima o telekinezi i levitaciji. Detaljno proučio. Krenuo sam čitati o kontroli četiri osnovna elementa. Osjećao sam navalu snage. Osjećao sam se nekako ... posebno. Pogled mi je skrenuo prema svijeći, prošao sam rukom i ona se ugasila. "Flama"- povikao sam. Fitilj je bljesnuo i upalila se vatra. No, uz svijeću buknuo je i kauč. Digao sam se na noge ispaljen poput strijele. Nisam to mogao kontrolirati. Osjećao sam, znao -bolje rečeno da je moć u meni, a knjiga je samo posrednik. Skupio sam ruke instinktivno. "Aer"- prostrujalo mi je kroz glasnice. Uskoro je nestalo zraka u sobi, i vatra se ugasila. Snažno sam se uhvatio za vrat. Uklonivši zrak iz sobe nestalo je i meni kisika za disanje. Počelo mi se mantati, nisam to očekivao. Jedva sam progovorio "Aer" dok mi se počelo već smrkavati. Odjednom, pluća su mi se proširila i opet sam osjetio onaj dobro poznati osjećaj kada vam kisik ispuni pluća do maksimuma. Trgnulo me otvaranje vrata. Pogledao sam. Bila je to stara, vratila se s posla. "Što je ovo?!"- prilazila je sobi dok joj je pogled skakao sa stakla na podu na svijeću, pa na knjigu i na kraju na mene. „Što se to događa?!"- gledala je užasnuto. "Kakva je to knjiga? Zašto ti je obraz crven?"- tražila mi je u očima odgovore. "Odgovori mi!"- povisila je ton dok sam ja šutio. Prišla mi je i uhvatila me za ramena. "Ja ne mogu više ovako! Bilo bi vrijeme da mi napokon razjasnimo neke stvari!"- povikala je dok me tresla. Ja sam maknuo njene ruke sa svojih ramena. "Bilo bi vrijeme da ja nešto razjasnim ..."- rekao sam misteriozno, hladnim glasom čudne boje koji je ju se stresao te je ustuknula. Ona nije znala što sam time mislio. Jedino sam to ja znao ...Uzeo sam knjigu u naručje. "Ekros et alame non longus"- progrmjele su mi riječi kroz grlo kao da su mi na putu prema ustima derale grlo koje je pod njihovom silinom počelo krvariti. Stara se stresla dok je iznenadna magla ispunila sobu, a iza nje snažan vjetar. Kao u središtu tornada svari su letjele, a stara se držala da ju ne digne sa poda. Osjetio sam kako snaga struji kroz stanice moga tijela. Raširio sam ruke i odigao se od zemlje. Oči su mi bljesnule. Odjednom, vjetar je prestao, a magla je netragom nestala. Soba je bila u rasulu, a stara je rukama koje su se mahnito tresle popravljala razbarušenu kosu i pogledom tražila mene po sobi. Soba je bila prazna. Ja sam –nestao.

TO BE CONTINUED ... ..

Image hosting by Photobucket

DATuMi OBJAvE svih dijelova: 1. DIO- 06.02.2006; 2.- 09.02.; 3.- 19.02.; 4.- 26.02.; 5.- 08.03.; 6.- 17.03.; 7.- 24.03.; 8.- 30.03.; 9.- 07.04.; 10.- 14.04.; 11.- 21.04.; 12.- 28.04.2006

- 13:54 - Unleash my power... (21) - Release the Phoenix - #

utorak, 02.05.2006.

Round and round and round ...

Sjetih se sad one Sugababes pjesme "Round, round" ... naravno, njih ne slušam da se razumijemo, ali dobar mi je spot. Onako, poput mog života ... round and round and round ...
Neke se stvari jesu dogodile .. nešto se promijenilo ... tko je shvatio prošli post, tj. sliku .. shvatio je. Tko nije -nije!
I koliko god te promjene bile nagle .. dobre ili loše ... otkrile su mi napokon nešto. Toliko čekaš nešto i kad se to napokon dogodi shvatiš da je promijenilo tvoj život u neku ruku ..., ali opet neke stvari ostaju ... Hm, teško je to objasniti.
Mislite da ćete nekim stvarim riješiti probleme koji vas muče ... i kad takve stvari nastupe, shvatite da se praktički sve to događa u vašoj glavi. Svaki problem počinje i dolazi iz vlastite glave ... I mislite -DA, shvatio sam ... problem je u meni. Sad će mi ga biti lako riješiti ... Eh, tu tek nastupa pravi problem. Uvidite da neke stvari naprosto ne možeš riješti. Toliko su postale dio tebe da kad bi ih izvadio, umro bi. Kao da ti izvade srce ili mozak ... postanu vitalan dio vaše osobnosti i karaktera da kad ga uklonite cijela se konstrukcija uruši. I što onda? Shvatite NAPOKON na čemu ste. Shvatite kakva je to konstrukcija ... da ju je kasno ponovno modelirati, da je ta konstrukcija vaš život i jednostavno you are stuck with it -najblaže rečeno ...

I tu nastupi razočaranje ... shvatite da se vrtite u krug iz kojega nema bijega. Postoje svijetle točke tog kruga koje, kad ih vidite, imate osjećaj da ćete ga napokon napustiti, ali one dođu i prođu ... varke, nikad pravi izlaz iz kruga. I vrtiš se, ludiš u tom krugu zvanom -život.
I čekaš ... čekaš dolazak nečega što je jače od tebe. Nešto što ima dovoljno snage da razbije taj krug .. dovoljno snage da se uhvati u koštac sa samim životom ... nešto što je jače čak od samoga života ... smrt.
A do tad ... round and round and round ....

Photobucket - Video and Image Hosting

- 21:32 - Unleash my power... (12) - Release the Phoenix - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting