ponedjeljak, 22.06.2009.

16

Sanjam kako mogu plivati zrakom bas kao da sam u vodi, snovi... snovi

16 godina a tolko toga sam prosla- putovanja, razne faze, padovi, usponi, sprovodi, rođenja, zaljubljenosti, ljubav... Ah ljubav... škola, sters... previše toga.... Govno ni nezna sta je ostavio iza sebe, u sto sam izrasla bez njega.


Jedva cekam rjesit se ove glupe matematike.


Nikad nije jedan covjek kriv, nemoze u vezi dvoje ljudi jedan covjek bit kriv to je jednostavno nemoguce. Nemozes ni krivit samog sebe. Nego jdenostavno zenski rod nikad nece priznat krivicu jer ce one trpjet dok ti ne kazes sad je gotvo i onda ce svu krivicu prenjet na tebe jer si ti prekinuo... Tak da Ivane nisi kriv... oboje ste podjednako...

I Jana ti si podjednako kriva kao i on kaj te on zbario nije on vise kriv... To kaj je musko ne znaci da je on kriv vise. Zamisli da ti imas decka, on je slobodan i ti nejga baris i on tebi dopusti... Ko je tu vise kriv.. I opet bi bilo da je on jer je on to dopustio.... Nije bitno ko je kriv ko nije... Zasto uopce to gledat tak. Ti si kriv bla bla bla ko da je bitno...

Cijelo vrijeme trazimo opravdanja za svoje pogreske, stalno ih smanjujemo i rjetko tko kaze- ja sam kriv
Uvjek kazu- ja sam kriv ali on ili ona je....bla bla bla

Muskarci su zrtve ponekad vece od zena samo sto se to zaboravlja.... I on ima osjecaje i nije mu uvjek super i nije mu uvjek sve zabavno.... samo sto ponekad nekima treba vremena da shvate

Meni nije jasno ZAAAAAAAAAAAASTO SU LJUDI GLUPIIIIII.. meni to nikad nece bit jasno cek kaj su neki ljudi sljepi il koji fak, ne trude se dovoljno, izgubili su snage il koji fak.... pa dajte ljudi aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Onak ih gledas s gađenjem jer su... isti kakav si i ti ponekad.... To frustrira jer si i ti dio ljudskog roda. Ujutro se dignes, ides na bus/tramvaj, kasnis, na povratku doma stoiš i oni misle da si bezbrizan jer si jos mlad i buntovan, uf koliko misle da si buntovan i glup..., zatim dodes na internet i tako si tamo po neznam kolko sati, i odes spavat.. Bas kao i svi ljudi..... Jedino sto je dugacije je mozak..




21:52 | Komentari 1 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.