28.10.2009., srijeda

I ti si kao sretan.

gorki okus nije rijec
za dvije godine srama
osudili su tvoga covjeka
a sada nastavi sama
gorki okus nije rijec
za godine srama
gorki okus nije bol
morat ces sama
gorki okus nije prava rijec
za logiku cutnje
paranoidni strah od istine
iza zeljezne ruke
laku noc ne budi tuzna
gorki okus nije rijec
za godine srama
gorki okus nije bol
morat ces sama


Napisala sam jedan podugački post.
Po neznam koji put sam pri objavljivanja kliknula odustani.
Nemogu jaaaaaaaaa tooooooooooo.
Ubija meeeee.
Ubija.
Nemogu ako više.
Nemogu ni više riječi pronaći.
Ništa.
Sve je tako, tužno sad.
Neznam ni kako da to opišem.
Jer, sve je potonulo.
Osjećaji su izblijedjeli.
Kad se sjetim što je bilo prije točno godinu dana a kako je sad.
lagbićtfiafljb.čfibjpfivjćfaćfigj.
Znala sam da će se to dogoditi.
Jesam.
Nisam htjela vjerovati u to.
Nisam mogla vjerovati da će se to dogoditi.
Nisam znala kako ću se nositi s time.
Ne znam.
Ne nosim se.
rfgće-fbićaežEFBĆJAFBLhfpise<žrseh
Prije dvije godine nastala je mala rupa.
Uvukao si se u nju.
Izjeo sve iznuta.
I nakon dvije godine si otišao.
Sad je ostalo šuplje.
Prazno.
Trune.

To je i najtužnije.

Neznam.
Sad bi i vrištala i plakala i derala se i svađala se s nekim i iiiiiiii
ali to ništa neće promijeniti.
pokušavam se nositi s time.
sama.
kako i jesam te dvije godine.
na rubu sam živaca.
to čak nije ni zdravo.
stvarno pokušavam živjeti normalno kao svako sretno dijete koje ide u srednju izlazi subotama sa svojim društvom, imati super ocjene i i sve šta ide uz to. ali nije to to. to društvo, ti prijatelji kojima ne vjerujem nit sam im ikad u život u rekla jednu jebenu tajnu. te subote od kojih se osjećaš još gore.


Svi se kao brinu o svima.
Svatko je prijatelj kao.
Svima je kao stalo do tebe,
I do svijeta.
I dan kao ode.
I ti se kao smijesis!
I nista te kao ne boli.


- 20:29 - Komentari (5) - Isprintaj - #

24.10.2009., subota

the great cold distance.

Koliko god se veselila svakoj suboti,
Koliko god dugo se spremala za izlazak,
Koliko god ljudi bilo,
Koliko god novaca ponijela,
Mrzim ih.
Mrzim jebene subote.
Mrzim ih.
Uvijek al uvijek bude šugavo i budem izbedirana od šugavog alkohola i uvijek al uvijek se vratim kuć treturava, blijeda, tupa, napizdita, nostalgična, smrdljiva od šugavog dima, čupava, sa zarmazanom šminkom i krvavim očima. Krvavim tupim crnim očima.
Uvijek se jebeno razočaram.
Danas sam se noćas napizdila na neke ljude koje nemogu prestat
zajebavat zbog nekih glupostiiiiii
pušite kurac.
idite u tri pizde materine. četri pet šest. kolko ih ima.
nije smiješno. uopće nije smiješno.
ni ugodno.
nikakvo nije.
i uvijek samo sjedim ko zadnja glupača u zelenom separeu, među svim ljudima, držim čašu u ruci i pijem samo da bi nešto radila,
ili se prošetam
da vidim kog ima i kao pričam s nekima.
jadno i šugavo.
iiiiiiii.
grrrrrrrrrrrr.
mislim.
mrš.
uglavnom.
niko me trenutno ne kuži.
ni nemora.
nije ni vrijedno čitanja.
ali pošto nemam s nikime razgovarat pišem ovo.
a treba mi to.
trebam s nekim razgovarat.
bilo je toliko osoba od kojih sam se htjela sakriti.
a nije bilo njega za stanem i za njega.
da pričam s njime i ignoriram druge.
da se prijepim uz njega tako da mi se nitko drugi ne usudi približiti.
samo mi je trebao.
da stane ispred mene.
da me čuva.
samo to.
koliko god bila ljuta na njega.
koliko god naređivala sama sebi na neću pričati s njim i da mu neću slati poruke, i koliko kod to bilo čudno i sve...samo.
u takvim trenutcima osjetim da mi tako jebeno fali i da ga tako jebeno nitko ne može zamijeniti.
s nikime neću moći pričati kao s njim i nitko me neče čuvati.
iako znam da je on sad negdje vani u samoboru ili zagrebu iako znam da si je našao drugu curu koja će mene zamjeniti tako jebeno me nije briga za to.
nemožeš zaboraviti nekoga ko je jedanajst godina bio dio tvog života, i još uvijek je.
ne možeš.
rjnyfzjnxrfzjnmyffffffznhmsafdrgbfagerfgvbBŠUHKTZJNGFYSFTHGHBDBH
DRHTGHYSDHBTFGBEDHTHDEHDTHBDHBUHJK,GKKGMKZUVBHJZJV
TETHYSHBGFBDBHDETRF
ne kužim sebe. ni ostale. i nitko mene ne kuži. i neću ga vidjeti još dva tjedna. nisam ga ni željela vidjeti. većinu vremena. ali ponekat, samo ponekad, shvatim da serem govna. treba mi i to je tako.
nikad nikoga drugog neću primjetiti čim uđe u prostoriju i nikog drugog neću uvijek primjetiti da fali, nikad neću pamtiti svaku jebenu riječ koju mi je netko drugi rekao. nitko mi se drugi ne sviđa. nikog drugog ne volim. shvatite to. i ne zajebavajte me više zbog drugih ljudi od kojih želim da me on sakrije.g
grgjoehšoerjhbpoyjkdćžorigjhotbjtijćbfvhjbtrifgžkljgžđdf
trebaaaaaaam pričat s nekim.
nimwen javi seeeeeee.
ovako se osječam svake jebene subote kad dođem doma.
još uvijek smrdim po dimu. -.-


i zašto svaki put kad dođem doma stavim lonely day na repeat? ponovno i ponovno i ponovno.
- 22:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

09.10.2009., petak

I am not afraid to bleed. But I wont do it for you. Ever again.

I will let you down.
I will make you hurt.

And if I could start again, a million miles away,
I would keep myself, I would find a way.


dvije godine.
dvije jebene godine.
jebi se.
ne šalji mi poruke.
više nikad


All the things you put me through
All the hopeless night I tried to make it right for you
Show me how it is to lose

And who the hell are you to drag me down with you?

danas ću pobrisati s empetrija sve pjesme koje si volio, navući starke, izaći iz škole u majici benda po kojem si pljuvao, i ponosno odšetati u školu.
bite me.

- 10:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

0

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

I am a rock, I am an island.
I've built walls, a fortress deep and mighty, that none may penetrate.
I have no need of friendship; friendship causes pain.
I won't disturb the slumber of feelings that have died.
If I never loved I never would have cried.
I have my books, and my poetry to protect me.
I am shielded in my armor, hiding in my room, safe within my womb.
I touch no one and no one touches me.
And a rock feels no pain.
And an island never cries.

design by Ruby Nelle