Taajni svijet

e da... a on pjeva...

I baš nekako kad pomisliš da ne može sve biti bez sreće... kreneš na put, ubaciš u brzinu, bar 4. i dođeš na dougoočekivano odredište...
ispred tebe ušminkana gospođa koja glumi zaposlenost, kojoj je svaka vlas na mjestu i prodaje oporezovani smiješak... reče... "oprostite, ali sa strankama samo do 3"
No dobro, nakon trenutnog gubitka šarenice u mom pogledu, pristala je dati par natuknica... spuštam ramena, jasno mi sve... vraćam se u bolid, ubacujem CD, a on tako prigodno pjeva...
"Pojeo sam ja i mnogo veća govna, pojest ću i ova tvoja, ljubavi moja"

a pitanja... pitanja...

zapravo, prilično sam sita... sita svega... i hoće li se pojaviti osoba koja će zbog mene bar jednom pojesti govna... da mu rečem... hvala, ljubavi moja...

16.08.2011. u 17:11
| Šta ti misliš? (0) | Tko printa? |