Objavljeno: ponedjeljak, 20.08.2007.

HLADNO PIVO

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-20


U petak sam bila u Malinskoj, u Crossroad discotheque. Išla sam tamo s posebnim razlogom, a taj je da vidim iz prvih redova kako zvuče Hladno Pivo na koncertu uživo. I sada ne mogu odoljeti a da ne napišem nešto o tome.
Prije nego što sam krenula u ovaj pothvat, dugo sam razmišljala da li da prvo napišem dobre ili loše strane, i odlučila da loše idu prve. Dobre neka budu šećer na kraju.

Dakle, krenimo...
Koliko god HP bio dobar bend, oni imaju puno posla, a s tim da su i oni ljudi, ni njima se ne da. Tako da, da sam kritičar, napisala bih da je kocert izgledao jadno. Ali s tim da nisam, neću. Ali vidjelo se da se nisu baš potrudili i da im nije baš bilo stalo do nekog bezveznog koncerta u prepunoj discotheque.
Prvo od svega, Mile Kekin (legenda hrvatskog punk-rocka, ali ostavimo to zasad na stranu) na stageu sse pojavio pijan kao zemlja. Popeo se na floor s ručnikom u ruci, i polako teturajući odradio koncert. Kužiš, frajer došo pijan na stage ko da se ne želi ujutro sjećati da je nastupao u šupskoj Malinskoj. Iako je već po četvrti put bio tamo. Uglavnom, mogao je barm pokazati malo poštovanja i ne dokotrljati se pijan na vlastiti koncert. I tako, s tim da je on na izmaku snaga koje da drže u stajaćem položaju jedva održavao ravnotežu, situaciju je morao izvlačiti Stipe (tko ne zna za njega, trk na official-site HPa). On se pobrinuo za skakanje, urlanje i vrištanje publike, i više manje odrađivao posao frontmana.
Još moram dodati malu pritužbu na Sokol Security, jer jedan od njihovih zaposlenih, i to onaj koji je bio na stageu, brinuo su da razulareni tinejdžeri ne bi kojim slučajem bili prijetnja svom idolu, nije niš radio. Na početku je folirao da nešto radi i kao nam prijetio da se maknemo sa stepenice da nas se bi on morao maknuti, ali poslije ga nije bolio ku***. :) To smo i zaključili po njegovoj reakciji kad se Mile približio publici i klinac mu se objesio za vrat. Dok je ovaj to skužio, pa reagirao, Mile je mogao ostati paraliziran od vrata na dolje, za što mislim da ne bi pridonijelo njegovom angažmanu na jadnoj hrvatskoj sceni.
Jesam li spomenula da smo Uptown i ja kasnije prolazile prema wcu i vidjele njega kako se približava zvučniku... Sve sam očekivala da će mu nešto reći... Pitala sam ju S kim ovaj priča? i produžila dalje.


Ali, kako meni ne leži pljuvanje po ničemu, dobre strane su na redu. I to što možda ima više loših nego dobrih strana, nemojte shvatiti krivo, jer su dobre puno puta jače od loših.

Atmosfera je bila GENIJALNA! Ali ne onako genijalna, nego stvarno genijalna. DJ je odbrojavao minute do dolaska HPa na stage, a mi smo sve više ludili boreći se za mjesto da ne bismo slučajno propustili Miletov dolazak. Istegnuli smo vratove. Onda se stvorio... Bio je pijan kao zemlja, sli svejedno je bio luuud, kao i uvijek. Počeo je s pjesmama, i svaku je izveo savršenije nego savršeno. Tekstove je pogodio u riječ točno, pretpostavljam točnije nego trijezan, a energija u njemu je bila nezaustavljiva. Iako se jedva održavao ravno, pozornica je bila njegova, i što se mene tiče, bit će zauvijek.
Gledalište je bilo PUNO, ali stvarno PUNO. Nije se moglo doći od stagea do šanka za manje od 10 minuta, a to i nije neka udaljenost, ipak je to discotheque. Poganje je bilo, kakvo ne može biti na koncertu nijednog drugog hrvatskog izvođača osim HPa. Svako malo sam skoro poljubila pod stagea od svog tog naguravanja. Jesam li spomenula da sam stajala na bini sa Stipom i Subom?
Mile se par puta stustio do nas običnih smrtnika, i pružio nam ruku, i mogu se pohvaliti time da mi je stisnuo šaku Mile Kekin. A kako sam se sva ukočila u nevjerici, dugo mi je trebalo da se odlijepim od njega. :)
Stalno se sprdao na svoju visinu. I mi smo, usput rečeno.
JESAM LI SPOMENULA DA JE HLADNO PIVO NAJBOLJI BEND U HRVATSKOJ? NISAM? SAD SPOMINJEM. HLADNO PIVO JE NAJBOLJI BEND U HRVATSKOJ!!!
Glazba je fenomenalna, instrumenti pun pogodak, a izvođači najbolji. Jeste li ikada pročitali tekst bilo koje od pjesama HPa? Ako niste, pročitajte. Ako jeste, svejedno pročitajte.

Princeza

Nebo se zatvara poput zatvora
Cujem kako me zovu,znam da moram van
Stara ne sluti sto se dogadja sa mnom
Pa zasto buditi sretnu budalu

Rijeka ljudi prolazi
Usamljeni starci voajeri
Svi oni znaju gdje ce me naci
Kao princezu ispod neona

Poleti cim osjetis moj dah
Ja sam princeza ispod neona

Svakog dana tocno od sedam do tri
Dok me to ne ukroti
Prazna srca,pune birtije
Sigurno radjaju olupine

Ispred izloga cekaj me
Stizem prvim nocnim tramvajem
Obuci nesto lijepo i ne pitaj
Iz kog svijeta dolazim

Pa Vi recite da to nije jebeno genijalno.


Mislim da nisam ništa izostavila.
U svakom slučaju, bilo je genijalno, srela sam hrpu ljudi koje poznajem, i sigurna sam da cu to ponovit prvom prilikom kad HP dođu negdje blizu.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.