David Plouffe u Zagrebu
Tisuće ljudi pozorno su slušale predavanje Davida Plouffea (photo by: Suzana Opačak) David Plouffe, voditelj kampanje američkog predsjednika Baracka Obame gostovao je 3. prosinca u Zagrebu u sklopu Weekend Sessiona. Održao je predavanje pod nazivom "Umijeće mogućeg" o strategiji predizborne kampanje trenutnog američkog predsjednika Baracka Obame. Upravo ga je Obama nazvao “neopjevanim herojem” u svom govoru nakon što je pobijedio na izborima u studenom prošle godine. Plouffe smatra kako im je upravo upotreba novih medija omogućila pobjedu jer su stvorili novu izbornu bazu koja je bila sastavljena od mladeži SAD-a kao i starijih građana koji do tada nisu upotrijebili svoje glasačko pravo. Plouffe je rekao i kako je sam Obama na početku inizisitrao na drugačijoj kampanji jer nije htio slati svoje poruke samo putem vodećih dnevnih novina i televizije već je htio objasniti svakom Amerikancu koja je svrha i cilj njegovog programa i navesti građane da i oni sami aktivno sudjeluju u kampanji. Voditelja svoje kampanje predsjednik Obama nazvao je "neopjevanim junakom" (photo by: Suzana Opačak) Plouffeov posjet Hrvatskoj poklopio se sa predsjedničkom kamapnjom koja se trenutno vodi u Hrvatskoj te je stoga Plouffe odmah upozorio kako je Obamina kampanja jedinstvena jer je napravljena iskuljučivo za SAD koje su po svojim karakteristikama posebne. Zbog toga se i kampanja temeljila ne većem utjecaju interneta i korištenju svih mogućnosti koje novi mediji pružaju. Napomenuo je kako su ključnu ulogu na sam ishod izbora ipak ima sam kandidat i način na koji kandidat vodi svoju komunikaciju među građanima. Otkrio je i kako su dvije trećine novca za kampanju priklupljene upravo putem interneta, a najdarežljiviji donatori su bili studenti i umirovljenici. Upravo u tome jednim dijelom je i posebnost ove kampanje jer nije uobičajeno da su donatori oni sa skromnim prihodima. Novi mediji poslužili su im i kao taktičko oružje za borbu protiv republikanca JohnaMcCaina i to na način da su brojni volonteri u državama koje su se u ranijoj povijesti pokazale kao sklonije glasovanju za republikance preoteli mlade birače republikancima koji na prijašnjim izborima nisu glasali. Upravo zbog tog poteza su i dobili brojne kritike od medija pa čak i od samih demokrata. Hrvatski PR stručnjak Krešimir Macan primjetio je kako su dvije najčešće korištene riječi u predavanju Davida Plouffea bile strategija i kandidat. Zaključak izlaganja Davida Plouffea mogao bi se svesti na to kako je Obama jednim dijelom zasigurno i dobio izbore zbog prirodnosti i neposrednog kontakta s biračima. David Plouffe u Zagrebu Suzana Opačak |
< | prosinac, 2009 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv