Agram news

04.12.2009., petak

David Plouffe u Zagrebu


Tisuće ljudi pozorno su slušale predavanje Davida Plouffea (photo by: Suzana Opačak)

David Plouffe, voditelj kampanje američkog predsjednika Baracka Obame gostovao je 3. prosinca u Zagrebu u sklopu Weekend Sessiona. Održao je predavanje pod nazivom "Umijeće mogućeg" o strategiji predizborne kampanje trenutnog američkog predsjednika Baracka Obame. Upravo ga je Obama nazvao “neopjevanim herojem” u svom govoru nakon što je pobijedio na izborima u studenom prošle godine.
Plouffe smatra kako im je upravo upotreba novih medija omogućila pobjedu jer su stvorili novu izbornu bazu koja je bila sastavljena od mladeži SAD-a kao i starijih građana koji do tada nisu upotrijebili svoje glasačko pravo. Plouffe je rekao i kako je sam Obama na početku inizisitrao na drugačijoj kampanji jer nije htio slati svoje poruke samo putem vodećih dnevnih novina i televizije već je htio objasniti svakom Amerikancu koja je svrha i cilj njegovog programa i navesti građane da i oni sami aktivno sudjeluju u kampanji.


Voditelja svoje kampanje predsjednik Obama nazvao je "neopjevanim junakom" (photo by: Suzana Opačak)

Plouffeov posjet Hrvatskoj poklopio se sa predsjedničkom kamapnjom koja se trenutno vodi u Hrvatskoj te je stoga Plouffe odmah upozorio kako je Obamina kampanja jedinstvena jer je napravljena iskuljučivo za SAD koje su po svojim karakteristikama posebne.
Zbog toga se i kampanja temeljila ne većem utjecaju interneta i korištenju svih mogućnosti koje novi mediji pružaju. Napomenuo je kako su ključnu ulogu na sam ishod izbora ipak ima sam kandidat i način na koji kandidat vodi svoju komunikaciju među građanima. Otkrio je i kako su dvije trećine novca za kampanju priklupljene upravo putem interneta, a najdarežljiviji donatori su bili studenti i umirovljenici. Upravo u tome jednim dijelom je i posebnost ove kampanje jer nije uobičajeno da su donatori oni sa skromnim prihodima.
Novi mediji poslužili su im i kao taktičko oružje za borbu protiv republikanca JohnaMcCaina i to na način da su brojni volonteri u državama koje su se u ranijoj povijesti pokazale kao sklonije glasovanju za republikance preoteli mlade birače republikancima koji na prijašnjim izborima nisu glasali. Upravo zbog tog poteza su i dobili brojne kritike od medija pa čak i od samih demokrata. Hrvatski PR stručnjak Krešimir Macan primjetio je kako su dvije najčešće korištene riječi u predavanju Davida Plouffea bile strategija i kandidat.
Zaključak izlaganja Davida Plouffea mogao bi se svesti na to kako je Obama jednim dijelom zasigurno i dobio izbore zbog prirodnosti i neposrednog kontakta s biračima.

David Plouffe u Zagrebu



Suzana Opačak
- 18:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (5)
Studeni 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Brojač posjeta