p o m a l o . . .

17.06.2006., subota

"a vid ti posta, matere ti"

pijem drugu kavicu danas. Je da me uspava, ali stare navike umiru teško. Ma koliko se ja odrica u korizmi. Danas san čak bija koristan. Znan, pričan pizdarije:) Nije bilo nikoga na ICQu pa san učija, a sad san otiša kupit pivo. I još jedan pothvat. Nisam upalija televiziju cilu prvu utakmicu danas. Aha, šta sad kažete:) Dovoljno da se proglasim Man of the match. Jednoglasno jednim glasom :)
jučer san naša svoje prve favorite na SPu. ARGENTINA. Ne zato šta su razbili Srbe i Crnogorce, nego stvarno dobro igraju. Njihov drugi gol od Cambiassa mi je najbolje šta san vidija dosad. 20 dodavanja, dupli pasovi, i na kraju jedan ništa posebni Cambiasso ostane sam i da gol. Baš su prava momčad. Obrana, trkači, radnici, Riquelme i napad. Brazilci svi imaju dobre klubove, dobre ugovore, a ovi ne baš tako. Mnogi su željni dokazivanja. Riquelme i Saviola nisu uspili u Barceloni, Cambiasso u Reala. Crespo ne igra puno u Chelsea. Messi i Tevez su mladi lavovi. ARGENTINA.
bija san trčat u četvrtak. Nakon 2 miseca stanke. Prvo je zajebala kiša, pa onda žulj na nozi. Vratija san se ka novi. Napisa san navečer jedan labos šta ga odgađan sto godina. Počeja san ga pisat u osmi misec lani. Tribalo mi je 10 miseci. Više nego za rodit:).
i moran pozdravit dupinicu. Mala voli Lj.Ć. Rojsa, ko je može krivit. Njega svi vole. Ma super je mala:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.