< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

...ostajem anonimna ovaj puta...
...iz raznoraznih razloga...



IN MEMORIUM
TOŠE


...Angel si ti jas peam za tebe...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

...uvijek će mi faliti taj osmijeh...
...anđeoski osmijeh, doista...

...volim osmijeh tvoj, i nosi ga UVIJEK...
smij se samo dušu mi grij zauvijek...



Image Hosted by ImageShack.us

...tako blažen, nježan...
...poželiš ga samo zagrliti...

...ona ima ruke...i u njima svemir čitavi...
u tom zagrljaju mogu umrijeti...


Image Hosted by ImageShack.us


...skroman...uvijek....
...rijetkost na našoj, a i svjetskoj estradi...

...nisam Bog zna što..ali tako sam te ludo volio...

Image Hosted by ImageShack.us

...boli me kad ga vrijeđaju oni koji nemaju poštovanja ni prema pokojnima...
...on to nije zaslužio...

...lijepu pjesmu ne voli baš svatko..
netko baca kamen na slavuja...


Image Hosted by ImageShack.us


..pjesme koje nadahnjuju...
...u kojima se svatko može pronaći...

...Life is a book and you gotta read it
life is a story,and you gotta tell it
life is a song and you gotta sing it
you've got to know how to live it...


Image Hosted by ImageShack.us


...pjesme tuge...
...tjeraju na suze...
...plakala sam na njih...
...otkad je umro, plakala sam na svaku...

...u ovoj sobi za tugu..sa ove zapadne strane...
..između vrata i prozora, moj krevet za tobom diše...
...ne mogu dalje od umora...ni metar manje ni više...



Image Hosted by ImageShack.us


...borac za prava djece...
...uvijek brinuo za nemoćne...
...imao je veliko srce...

...srce nije kamen...
da ga samo baciš iz kaputa, kao kartu poslije puta...


Image Hosted by ImageShack.us


...njega više nema...
...svega toga više nema...
...nema više anđela na ovom svijetu...

...Pozdrav šaljem moj golube
u moj stari kraj..
hej, proklet nek je dan...


Image Hosted by ImageShack.us


...neka ga anđeli čuvaju...
...neka čuvaju svog najljepšeg anđela...

...šalji anđele čuvare svoje, jer je DUŠA DUŠE moje...
brani ga od zla, Bože, kad ne mogu ja...


Image Hosted by ImageShack.us


...da se bar MOŽE PROBUDITI...
u svijetu ljubavi...bez slika stradanja...

nedjelja, 29.06.2008.

I pack my suit in a bag..I'm all dressed up for Prague..I'm all dressed up with you..

Bila sam se posvađala s njim večer prije nego je otputovao. I to me doista ubijalo u pojam. Na neki način sam bila užasno ljuta, a na drugi sam bila previše tužna. Putovao je u 5 ujutro. Budilica me nije probudila. Da ga pozdravim. Da se pokušamo pomiriti. Ne. Ja sam zaspala. Inače se budim na svaku vibraciju na mobitelu. Ali ovo sam prespavala. Probudila sam se tek kasnije. A do onda je vjerojatno već prešao granicu.
Cijeli dan sjebana. Spremam stvari. I dva kondoma neiskorištena koja imam već poprilično dugo. Ipak ih stavljam u novčanik. Zlu ne trebalo. Iako sam znala da ih neću koristiti.
I krenula na put. Mnogi umorni. Spavaju. Ja ne mogu. Previše sam tužna, ali trudim se ne izgledati tako.
Dok dolazim u Prag razmišljam si da je i on već ondje. U istom smo gradu. Udaljeni svega nekoliko kilometara. A mene ubija to što ga neću vidjeti. Ne želim ni pomišljati što li radi tog trena.
I slijedeći dan prolazi mnogo dečkiju. Prolaze. Samo prolaze. Kadkad se i zaustave. Ne polazim za njima. Još uvijek se nadam njemu.
I da. Dočekala sam ga. I da. Poljubio me kad smo ostali sami. I da. Opet sam uživala. Ruka u ruci. Miluje me. Mazi. Ne da me nikome. Iako raščupana, polugola, bez šminke...kaže mi da sam lijepa. Gleda me. Plavim očima. Stalno me gleda. Čvrst zagrljaj. Uzdasi na uhu. Vreli uzdasi. Najnježniji poljupci. Nježne riječi. Sasvim tiho.
Drugu večer sam zaspala. Sve sam to propustila ponoviti. I uvijek ću žaliti zbog toga.

Vratili smo se. Počinje zauzimati tvoje mjesto.

Morala sam te pitati varaš li svoju djevojku. Ne znam kako da shvatim odgovor: "Pa malo..."

- 13:19 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.