petak, 13.11.2015.

13 x 2

13.07. se dogodio onaj famozni KLIK.
Onaj koji se mora dogoditi da napokon počnete s dijetom koju već dugo planirate, ali vam se, eto baš sada neće, pa imate ubrzo neku feštu, pa nije ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak, petak, subota, a nije ni nedjelja, pa ste u PMS-u, pa vam je sve to prekomplicirano, pa svašta nešto.
Ako nema KLIKA, ništa od svih vaših planova.
Eto, već dugo razmišljam o ovom načinu prehrane. Dugo znači nekoliko godina. Puno sam čitala, listala linkove na netu, gruntala, smišljala izgovore da ne znam kako početi i napokon kontaktirala Bugenviliju ( stariji blogeri bi je se mogli sjetiti ) koja me uključila u LCHF grupu na fb i tako je počelo.
Žena me spasila s pričom o jutarnjoj kavi s kokosovim uljem i punomasnim vrhnjem. To je napitak na kojeg sam se toliko navikla da ne mogu zamisliti život bez njega. Popijem ga u sedam ujutro i u podne još nisam gladna. Ručam ono što si donesem na posao i ja sam mirna za taj dan. Znači, jedem kad sam gladna, a ne kad bi bio red da se jede. Osjetim li potrebu za hranom navečer, jednostavno, jedem. Bez obzira na sat.
Sva hrana koja se spravlja ne iziskuje beskonačna nakuhavanja i sve je spremno za najviše pola sata. Ne osjećam više umor kao prije i imam puno više energije i volje za svašta!
Što sam više čitala entuzijastične priče curki u grupi, to sam više dobivala želju da i sama probam.
Najbolje od svega je da curke smišljaju fantastične recepte, sve dijele u grupi i odgovaraju svojim iskustvima na svako vaše pitanje.
Baš ono, daju vam volju da ustrajete.
I svaki put kad bih imala želju za kakvim sočnim komadom torte, čitala sam LCHF recepte za slastice, pa ih onda i spravljala.
Sve koje sam do sada probala, podijelila sam s vama. Zapravo, podijelila sam s vama sve recepte koje sam radila.
Najjednostavnije rečeno, trebate se odreći kruha, slatkog, krumpira, riže i tjestenine. Sve ostalo vam je dozvoljeno u količinama koje će vas zasititi.
Ne trebate se bojati masnoća, čak štoviše, poželjne su. Tijelo će vam pomoću masnoća naučiti trošiti ih.
U ova četiri mjeseca nisam osjetila glad. Još bolje, nisam se ni sjetila sveg onog popodnevnog grickanja, prvo slatkog, pa onda malo slanog, uf ... pa onda opet slatkog, pa tako u začaranom krugu, provedem popodne jedući, što od dosade, što od gladi.
Sad se ne sjetim da želim nešto žvakeljati. Jednostavno nema te potrebe. Ne sjetim se hrane. Nisam gladna.
Neki dan sam pročitala u LCHF grupi kako je curka otišla na more, pa se zbog srama od viška kila nije skidala na plaži, neg je izmišljala da ima mengu. To je problem.
Ja nemam taj problem, ovaj korak nije zbog toga što sam nesretna s viškom kilograma, što se sramim skinuti na plaži, Bože sačuvaj, nikad nisam bila obnaženija, neg imam jedan zdravstveni problem koji bi me mogao, jednom u budućnosti jako kočiti u aktivnostima koje moguće budem željela obavljati. Ono, prevenive radi.
Danas je točno četiri mjeseca da vodim računa što jedem.
I danas je pala trinaesta kila bez ikakve muke !
Neki dan sam napravila krvnu sliku. Zanimalo me baš jako što se događa s mojim tijelom u koje sam unosila masnoće koje inače nisam konzumirala.
Baš sam se ugodno iznenadila. Potpisujem odmah da želim ovakav nalaz do kraja života !



Eto, ovo je podsjetnik meni kako je lako, samo treba željeti, a vama, ako vas muče nagomilane kilice, moje tople preporuke da probate.
Nakon otvaranja bloga, ovo je drugi najbolji potez u mom životu !
Sretno thumbup
- 08:23 - Reci nešto (17) - Print - #

Design @ by:Nisa

< studeni, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2023 (1)
Rujan 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Studeni 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Rujan 2020 (1)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Svibanj 2020 (2)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (1)
Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (7)
Rujan 2019 (2)
Kolovoz 2019 (1)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (3)
Svibanj 2019 (3)
Travanj 2019 (3)
Veljača 2019 (3)
Siječanj 2019 (1)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (3)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (2)
Prosinac 2017 (3)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (9)
Srpanj 2017 (1)
Lipanj 2017 (2)
Svibanj 2017 (1)
Travanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (5)
Veljača 2017 (8)
Siječanj 2017 (3)
Prosinac 2016 (4)
Studeni 2016 (5)
Listopad 2016 (6)
Rujan 2016 (12)
Kolovoz 2016 (16)
Srpanj 2016 (8)
Lipanj 2016 (5)
Svibanj 2016 (10)

Opis bloga



Ti me najbolje poznaješ:
Imaš vilinska krila i đavolji rep.
Imaš anđeosku aureolu i vampirske zube.
Imaš sjajno srce i demonske roščiće.


sretnimacak66@gmail.com


neki od LCHF recepata preuzeti sa grupe lchf sljedbenici.
Linkovi


Nisa
FreshCaYg
V
Roselina
Crafting Princess
malo ti malo ja
nečmenjanka
Plastik
Lilianke
dado
joca
sjedokosi
šašava mamica
Euro
20 do asa
bellarte
nisan EL DIABLO
hawkeye
mecabg
Simplica
obadzo
Isabel-ručni rad
catwoman
Tina
More ljubavi
Lion Queen
Bookeraj
geomir
apis
Mirela
neverin
Nemezis
križar
Ani ram
primakka
annaboni
B-612
topsicret
sarahB.
pablon
Lastavica
i tu i tamo
durica
Rib@rnica
povuci-potegni
GP-ZG
bocaccio
Okoš Bokoš
modrinaneba
mayday
shadow-of-soul
RandomHeart
walker gjuro
DOMENICO
Mayday
O-da životu!
VladKrvoglad
GMD
Lion Queen
Moja Moda
Mela
Wanda Car
gogoo
toma juda
SarahBernardht
Bolji zalet
Demetra
Dražen
stara teta
dnevnikjednerazvedenice
kako_ti_kupus
semper contra
Just me
Sinister Theatre
kaparoculica
suncokretica
atomski mrav


Guests