at
Dobro jutro! Petak je za mene bio dan D. Prvo sam išla sa frendicama na kopiku uhvatiti malo boje prije mora, ali kao najveće babe izdržale smo samo dva sata pržeći se na suncu (ipak sam malo pocrnila).http://www.blog.hr/smajlici/burninmad.gif ![]() Da sunčanje nije prošlo bez posljedica (barem što se mene tiče), vidjela sam u subotu kada mi je izbila alergija po rukama i nogama. Otišla sam kod dežurnog doktora i dobila DVIJE injekcije (po jednu u svaki guz) :)) Naravno, cijelo sam popodne prespavala. http://www.blog.hr/smajlici/zijev.gif ![]() No, da se sad vratim na petak. Popodne sam se vozila čamcem i zavalila se u "super sigurnu stolicu napravljenu posebno za vožnju čamcem". Ali stolica baš i nije izdržala, te sam pala naglavačke sa sve četiri u zraku, udarila se glavom u rub drvenog sjedala gdje vozač sjedi i pala ispod toga. Naravno odmah sam se uspaničarila i pokušavajući se ustati naglo trgnula vratom, pa sam dva dana bila ukočena (danas mi je malo bolje). http://www.blog.hr/smajlici/headbang.gif ![]() Britni |
Eto dođe nam (NAPOKON) i ljetni odmor! I to zasluženi! Svi smo se trudili oko ovih ispita, a mislim da se isplatilo. Dobro, neki su se trudili više, neki manje, neki su prolazili uspjašnije, neki manje uspjašnije, neki su se ispita i inih neprilika i nervoze riješili prije, neki kasnije... Ali dobro, nećemo sad suditi o tome! Neki su možda na moru, neki se tek spremaju na more... Sve u svemu, svima će dobro doći malo odmora i vjerujem da će svatko naći vremena za pravi odmor od svih knjiga i skripti. Nego, gledm ja tako malo i skontam "I vidiš, već sam tu, na pola puta..." Ne znam kako drugima, ali meni j eto prošlo nevjerojatno brzo. Svaka godina izgleda ima sve bolje i bolje prolazno vrijeme... A tako je to. Nadam se zato da će nam i ona druga polovica proći uspješno i što je bitno (barem meni) zabavno kao i ova prva. Može biti i zabavnija, neću imati ništa protiv... Eto, dragi moji, to bi bilo sve od ovog posta. Želim vam svima veselo, dugo i toplo ljeto i da ga provedete što opuštenije i zabavnije. Moram još reći da preko ljeta neću baš moći često navraćat na našu Srinkolinu, jer doma nemam komp. A ovaj će ostat tu, ipak je burazov, nebi bilo fer da si ga odvezem, jel... Ali ima nekih naznaka da ću dolazit u Osijek preko ljeta, barem na par dana. Tako da ću stići pročitati neke nove postove i komentare, nadam se da će biti nekih zanimljivih događaja! Eto... Još jednom pozdrav i uživajte!! By Stud |
danas je bila razvojna. čini mi se da smo dobili isti ispit kao i oni što su išli na prvi rok pa neću pisati pitanja. pogledajte one rokove od prošle godine i ono što je Bach napisala i to je sve. piše se u 2 dijela između kojih možeš otići na kratku pauzu. kad sam išla kući, razbila sam se skoro pa na pješačkom u ulici hrvatske republike (onaj pješački preko kojega idemo u hig i konzum). koliko je ljudi bilo oko mene, ali za živo čudo nitko mi se nije smijao! samo je bilo: "jesi ok?, jesi nešto slomila?, daj da ti pomognem!" opa, nisam znala da ima i dobrih ljudi, čast iznimkama. malo sam pokidala hlače i samo se nadam da će mi biti sve ok s koljenima. uživajte s učenjem i vidimo se možda i u nedjelju na usmenom iz faktorske!:-) ![]() ![]() ![]() |
Za one koji ne znaju jučer je bio II.rok iz Neuropsihologije. 20-tak nas je prijavilo ispit s time da se 5 ljudi nije pojavilo, a 10 ih se nakon što su vidjeli ispit odmah dignulo i otišlo. Samo oni "najhrabriji" ![]() ![]() ![]() ![]() Za one koji još nisu bili na Neuro, na ovom roku su bila ova pitanja: 1. Lateralizacije govornih funkcija kod komisurotomiziranih pacijenata ![]() 2. Mehanizmi u neuralnoj kontroli REM-a 3. Amnezija 4. Periferni fiziološki korelati emocija 5. Pozitivno potkrepljenje (dijelovi mozga) 6. Razlika između implicitnog i eksplicitnog pamćenja - mehanizmi i centri Ajd ljudi vidimo se u petak na Psihometriji! Nemam pojma kako ću se natjerati da to naučim, jer čim otvorim knjigu imam simptome narkolepsije ![]() Pozdrav! BACH |
evo i mene. prof iz engleskog poručuje, za one koji još nisu izašli ili su pali, da će dati jako lagan ispit koji će moći riješit i oni koji nemaju pojma engleski. nešto je spominjala da će svi dobit 2, ali da će bez problema moći dizati ocjene. jesenjski rok će se možda mijenjati jer ne želi onoliko ljudi na ispitu koliko je bilo prošli put. soba 66 je bila puna. to ćejoš javit na našoj oglasnoj. upis ocjena iz neura i pamćenja će biti krajem rujna. uživajte! -krli su-![]() ![]() |
Hej psihološčići, opet smo stali s objavljivanjem postova, hm više nema sumnje, ovi ispiti potiru sve ono dobro u nama, tj.sve pozitivno i zabavno! Znam, znam nisam se baš pretrgala da napišem nešto zanimljivo na ovaj blogić, čekam inspiraciju neku, a ono nikako, pa nikako! No nemojte se ni sada nadat, nije me pukla inspiracija nego samo spajam ugodno s korisnim, a to je da zamolim nekog da napiše pitanja s prošlog roka neura (tak da okvirno znamo mi koji nismo bili što je bilo) i naravno ono ugodno, a to je novonapisani post (e sad koliko ugodno necemo raspravljat)... E još da vam kažem-trenutno sam u ovakvom stanju ![]() ![]() ![]() ![]() Vaš,ali ne i samo vaš Snoopy!!! ![]() |
Evo prvi rok iz razvojne je došao i prošao. Izašlo nas je troje,a toliko nas je i prošlo, i mogu vam reći da smo bili više nego uspješni. Znam da vjerojatno većina vas uči za 2. rok, pa mislim da bi vam dobro došlo par savjeta za uspješno učenje: Većina pitanja na ispitu su bila iz one hrpe pitanja što su poslana mailom (sveukupno je bilo 42.pitanja) Ovih se pitanja sjećam da su bila:- prema ekološkom modelu, egzosustav? - reverzibilnost (Piaget) - dostignuća predoperacijskog perioda - kritički pogledi na egocentričnost - koje uvjete moraju zadovoljiti teorije stupnjeva kako bi bile valjane - usporedba unutarnjeg i pisanog govora - oralno-pasivne ličnosti, kako se javljaju i koje su karakteristike tih ličnosti - kada se javlja i kako i kada se rješava Elektrin kompleks - 8.stupanj prema Ericksonu i koji je rezultat neuspješno riješene krize - objasni etičko načelo Uzajamne odgovornosti - definiraj posredno potkrepljenje, posrednu kaznu, kaznu, poz. i neg.potkrepljenje - pogrešna uvjerenja - načela brojanja (Gelman i Gallistel) - glavne razlike između 4. i 5. podstupnja senzomotoričkog razdoblja - animizam, artificijelizam - podizanje skela (Vigotski) - što su pokazala istraživanja Vigotskog o razvijenosti psihičkih funkcija na koje se oslanja učenje osnovnih predmeta - u kojem razdoblju se javljaju domovi za nahočad - u kojem razdoblju su djelovali Puritanci - kako prema Watsonu nastaju složenija ponašanja - koja su 3 osnovna problema razvojne psihologije - što su oruđa intelektualne prilagodbe (Vigotski) - što je diskriminativni podražaj? navesti primjer - o čemu ovisi potraga za skrivenim predmetom od 4. do 8. mj.? - što je tranzitivnost? - kulturno-biološki paradoks mentalne ontogeneze(Vigotski) - značajke formalno-operacijske misli? - u kojoj godini se javlja sposobnost razlikovanja pojavnosti od stvarnosti - praksa posvajanja djece u Lisabonu (Dennis) - Kaganova istraživanja “geni i ponašanje” - Jarmila Koluchova - slučaj monozigotnih blizanaca - konvencionalna razina moralnog razvoja, 3.faza (Kohlberg) Prema ovome možete vidjeti da treba učiti detaljno i proći svu literaturu koju nam je dala, jer iz svega postavlja pitanja (naročito obratite pozornost na one pojmove sa strane u knjizi, godine kada se što pojavljuje u razvoju, istraživanja pojedinih psihologa i primjere) Na usmenom su bile 3 opcije: 1.) možeš uzet ocjenu koju si dobio na pismenom 2.) odgovarat za jednu ocjenu više ono što nisi znao na ispitu 3.) ili za još višu ocjenu odgovarati cijelo gradivo Profesorica nije strašna na usmenom, pomaže ti dok odgovaraš, ali pita detaljno i traži da daješ primjere(znači treba biti kreativan). Meni je osobno trebalo 2 tjedan da to dobro naučim (prvi tjedan sam čitala, a drugi tjedan sam se nalazila sa Rernom, pa smo to zajedno prolazile) Eto ljudi to je to o Razvojnoj! Sretno vam bilo! BACH |