at Razvojna - 2.rok - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

13.07.2006., četvrtak

Razvojna - 2.rok

danas je bila razvojna. čini mi se da smo dobili isti ispit kao i oni što su išli na prvi rok pa neću pisati pitanja. pogledajte one rokove od prošle godine i ono što je Bach napisala i to je sve. piše se u 2 dijela između kojih možeš otići na kratku pauzu.

kad sam išla kući, razbila sam se skoro pa na pješačkom u ulici hrvatske republike (onaj pješački preko kojega idemo u hig i konzum). koliko je ljudi bilo oko mene, ali za živo čudo nitko mi se nije smijao! samo je bilo: "jesi ok?, jesi nešto slomila?, daj da ti pomognem!" opa, nisam znala da ima i dobrih ljudi, čast iznimkama. malo sam pokidala hlače i samo se nadam da će mi biti sve ok s koljenima.

uživajte s učenjem i vidimo se možda i u nedjelju na usmenom iz faktorske!:-)blablablablablabla pozdrav! -krli su-
- 13:23 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>