Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/srinkolina

Marketing

Nekoliko informacija vezanih uz RAZVOJNU

Evo prvi rok iz razvojne je došao i prošao. Izašlo nas je troje,a toliko nas je i prošlo, i mogu vam reći da smo bili više nego uspješni. Znam da vjerojatno većina vas uči za 2. rok, pa mislim da bi vam dobro došlo par savjeta za uspješno učenje:
Većina pitanja na ispitu su bila iz one hrpe pitanja što su poslana mailom (sveukupno je bilo 42.pitanja)
Ovih se pitanja sjećam da su bila:- prema ekološkom modelu, egzosustav?
- reverzibilnost (Piaget)
- dostignuća predoperacijskog perioda
- kritički pogledi na egocentričnost
- koje uvjete moraju zadovoljiti teorije stupnjeva kako bi bile valjane
- usporedba unutarnjeg i pisanog govora
- oralno-pasivne ličnosti, kako se javljaju i koje su karakteristike tih ličnosti
- kada se javlja i kako i kada se rješava Elektrin kompleks
- 8.stupanj prema Ericksonu i koji je rezultat neuspješno riješene krize
- objasni etičko načelo Uzajamne odgovornosti
- definiraj posredno potkrepljenje, posrednu kaznu, kaznu, poz. i neg.potkrepljenje
- pogrešna uvjerenja
- načela brojanja (Gelman i Gallistel)
- glavne razlike između 4. i 5. podstupnja senzomotoričkog razdoblja
- animizam, artificijelizam
- podizanje skela (Vigotski)
- što su pokazala istraživanja Vigotskog o razvijenosti psihičkih funkcija na koje se oslanja učenje osnovnih predmeta
- u kojem razdoblju se javljaju domovi za nahočad
- u kojem razdoblju su djelovali Puritanci
- kako prema Watsonu nastaju složenija ponašanja
- koja su 3 osnovna problema razvojne psihologije
- što su oruđa intelektualne prilagodbe (Vigotski)
- što je diskriminativni podražaj? navesti primjer
- o čemu ovisi potraga za skrivenim predmetom od 4. do 8. mj.?
- što je tranzitivnost?
- kulturno-biološki paradoks mentalne ontogeneze(Vigotski)
- značajke formalno-operacijske misli?
- u kojoj godini se javlja sposobnost razlikovanja pojavnosti od stvarnosti
- praksa posvajanja djece u Lisabonu (Dennis)
- Kaganova istraživanja “geni i ponašanje”
- Jarmila Koluchova - slučaj monozigotnih blizanaca
- konvencionalna razina moralnog razvoja, 3.faza (Kohlberg)
Prema ovome možete vidjeti da treba učiti detaljno i proći svu literaturu koju nam je dala, jer iz svega postavlja pitanja (naročito obratite pozornost na one pojmove sa strane u knjizi, godine kada se što pojavljuje u razvoju, istraživanja pojedinih psihologa i primjere)
Na usmenom su bile 3 opcije: 1.) možeš uzet ocjenu koju si dobio na pismenom
2.) odgovarat za jednu ocjenu više ono što nisi znao na ispitu
3.) ili za još višu ocjenu odgovarati cijelo gradivo
Profesorica nije strašna na usmenom, pomaže ti dok odgovaraš, ali pita detaljno i traži da daješ primjere(znači treba biti kreativan). Meni je osobno trebalo 2 tjedan da to dobro naučim (prvi tjedan sam čitala, a drugi tjedan sam se nalazila sa Rernom, pa smo to zajedno prolazile)
Eto ljudi to je to o Razvojnoj! Sretno vam bilo!
BACH


Post je objavljen 01.07.2006. u 13:42 sati.