at Dugo toplo ljeto... - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

16.07.2006., nedjelja

Dugo toplo ljeto...

Eto dođe nam (NAPOKON) i ljetni odmor! I to zasluženi! Svi smo se trudili oko ovih ispita, a mislim da se isplatilo. Dobro, neki su se trudili više, neki manje, neki su prolazili uspjašnije, neki manje uspjašnije, neki su se ispita i inih neprilika i nervoze riješili prije, neki kasnije... Ali dobro, nećemo sad suditi o tome! Neki su možda na moru, neki se tek spremaju na more... Sve u svemu, svima će dobro doći malo odmora i vjerujem da će svatko naći vremena za pravi odmor od svih knjiga i skripti. Nego, gledm ja tako malo i skontam "I vidiš, već sam tu, na pola puta..." Ne znam kako drugima, ali meni j eto prošlo nevjerojatno brzo. Svaka godina izgleda ima sve bolje i bolje prolazno vrijeme... A tako je to. Nadam se zato da će nam i ona druga polovica proći uspješno i što je bitno (barem meni) zabavno kao i ova prva. Može biti i zabavnija, neću imati ništa protiv... Eto, dragi moji, to bi bilo sve od ovog posta. Želim vam svima veselo, dugo i toplo ljeto i da ga provedete što opuštenije i zabavnije. Moram još reći da preko ljeta neću baš moći često navraćat na našu Srinkolinu, jer doma nemam komp. A ovaj će ostat tu, ipak je burazov, nebi bilo fer da si ga odvezem, jel... Ali ima nekih naznaka da ću dolazit u Osijek preko ljeta, barem na par dana. Tako da ću stići pročitati neke nove postove i komentare, nadam se da će biti nekih zanimljivih događaja! Eto... Još jednom pozdrav i uživajte!!

By Stud
- 19:42 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>