Tri vrlo različite osobe

Sjedila sam u društvenoj...sama...za promjenu... Zatvorenih očiju-izdanje u kojem me se može često vidjeti.A zašto da uopće otvorim oči? Da vidim koliko se zapravo razlikujem od drugih? Ne,hvala! Nikad to nisam htjela! Biti drugačija od drugih, mislim! Tko od mojih vršnjaka može reći da je od početka svog školovanja Voldemortov špijun? Da to sam bila svih ovih godina-špijun! Osoba koja će kad se odškoluje biti ubačena u redove Voldemortovih protivnika.Osoba koja će na kraju biti zaslužna da Voldemort zavlada svijetom. Jer kad je prije par godina ubio Harrya Pottera to mu je bila glavna želja...A tko bi bio bolja osoba za ulogu špijuna od mene,siroče koje je ostalo bez roditelja kad je imalo godinu dana? Dijete koje je on odgojio nakon smrti roditelja. Koliko god se to trudila sakriti pred drugima pred sobom nisam mogla sakriti;moji roditelji bili su smrtonoše!Svaki put kad bi na to pomislila zabolila bi me glava. "Ali ne, ja nisam takva! Nikad neću postati zla kao moji roditelji." Jesi li sigurna? Protiv toga se ne možeš boriti,takva je tvoja sudbina ! Odgovorio je maleni glasić u meni . Da sigurna sam! Takvu ulogu mi je odredio Voldemort!A ja ću se boriti protiv toga! Odgovorih glasiću i bila sam sigurna u svoje rijeći....Iz razmišljanja me u stvarnost vratio nećiji KHM , otvorih oći:
"Rachel,moraš otići u ravnateljičin kabinet"- progovorila je prijateljica sa moje godine. Klimnila sam glavom i uputila se prema kabinetu....Uskoro sam se našla pred vrata kabineta,pokucala sam i ušla. Tamo je bila ravnateljica,ali i .....Ivy i Maggie! Osobe s kojima sam bila najveća neprijateljica u ovih 7 godina koliko sam već ovdje. Još prvi put kad smo se vidjele među nama se stvorila velika mržnja! Za tu mržnju je možda bilo presudno to što smo nas tri bile prave suprotnosti.... O ,da, već prvi dan našeg dolaska u Hogwarts Ivy nas je osudila na zajedničku kaznu.
"Gosođice Rachel jeste li vi razbili prozor u hodniku pokraj učionice Napitaka?"-upitala me ravnateljica. Gledala sam u nju zbunjena,a zatim odgovorila da nisam.
"Gledajte cure prozor je razbijen,a jedna od vas ga je razbila.Što prije priznate prije ćete se izvući.Dakle?"
"Ja nisam kriva!"-tvrdoglavo smo odgovorile sve tri u isti glas.
Polako smo joj dizali živac...
"Netko od djece kaže da je vidio upravo vas, gospođice Ivy, vi kažete da je to napravila gospođica Maggie divnog li čuda ona krivi Rachel!"-rekla je ravnateljica sad već bjesno a zatim produžila: "pitam se što Rachel kaže na to"
"Gospođo ja sam cijeli ovaj dan bila u Gryffindorskoj društvenoj svi koji su bili tamo mogu to potvrditi"-odgovorila sam i iako sam mogla optužiti nekog drugog nisam to napravila.
"Dobro.Ako nitko ne želi priznati sutra sve tri imate kaznu možete ići!"
Sve tri smo se međusobno pogledali pogledom koji je jasno govorio:Crkni

Da, bio je to nastavak našeg neprijateljstva.......

By Rachel


25.05.2007. | 18:09 | Komentari (23) | Print | # |

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne


Opis bloga

Rachel, Maggie i Ivy su sestre blizanke... Sestre koje su se za školskih dana (kad još nisu znale da su sestre) mrzile iz dna duše... Ali tada ih je Lord Voldemort izabrao... Za špijune... I otada, one su nerazdvojne... Pročitajte njihovu priču...

Rachel (Katie)
Maggie (Kierra-Maggie)
Ivy (Ivy)


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Leda
Angelina
Samuele
Fanny
Lily
Rogue
Irma
Jessica
Kierra-Maggie
Morgan
Annabelle
Suzanne
Simbellmyne
Aya
Lily
Emma
Yocelin
Sarah
Melody
Jennifer
.:Fly:.
Anduril

Službena J.K.Rowling stranica:
J.K.Rowling

Službena HP stranica:
Harry Potter

Harry Potter i Red Feniksa:
Order of the phoenix

Harry Potter schoolastic:
Harry Potter


Likovi

Rachel Larkins.
Rachel je Voldemortova smrtonoša. Jedna od troje izabranih. Izabranih za špijune...
Za svojih školskih dana mrzila je dvije osobe. Ivy Depp i Maggie Spinn. Mrzila ih je iz dna duše...
Ali Voldemort ih je zbližio. I saznala je da su joj te dvije osobe sestre blizanke...
I sada zajedno s njima špijunira Red Feniksa za Lorda Voldemorta...
Iako ni sama nije sigurna dali to uistinu želi...
U dubokoj dubini duše ona je dobra dušica...

Maggie Larkins.
Maggie je djetinjasta. I pomalo razmažena. Ponekad zna nešto krivo shvatiti. I onda ima problema...
Da, i ona je špijunka. Iako je to postala sasvim slučajno. Da, i ona je mrzila Rachel i Ivy...
Ali kad je saznala da su joj sestre, više ju nitko nije mogao odvojiti od njih...

Ivy Larkins.
Ivy je... Zla. To je riječ koja ju najbolje opisuje...
Otkako zna za sebe je smrtonoša. Voldemort ju je zavoljeo...
I on zna što je ljubav. Ali teško ju daje jer je bio iznevjeren...
Isto tako i Ivy. Za njenih školskih dana imala je samo dvije neprijeteljice...
Ali njih je istinski mrzila... Rachel i Maggie.
Kad je saznala da su joj sestre nije im vjerovala. Ali probajte sad napasti Rachel ili Maggie pa ćete vidjeti kako se promijenila...

Maya Courage
Ona je prilično moćna vještica jer je parsel-ust i uz to idu joj neverbalne čarolije i ima vizije. Ona je Rachelina najbolja prijateljica......Iako taji čak i od svojih najbližih čini se da je između Voldemorta i nje u prošlosti nešto bilo!Pouzdana je i dobra, radi za Red .....