Linkovi


Free tracking counter



SPIGOVIH DVANAEST VELIČANSTVENIH


PRIČA O ONOM ANAGRAMU
VAPOR PARTY - GROOVE S OKUSOM SOLI
12 ČUDA OTOKA MURTERA
ŠEST NAJLJEPŠIH DALMATINSKIH PJESAMA

DALMATINSKI BLUES

DOBRA DUŠA JEZERSKA
KORIJENI

KREATIVNO LUDILO

PRVI DALMATINSKI PAJPER
OLTAR DEVETE UMJETNOSTI
KAD PETOGODIŠNJAK CRTA HENDRIXA

ONE SKROZ NEOZBILJNE ...

ZADNJA EPIZODA DUHA SA SJEKIROM

LJUBAVNE MINIJATURE

VIKI
KATJA




LINKOVI
TETA WIND
ONAJ KOJI GLEDA FILMOVE
HARPPLAYER


'SPIG' - ov TOP 15

AC/DC
IT'S A LONG WAY TO THE TOP ...


ISOLA DEL MORTE CREW
VAPOR PARTY


THE BEATLES
DON'T LET ME DOWN


STRETCH
WHY DID YOU DO IT


UNITED SOUL ASSOCIATION
STICKY BOOM BOOM


BONGOS IKWUE
SITTING ON THE BEACH


BARRY DE VORZON
THE WARRIORS THEME


JIMI HENDRIX
VOODO CHILD


CRUSADERS
STOMP AND BUCK DANCE


THE HIGHWAYMAN
THE DEVIL'S RIGHT HAND


VAN MORRISON
THESE ARE THE DAYS


BRUCE SPRINGSTEEN
GHOST OF TOM JOAD


U2
WHERE THE STREETS HAVE NO NAME


PLAYING FOR CHANGE
IMAGINE


JOHN LENNON
WORKIN' CLASS HERO



SPIG

utorak, 30.10.2018.

AGAINST THE WIND - MOTIVACIJSKI DNEVNIK JEDNOG TOTALNO ANTISPORTSKOG TIPA

Kriza srednjih godina.
Onaj trenutak kad pojedinac shvati da više nije tako mlad i onda ga ulovi panika. Panika zbog svega onog što je u životu propustio i to sve radi nekog očajničkog nastojanja da to propušteno mora utrpati u vrijeme koje mu je preostalo. Ili kako je to zgodno opisao jedan moj prijatelj - kriza srednjih godina je doba u kojem 'pravi' muškarci kupuju Harley Davidsone, a sirotinja trči i pumpa sklekove.
Da se odmah u startu razumijemo, nisam ja otkrio nikakvu toplu vodu i neće u ovoj priči biti previše toga pametnoga, ali kako sam više nego siguran da će mnogima izmamiti osmijeh od uha i natjerati ih na razmišljanje već sad se veselim svakom idućem slovu.
A nije isključeno da netko nakon tolikih godina neodlučnosti u uši nabije slušalice, navuče tenisice i ...ošini po prašini.
Da kriza srednjih godina.
Renesansa, sestre i braćo, renesansa ...

DAME I GOSPODO, DOBRO DOŠLI U NOVU EPIZODU 'SPIG'- a

Kao i svaki pravi balkanski alfa mužjak oduvijek sam mrzio reklame raznoraznih preparata za mršavljenje. Znaš ono, na lijevoj sličici stoji ubogi jadnik gol do pojasa. Trbušina bijela, dlakava, ogromna. Na sebi ima mudante do pupka zbog kojih svakoj normalnoj ženi u trenutku splasne želja (ako u je uopće i imala). Radi se o prototipu kandidata za emisije tipa 'Ljubav je na selu', 'Život na vagi' i slično.
Na toj slici obično piše PRIJE.
Na sličici do nje (POSLIJE) stoji neki nauljeni i nabildani pederčić koji licem ponekad stvarno podsjeća na ovog lijevo. Slika, doduše, zna biti lošije rezolucije pa ti se čini da ovaj desni ima veći nos, drugu boju kose i brkove, ali to oko vara. Uglavnom jedan od onih fatalnih muškaraca koji bi u vojsci sigurno bili desetari. Mokri san svake tinejdžerice koja je 80 - ih po sobi lijepila postere Alena Islamovića.
Kako sam kao i velik broj onih koji čitaju ovaj tekst uvijek bio sličniji onom lijevom taj mi je desni uvijek išao na živce. Bicepsi, tricepsi, ravan trbuh i to sve nakon što je popio neke sumnjive tablete od tristotinjak kuna. Aj nemojte srati, braćo. Btw anagram izraza BODI BILDER je bio i ostao najmoćnija kombinacija slova u povijesti, a glasi BRDO I DEBIL.
A istina je, kako to već biva, negdje u sredini.

-----------------------------------------------------------
·
JUTARNJI MOTIVACIJSKI POST M. SPIGOROVSKOG
SPIG vs DIVLJI KAMPER
01.09.2018.

''... I taman da ću ovako literarno i poetski nadahnut napisati neki pretenciozni naslov tipa 'Against the wind' i obznaniti kako sam u ovih trideset i nešto sitno dana otpratio i dopratio trideset izlazaka i zalazaka sunca, kako sam kao soundtrack vlastite duhovne obnove izabrao 'Back in black' :-) kako sam došao na tjelesnu masu koju sam zadnji put imao prije.... ne sjećam se kad..... i u kadar mi uleti mali žuti kombi austrijskih tablica reda veličine ortopedske cipele. U njemu, čini mi se, nešto spava. Valjda neki čovjek :-) Nisam htio virit da li je otkriven i da li ga treba pokrit. Ne čuje se da li hrče. Čovjek ljetuje, šta ćeš? Voli more, sunce i prirodu. Gradsku vrevu zamijenio je hukom vjetra kroz krošnje stoljetnih stabala masline. Znači, ima dušu. Možda sanja nešto fino.
Sacher tortu, Božićni koncert bečke filharmonije, Mozart kuglu, Bachovu fugu. :-)...Kultura je to, jebi ti to - pomisli M. Spigorovski, pusti si u ušima po šesnaesti put 'Back in black i.... ošini po prašini!
Against the wind ...''


---------------------------------------------------------

JOKER U RUKAVU

Tamo negdje prošle godine na nekom sam portalu pročitao da većina žena kad vidi muškarca na plaži prvo gleda u trbuh. (osim ovih koje su lijepile Alenove postere - njih pali dugi nokat na malom prstu). Kako sam se kao i većina koja ovo čita još u mladosti pomirio s činjenicom da je moj trbuh takav kakav je jer ga je takvim dragi Bog stvorio prepustio sam se hedonizmu. I razmišljao da bar pustim taj nokat na malom prstu da me zamijete bar ove druge ...

I onda sam se ja tako prije nekih sedam godina ostavio cigareta. Totalno loša navika, sestre i braćo. Pušio dobrih 15 - ak godina i tek kad sam prestao shvatio da za onu jutarnju glavobolju nakon lude noći nije toliko kriv alkohol koliko pola kutije tih govana koje bih popalio u relativno kratkom vremenu.
A kako urbana legenda veli da se čovjek nakon ostavljanja od cigareta obavezno udeblja upustio sam se u jedan zanimljiv eksperiment.
Umjesto očajavanja uz slaninu, mast i kajmak izbacio večeru i počeo - trčati. Dva -tri puta tjedno. Nakon neka dva mjeseca izgubio pet kila, osjećao se kao lav pred parenje i kad sam samom sebi dokazao da je to moguće napravio sam ono jedino logično.
Nastavio jesti i pušiti kao prije. I vratio se na staro.
Ali ovaj put sa jednim novim, dragocjenim jokerom u rukavu.
Znači, može se. U svako doba.
Samo treba čekati trenutak.
I taj je trenutak došao prije točno tri mjeseca.
Sedam godina kasnije.
Vraćao sam se iz Šibenika. Spiker na radiju je taman rekao da nas je zauvijek napustio Oliver. Baš bez veze. Nevermore. Kao da je jedna epoha zauvijek završila. A onda su krenule vijesti jedna crnija od druge. Znaš ono - rubrika kulture pola stranice u novinama, a crna kronika na tri. Voli raja zlo i naopako..
Došao sam doma, popio cedevitu, pružio sam si ruku i rekao:
Vrijeme je da se krene.

-----------------------------------------------------------------------

6. rujna
JUTARNJI MOTIVACIJSKI POST M. SPIGOROVSKOG

''...8 i po.
Bonaca ko ulje na platnu.
Ovaj Njemac u kombiju ispod bora što ljetuju na divlje još spava. Mora da se opio sinoć. S obzirom koliko je potrošio na smještaj i boravišnu taksu mora da se piju fine butelje. Protrčala neka smišna, pretpostavljam Čehinja. S psom. Na njoj šilterica, rej banke, sva u žičicama, na ramenu aplikacija, u ušima mp3, za pas zakačena torbica s iso sportom, iz prsa ide neka žičica u aplikaciju, na nogama neke fine patike. Na majici piše Prag. Uglavnom - ko češki terminator. Pored nje izgledam ko lik iz Oliver Twista. Nema veze. Ona meni palac gore, ja njoj palac gore. To je to.
Zakon.
Uglavnom - jedan totalno antisportski tip upravo odradio 6,3 km u komadu.
Šta zna želja šta je nemoguće. Smak svijeta je očito blizu.
(to be continued... )


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

·
JUTARNJI MOTIVACIJSKI POST M. SPIGOROVSKOG
13. rujna

''... U biti ništa specijalno. Digneš se malo ranije, navučeš patike, u uši zabiješ mp3 i to bi bilo to. Mimoiđeš se sa nekim gospodinom i u očima mu pročitaš 'koji k... ti trčiš ovako rano', a on tebi 'a koji k.... ovako rano ti šećeš po polju'. Pozdraviš buđenje dana under a blood red sky. A najdraža
uvala u sedam ujutro je...a štaš pričat...''


--------------------------------------------------

SUBOTNJI MOTIVACIJSKI POST M. SPIGOROVSKOG
OČI U OČI SA ZECOM
22. rujna ·

''... Stoji i gleda me.
Gledam i ja njega. Rano jutro. Na pola puta do Kromašne. Svi normalni spavaju ili taman češkaju jaja dok idu prema toaletu :-) Čim se pojavio iz grma, meni je, kao pravom balkanskom alfa mužjaku prva asocijacija bio kamen od kila, daska, bejzbol palica, teća i tjestenina. A on tako milo gleda. Bezazleno. I striže ušima. I njuškicom. A meni gulaši zakon. I ima ga komad. Ki smeđi prajčić. Savršen za poster u 'Lovačkom vjesniku'. Ili naslovnicu knjige 'Divljač na 100 načina'. Ne bi se uz njega trebalo puno njoka i salate spremati. I - kad sam mu prišao na nekih par metara umjesto da je ko neka pizda šmugnuo u grm, zatrčao se po bijelom putu. Ispred mene. Pravac. Let' s go! Idemo! I nakon jedno dvadeset metara - stao. Okrenuo glavu i gleda me. Kao da govori - ajde magare, brže to. Motivirajući zec, čovječe. Opet sam mu došao blizu, a on opet u trk. Pa stao. Pa opet okreće glavu. Oš ti, pizdo, trčat il ćemo se zajebavat - ko da ga čujem. Ja htio spremiti gulaš, a ovaj zabavniji od većine ljudi. Osjetilo možda blago da mu neću ništa pa je to ponovio još jednom. A onda shvatio da više nema smisla i dao se u šprint ko metak i to sve po bijelom putu, a onda je nestao iz vida. Očigledno mu je dosadilo čekati me, ali moram priznati da mi je uljepšao dan.
Baš je baza kad ti dan počne s Kridensima u ušima u društvu najzabavnijeg zeca ikad...''



-----------------------------------------------------------------------------------
PAR RIJEČI O MOTIVACIJSKOM SOUNDTRACKU

Kažu da se kod trčanja luči taj neki hormon koji izaziva ugodu. Ne znam kako mu je ime (možda Slavko?), ali je stvarno zakon. Da ja sad tu ne bi davio o tehničkim detaljima kojih je ionako pun internet reći ću samo da sam od one početne zajebancije dogurao do 10 km.



Onako fino, ulagano, baš kako treba - bez ikakvih ambicija za maraton i za Olimpijadu. A ono što me kao ljubitelja glazbe najviše oduševilo je upravo upotreba glazbe u ovom vidu rekreacije.
Pun njih voli slušati žubor potoka, šuštanje lišća i ljubavni zov sova i vjeverica, ali ja volim da mi u ušima non stop nešto svira. Savršeno prati ritam.
A specijalno me oduševilo kad na Google tražilici ukucaš ime omiljenog benda i dodaš 'for running', a ovaj ti izbaci cijelu listu pjesama sa podacima koliko pojedina pjesma ima bpm - a (udaraca u minuti). U to sam se upustio jer na jutjubu ima mali miljun kompilacija za vježbanje sa tako očajnom glazbom što zorno dokazuje da bodi bilderi osim malog spolovila imaju i očajno loš glazbeni ukus. Znam da se o ukusima ne raspravlja, a o neukusima još i više.
Od motivacijskih glazbenih brojeva koje dižu adrenalin, a koji mi prvi pada na pamet je Back in black.
Najluđe je što se tim slaganjem mp3 kompilacija zadnji put bavio kad je srušen Berlinski zid.
Znači davno.


PAR RIJEČI O PREHRANI

Nutella, Piko parizer, Bobi flips, Munchmallow, ožujska piva, Mikado, karlovačka piva, Milka oreo, kviki štapići, K PLUS čips od pola kile s okusom paprike, napolitanke, frigano, mađarice, zaherice, čizburger, bajadere, kruh na sto načina .... NE MOŽE

Povrće, voće i sve što na kraju krajeva svi znamo, ali se ne želimo toga pridržavat - MOŽE!

-----------------------------------------------------------------------------

8. listopada ·
VEČERNJI MOTIVACIJSKI POST M. SPIGOROVSKOG

''... Summer is over.
Nema veze.
Eto...''


--------------------------------------------------------------------------

JOŠ JEDNA JAKO BITNA STVAR

Kad se kod nas u Dalmaciji čovjek uništi od alkohola, droge, cigareta i općenito nezdravog života i kad zbog svega toga sirota umre mlad onda će se svi do jednog složiti kako je jako volio život. Je, čudo ga je volio. Zato mu sad u kući svi šute, a jedino pop pjeva. Kad netko iz čista mira malo paziti na sebe i svoje zdravlje ili se, ne daj Bože, počne baviti trčanjem taj je onda zreo za psihijatriju.


---------------------------------------------------------------------------

JUTARNJI MOTIVACIJSKI POST M. SPIGOROVSKOG
14. listopada ·

''... I tako stazicu po stazicu i uvalicu po uvalicu dogurao ja do svojih prvih 10 kilometara. Miljama daleko od olimpijskog rekorda, ali sasvim zadovoljavajući podatak za neke buduće pijane kafanske razgovore. A ako ništa dignuti se u nedjelju u rano jutro i u društvu stupa ulične rasvjete pozdraviti novi dan je već samo po sebi totalno ludilo.
Nije u šoldima sve ...''
Provjereno...


--------------------------------------------------------------------------------
·
JUTARNJI MOTIVACIJSKI POST M. SPIGOROVSKOG, - INVENTURA
27.listopada

''... I eto, još malo pa tri mjeseca. Btw, za sve ovo isto treba bit malo lud, ali s tim fala Bogu nikad nisam imao problema, :-) Podijelio javnost na one kojima je to super i na one koji i dalje ne znaju ko im glavu nosi, figura prvi put u životu počela ličit na ljudsku, naslušao se odlične glazbe i dobio poruku od jednog fb prike koji nikad nije bio na ovom komadiću raja na zemlji da su mu fora te jutarnje slike uvala i uvalica i da mora navratit prije ili kasnije. Eto, možda sam i turističkoj zaradio tjedan dva boravišne takse. Sve u svemu - uopće nije loše :-) ...''


--------------------------------------------------------------------------------------
I ZA KRAJ ...

Dakle, kao što rekoh - ništa spektakularno.
U tri mjeseca pretrčao par stotina kilometara, izbjegavao večernja prejedanja, doveo sebe na tjelesnu masu koju sam zadnji put imao prije dvadesetak godina, naslušao se odlične glazbe, nagledao se izlazaka i zalazaka Sunca, nadisao mirisa mora i prirode, a sve to za točno nula kuna.

Sam sa sobom i vlastitim mirom.
Zato i valja.


- 01:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Travanj 2019 (1)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (1)
Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2017 (3)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Travanj 2016 (3)
Ožujak 2016 (2)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (6)
Prosinac 2015 (5)
Studeni 2015 (5)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (6)
Srpanj 2015 (5)
Lipanj 2015 (5)
Svibanj 2015 (6)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv