...moji najdraži...


...Djuka...
Photobucket
..moje najdraze..moj mužić =)
..moj veliki oslonac,osoba koja će uvik bit tu..uvik spreman na zajebanciju..ma jednostavno legenda,moj mali faker i jebać veliki .. hehe..
.........................

...Miskoboy...
Photobucket
...moj najdraži rođo.. ee jedina osoba koja mene stvarno poznaje..zajebant teški xD
Ma jednostavno čudo od osobe xD
.........................
...Dinko...
Photobucket
..e legenda živa..Ja nisam vidila luđeg čovika (( u pozitinom smislu naravno))...Stvarno pravi prijatelj.. a jadan neznam kako me uspijeva trpit xD...pogotovo liti.. hehe.. Al stvarno svaka pohvala,to je legenda od čovika..
.............................
...Anchi...
Photobucket
..evo prva zenska na ovom popisu..hehe..Anci je jedna super osoba koju bi svak pozelio za prijateljicu.. ona je meni puno pomogla i nikad joj necu moc bit dovoljno zahvalna sto je imam..

...ostalo...=)


Moje najdraže-moj mužić i ja =)
Photobucket

Ja ne mogu drugo nego da ga volin =)
Photobucket

Malo mi je jedan zivot s tobon =)
Photobucket

Tu je naravno i "strast" prema autima..joooj
Photobucket

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...o meni...


Photobucket

Ime
...Marina...

Nadimak
...Sole...

Rođena
...17.6.'92...

Škola
...frizerska...

Volim
...sve što vole mladi,svoje prijatelje najviše,
dobru zajebanciju,slušat muziku...

Ne volim
...dvoličnost,laž,školu...

Slusam
...uglavnom sve i svasta...

Msn
m_sole_15@hotmail.com

Photobucket

...blogovi koje posjećujem...


Jure
Sole & Manijak
Pavić
Mish & Mistermp3
Pikovci


..jedna zakon pjesma.. tekst sve govori..
...SADA ZNAM...
Ipak jos stoji odraz tvoj u sobi tvoji mirisi,srce nece da se smiri hoce da ti oprosti,danima sam davala ljubav,poljupce i sne,na kraju ostalo je more da na tebe seca me!
Mol jos trazim tragove koji vode do tebe,al neznam gde da trazim noci vrele kriju te.Znam da leto tam na mene mirisima podseca vrati se trebas me jer ja to osecam kada shvatim da jos uvek te volim ja znam da kasno je da vratis se !
REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim!
Reci gde da nadjem mir bez tvojih dodira gde da dane provodim sa vlaznim ocima. Znas da jos uvek cuvam taj osecaj u grudima molim te vrati se jer ti si moja sudbina.
Jos uvek neznam da li zelis da vratis se ja jos uvek vilim te jer srce boli me zauvek cekacu te na posteledjoj stranici zivota, i kada nestanu sve lepe stvari ,kada srce ostari,postojace neko ko nikada nece moci da zaboravi sve nase dane,suze,i poljupce i kada prvi put rekao si da volis me!

REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim! Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim!

utorak, 30.10.2007.

Sretan rođandan mom najdražem rođi Mišu

E da,jučer je moj rođo slavia svoj 15 rođendan,da,da istina je......((sorry šta ovaj post nije bija jučer objavljan,a kad nisan bila doma,evo sad san došla doma....a znaš ti šta je bilo,si san bila))
Uf,petnest godina ja njega već trpim,hehe.....a neka nisam se ja žalila..
Jako mi je drago što imam takvog rođu kao što je on.....Neki će možda reć kakav je to on,al njega niko ne zna onakvog kakvog ga ja znan,tako da.....

((a joooj,ovo smo nas dvoje jako,jako davno))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Uglavnom,Mišu....Sole ti želi sve naj,naj,naj za tvoj rođendan,nadan se ja da ćeš ti meni živit još sto godina....Miško je osoba u koju se uvijek možeš pouzdat,koja je uvijek tu kad ti nešto treba,uvijek je uz tebe,u dobru i zlu.....Njemu se možaš javit u svako doba dana ili noći......Sole ga voli tako puno da se to ne može opisat.....Jako mrzin kad se svađan s njin,dobro ne sičan se kad smo se zadnji put posvađali,jer stvarno se nikad ne svađamo.....osim kad ja moran branit na golu((kad igramo nogometa,a ja neću da branim,nego ja oču
da on brani da ja mogu njemu pucat na gol))
Hvala ti za sve,za ono kada me ohrabruješ,kada me pokušavaš oraspoložit kad san loše volje,hvala ti na svakom trenutku provedenom s tobom,hvala ti na svakom zagrljaju,na svim ludorijama koje smo uvik radili……..Stvarno neznan šta bi da tebe nema,stvarno bi bilo užasno,bilo bi jako dosadno…..Ko bi me onda razveseljava,ko bi samnom igra nogometa,ko bi me provocira i diza mi tlak……Hvala ti na tome što me činiš sretnom….

((jako davno,20.02))hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neka ti se za ovaj rođendan ostvari sve što si poželio((al ne i to da ja ponovo navijam za Juventus,jer znam da ti je to najveća želja,hahaha))….Najviše ti želim ljubavi,sreće i zdravlja …..Volim te puno i želim ti stvarno sve najbolje za ovaj rođendan,i da prođe onako kako si ga ti zamislija((a znan ja kako si ga ti zamislija,hehe))…



E sad nešto ne vezano za Mišev rođandan......
Stala ja neki dan i razmišljam šta meni stvarno fali((osim ekipe iz ploča))hm..meni tako fali trening,smrc......al stvarno....dok san trenirala mrzila san košarku i bilo mi je tako mrsko ić na trening pogotovo zato što mene od prvog dana kada san došla niko tamo nije volija....Jedino mi je trener dava snage i podržava me u svemu...on me činija jakom i nije da da me se lako isprovocira......e zahvaljujući njemu igrala san i za Dubrovnik,a to mi je uvik bija san.....iako su me taka one ženske sa treninga još više zamrzile,stvarno me niti jedna nije volila osim dvi iznimke,moje Šarićke i Gilje.....al ja san se držala visoko i znala san da san iznad sviju njih jer u tamo malo vrimena ja san igrala kao da san u klubu već sto godina,a one koje su bile 2-3 godine nisu imale blago rečeno pojma.....i sad hvala mom treneru koji mi je dava snage da izdržim,koji me je podržava u svemu.......Hvala i trenerici iz Dubrovnika koja me je primila u njihov tim,i hvala onim curama iz Dubrovnika što su me prihvatile.....I sad mi tako fali taj trening,a nikako ne mogu uskladit s j**enom školom....smrc.....a jooooooj....ma smilsit ču ja nešto......

I sad onima kojima je jako čudno zašto san se ja odlučila za jednu jako veliku promjenu u svom životu.......prvo vi koji ste se jako iznenadili danas kad ste vidili moju frizuru,neznan šta je bilo tako čudno kad znate da ja volin eksperimentirat na sebi.....a pogotovo kad je o frizuri riječ,a još san i buduća frizerka,pa moran bit luda......a zato san se i ovako ludo ošišala i opiturala i izvukla lude pramenove,pa to mogu sam ja...hehe......A i one druge promjene,pa sve dolazi onako samo od sebe,kad svatiš neke stvari i vidiš ko ti je prijatelj,a ko ne....kad moraš jednostavno zaboravit prošlost,pa mislin da se moraš prominit,ja san to napravila i već mi to jako pomaže......eeeee da.....
I za kraj bi tila pozdravit,a naravno:
Zemu,Manijaka,Miša,Bakulu,Niku,Pavića,Insy,Mony,Dulajicu,Annu...........



| End of... (16) | all hope | # |

četvrtak, 25.10.2007.

..ev' da i ja napišem novi post,a bilo je i vrime više...uglavnom,nije kraj godine((neki oblično ovake postove pišu na kraju godine)),al ja ću sad napisat jedan post o tome koje su osobe ove godine,do sada zabilježile moj život,na razne načine,dobre i loše...u ovom ću postu bit stvarno iskrena pa se nemojte začudit kad budete čitali o nekim osobama......uglavnom da ja počnem...
e prva osoba koja je ove godine zabilježila moj život je,a ko drugi nego Bernard...Većina zna šta je bilo,uglavnom ja san njega stvarno volila na neki svoj način iako je to bilo jako čudno i sama se sebi čudin dok ovo pišen,stvarno neznan šta mi je bilo....I sad ja njega volin,al kao prijatelja,drago mi je šta smo ostali kao neki prijatelji....E i Beny,još mi se vidi urizano slovo tvog imena u koži ((hehe)),a eto toliko san bila luda((sičaš se Zemo))...
Druga osoba je Zemo((a Zemo ti u svakom mom postu čitaš nešto o sebi,a šta j amogu,moran te spomenit))...i njega san upoznala priko bloga,i sad se čudin sama sebi kako san mogla neć se sa nekim tipom tj.Zemom,kojeg san znala samo priko bloga,priko poruka,jbte moga mi je doć neki pedofil,a fala Bogu bija je to Zemo((hehe))....Ajme s njin je uvik zabavno,mogla bi se stalno s njin smijat...Super je osoba,jako dobar prijatelj,a uvik sluša kad ja iman nešto za reć,a joooj,fala Zemo šta me trpiš...I već san rekla da jako mrzin kad mi neko nešto govori protiv njega,takve bi najradije zadavila...ajme....
E Zdravko,Bernardov najbolji prijatelj,e taj mi je tako zabilježija život,ajme majko...Uglavnom,morala san ga spomenit,a većina svakako zna šta je bilo tako da nebi o tome....A sitila san se odma kad je Zemo jednom doša i dovea jednog svog prijatelja,i ja se upoznajen sa tim tipom,kaže on meni kao ja san Zdravko,a ja poludila.....Reko Zemo jesi mi ga to dovea da ga zadavin..((hm))
E red je na Insy....nju ja jednostavno obožavan,puno je volin i jako mi puno znači....Ajme sičan se kad smo se upoznale,nikad taj dan neću zaboravit..odma smo se sprijateljile...Neznan šta bi bez nje..S njom mi je uvik zabavno...Jedino šta mi smeta je to šta mi stalno napominje da se nesmin zaljubit u Pavića...
A Pavić,eeee,jako puno ga volin((Insy nisan zaljubljena u njega,hehe))...Totalno mi je lud((pozitivno,naravno))jako mi puno znači i stvarno mi je jako drago što san ga upoznala...Uvik san od Miša,Carla i Mrguda slušala priče o njemu,uvik,Pavić ovo,Pavić ono,i onda san ga tila upoznat i napokon je doša taj dan,ajme to je ono kad mi je pojea dva sladoleda((e Paviću nisan zaboravila na onaj sladoled,kupit ću ga ja tebi))....Najkomičnije mi je bilo kad smo se jednom kupali u Podaci i ide Pavić u more,s jednom mojoj((bivšom,mojom))narukvicom koja je završila u njega((prije san mu govorila kako se nesmi kupat s njon)) i on ide u more,pogleda u mene,pa u narukvicu,vrati se na obalu i skine je....ili kad je maza narukvicu nivea kremom..a jooooooj....Baš je posedan,malo je takvih osoba...Nema niti jednu jedinu manu..S njin baš možeš pričat o svemu.....
Mony,nju obožavan toliko da je to neopisivo....Dosta smo slične u nekim stvarima,postupcima i tako tome....Sičan se kad smo se upoznale,ajme padala je kiša,ona nije znala da san to ja((nije me pripoznala)),malo se izgubila pa je Insy sredila situaciju...Ona je jedna od rijetkih osoba koja zna sve o meni...A šta je čudno,mi smo se kao dica igrale zajedno,a tek smo se ovo lito upoznale...I ima super brata.....((hehe))
E da,Bakula((Monikin brat))...ne voli da ga se zove Bakula,pa dobro onda Josip...Već nekoliko godina,otkad san ga prvi put vidila tila san ga upoznat..i napokon u nedilju upaznala ja slavnog Josipa....E stvarno mi se uvuka pod kožu...Tip je baš super((Mony ne čudi se,rekla san mu to,hehe))..A i brejker je,a Sole voli brejkere((Insy,Mony,bez čuđenja i to san mu rekla))
Dulajica...i ona ima posebno misto u mom životu,puno je volin....Super mi je totalno.Onog dana kad san je upoznala,odma san je zavolila,odma mi je bila super i onda smo svaki dan,po cili dan bile zajedno,pričale.....Ono,ona je meni kraljica samo takva,s njon bi se stalno mogla smijat,komična mi je skroz...
Miš,eee moj najdraži rođo,a dobro on mi je obilježija cili moj život((dobro otkad se on rodija,jer je mlađi,hehe))uvik smo bili zajedno,ali ove godine,posebno ovo lito,bili smo nerazdvojni,jako smo se zbližili.I nešto od ove godine,tj.ovog lita šta san stvarno zapantila..stalno smo bili zajedno,po lita san bila u njega,nisan nikako išla doma((iako on živi u mistu do mog,tj.u Podaci)),stvarno smo bili nerazdvojni....I onda se jednom on posvađa sa Insy,i ja iz zajebancije rekla kao da san ljuta na njega,al ne zbog toga....i on se naljuti na mene.....i ja ga zvala,slala mu poruke,a on ništa,e mislin da san tad plakala više nego ikad u životu..i on taj dan dođe,ono samo dođe,da se idemo kupat,ajme kako san se tada osječala,ono olakšenje,i rekla san više se nikad s njin neću svađat,a ni ništa slučno.....
E Manijak..on je isto osta zapamčen u jenom dijelu mog srca,hehe....Uglavnom,super je koa osoba,uvijek spreman pomoći i voli saslušat probleme drugih i pomoći ako može..sičan se kad se on meni javija ne msn-u,neko nas je bija uključija krcato u razgovor i njemu se ko svidilo moje ime,hehe..ajme koje su to komedije bile s njin....E jedino šta me "boli"((he)) je to šta njega još nisan upoznala,ono kako se kaže lice u lice....A sad još trenira nogomet s Mišem u Jadrana,pa mislin da ću ga tako prije upoznat,iako san ga vidila jednom kad san bila u Pločama u školi,onakko bezveze ja malo svratila,al nisan pričala s njin,a čekat ću ja,sve u svoje vrime,ko ćeka taj i dočeka((hehe))
Hm...mislin da bi to bilo to,ako san koga zaboravila,nadan se da nisan,onda ću nadopisat....Uglavnom,te osobe su ove godine do sada zabilježile moj život i imaju neko posebno misto u mom srcu((kako li da se izrazim)),uvukle su mi se pod kožu,hehe.........
E još da pozdravim:Zemu,Pavića,Insy,Mony,Dulajicu,
Manijaka,Miša,Carla,Josipa....
((i one koje san zaboravila napisat,ma svi mi budite pozdravljeni))



| End of... (33) | all hope | # |

utorak, 23.10.2007.

.....eeee moj 90-ti post......hihi

..evo da i ja napišem novi post.....
Uglavnom,stvarno neznan o čemu bi mogla pisat,al stvarno je bija red za novi post pa......u mene i po starom i po novom..hehe...ima svačega pomalo....
u školi zanimljivo samo kad se zajebaje,iako to nije baš dobro,al eto.....ajme o čemu ja pričan.......

uglavnom,Sole je od nedilje druga osoba,pukla san totalno,kao šta su mi rekli to san poprimila od moje ekipe od nedilje,kojoj mogu zahvalit na tome,a to su Insy,Pavić,Mony,Bakula,Dulajica,Batko,Niko...hehe......a jesan malo skrenila,dobro malo više,al eto.....ko zna šta su oni meni metili u ono piće,al eto,hehe....
uglavnom,Sole stvarno nezna šta bi pisala,ajme moran učit,a tako mi se neda,neda mi se ništa osim bit na laptopu,zabavljat se s ekipon i slične stvari....a učenje,ajme stari moj,to nisu istine,neman nimalo volje za učenje....

e nešt' za brinetu:Drago moje dijete,ne zanima mene šta ti misliš.....i neznan kako nekoga možeš zamrzit zbog toga što ti je nešto napisa na blogu šta se tebi ne sviđa,tj.što te on "izvrijeđao".....a i ono šta si rekla da te izvrijeđao bez ikakvog razloga,pa baš ne virujem da i ako te izvrijeđao da je to učinio bez veze,hm,sigurno je imao neki razlog......uglavnom,ti mene možeš komat dalje,kao šta si rekla..al ja tebe neću sigurno......i onaj post nije ima nikakve veze s tobon...budi mi pozdravljena....


i naravno kao na kraju svakog posta moran pozdravit neke ljude:
Zemu,Pavića,Insy,Mony,Dulajicu,Bakulu,Niku,Batka,
Benya,Miša,Mrguda,Carla,Manijaka

....e i dvi slikice......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| End of... (20) | all hope | # |

nedjelja, 21.10.2007.

SRETAN ROĐENDAN MONY

Eto danas moja jubav Mony slavi svoj 16 rođendan,za koji joj želim sve najbolje,puno sreće,ljubavi,a more i para,da joj se ostvari svaka želja.........i tako....Uglavnom,jučer smo Insy i ja pravile tortu za Mony,hvala Marku i Josipi na pomoći......Dulajica i Pavić su puvali balune u Pločama,a mi od 2 do 8 smo pravile tortu....i to ne bilo kakvu,bila je od slova,pisalo je Expresno......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jutros dok je Mony bila u crkvi,mi smo joj došli doma,pripremili iznenađenje.......Baš se lipo obradovala,a joooooj.....uopće nije nas očekivala kad dođe iz crkve.....bilo nam je kasnije ludo,super je bilo,baš smo se dobro zabavili.....I napokon san upoznala slavnog Bakulu......aj neka.....tip je lud totalno,baš je super.......Upoznala san i Niku....uglavnom,bilo je stvarno super......
Eto neznan šta bi više pisala.....pa tako da sada pozdravljam:Zemu,Insy,Mony,Pavića,Dulajicu,Bakulu,Batka,Niku.......



| End of... (9) | all hope | # |

petak, 19.10.2007.

.....e da....evo da i ja napišem novi post iako neznam o čemu da pišem u njemu,al eto.....
uglavnom,evo jedna stvar koja mi jako smeta kod nekih osoba......jedan dio prijatelja mi je tu,viđam ih svaki dan,dok drugi dio prijatelja živi većinom u Pločama i Stablini,njin ne viđam tako često........e jedna stvar koja mi jako smeta kod nekih osoba,al samo nekih osoba,je to što imaju neko loše mišljenje protiv nekih drugih mojih prijatelja ....jako mi smeta kad nešto loše kažu protiv njih,i znaju da ja to ne mogu trpit,da mi to stvarno jako smeta........i jedna stvar koja je stvarno prišla svaku mjeru je to što neki misle da ako se oni ne druže s tim osobama koje nevole,koje ne podnose,e onda kao da se ni ja nebi tribala družit s njima,pa onda izmišljaju neke stvari,priče o njima samo da bi se ja prestala družit s njima.(možda to nisu izmišljene priče il to,al ja ipak gledam osobu kako je ja gledam,ja ću protiv većine stvari prić jer ja sam takva)....al,ja iman svoje mišljenje o tim osobama,ja ih volim,stalo mi je do njih....i nema niti jednog jedinog razloga zbog kojeg bi se ja pristala družit s njima,a pogotovo ako mi to neko drugi kaže.....ne zanima me šta ostali misle o njima,što donose nekakve predrasude o njima......mišljenje ili nekakve priče neče utjecat na moje prijateljstvo s tim osobama........meni su neki rekli da se kao oni boje da me ovi nebi povrijedili il neš tako,al onda je to moj problem,onda san ja dopustila da se to dogodi.......al ja opet sve njih volim,ja sam takva osoba,nemam razlike između prijatelja,mislin da niko nije manje ili više vrijedan od ovoga drugog...............
nadan se da ste svatili šta san tila reć,a eto......
PoZdRaV:
Zemi
Insy
Mony
Dulajici
Paviću
Bakuli
Mišu
Manijaku



| End of... (15) | all hope | # |

utorak, 16.10.2007.

R.I.P.

........e da......stvarno neznan šta da kažen osim toga da ni ja ne mogu virovat da Toše više nema.....stvarno ne mogu virovat.....ja jutros na praksi i šefici javlja ženska s radija (one su dobre prijateljice,a moja šefica obožava Tošu)da je Toše poginija......Mi nismo mogli virovat,ja još ne virujem.....prvo san pomilsila da se neko zajebaje s nama kad ono stvarno......a u p.m.......odma san se sitila moje Insy,ta ženska njega obožava,obožava njegove pisme,mogu mislit kako je njoj bilo kad je pročitala moju poruku,ža mi je šta ja tad nisan bila uz nju...ajme meni...eto neznan šta da stvarno kažen....a sinoć san čak skidala neke njegove psime s interneta........a najgore mi je bilo kad je danas jedna ženska dok smo čekali bus rekla drugoj ženskoj kao ajmo na Tošin koncert.....i ono slatko se nasmijala....ajme kako san je se tila dočepat.......uglavnom,neman više ništa za reć.....ajme mogla bi cili dan plakat.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pratim te

Baci pogled preko ramena kad podjes
kad po meni ko po suhom liscu prodjes
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Baci osmjeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu ruku mi dotakni

Ref.
Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te

Kad se ispod tvoga kisobrana stisnem
ja sam sretan iako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Ref.

Krv u glavu udari
i ko struja ozivi
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi

Ref.

Pratim te
(3x)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Volim osmijeh tvoj


Krade mi te cesta
kradu mi te ljudi
svako pomalo od osmjeha
tvog posudi

Iza svakog ugla
stalno neko vreba
da mi te ukrade
kada malo sreće treba

Niko nije kriv za to
što te volim toliko
al' osmijeh tvoj je kriv da znaš
što me osvajaš

Volim osmijeh tvoj baš dobro ti stoji
još ti bolje stoje poljupci moji
ma kriv je meni svako
kom smiješ se ti, moja ljubavi

Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek
smij se samo, dušu mi grij' zauvijek
i krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe

Al' nije krivo more
niti sol u kosi
niti nebo koje boju
oka tvoga nosi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dobro je moja Insy rekla,izgleda da je Bog danas dobio najljepšeg anđela........



| End of... (12) | all hope | # |

ponedjeljak, 15.10.2007.

....e da,Sole se napokon vratila i odlučila napisat novi post....
uglavnom,svi većinom znate da Sole neko vrime nije bila na internetu,a za sve postoji neki razlog pa tako i za ovo,al to sad nije važno......
Sole je u subotu bila u Pločama,bolje rečeno u Stablini di joj je bilo ludo samo tako,bila je predobro......Ajme koliko san čekala taj dan,da napokon vidin Mony,Dulajicu.....da napokon zagrlin Pavića....ajme.....tako su mi suze navirale na oči.....nemože se opisat koliko san ja njih troje izgrlila,izljubila.......majko......
Upoznala san i neke ljude....tj.Gigu,Ljubicu,Renatu i jeoš jednu žensku kojoj san zaboravila ime,sorry,al ja san tad bila zaokupljena sa Dulajicom,Mony i Pavićem tako da nisan ni pantila kako se ko zove......Al Gigo,ajme meni,taj je tip živa legenda,lud je totalno,nema luđeg od njega (osim Pavića,on je iznimka)....
E da,neznan šta bi više rekla nego da mi je bilo ludo totalno.....jedino šta mi je ža,šta mi je stvarno ža je to šta nisan vidila Bakulu......a jbga....Mony poruči mu da se vidimo u nedilju.......hihi.....
E to bi bilo sve za sada od mene,iskreno neman volje za puno pisat......a za sve postoji neki razlog pa tako i za to......
E da,da pozdravim:
ZEMU
PAVIĆA
INSY
MONY
DULAJICU
MIŠA
MRGUDA
MANIJAKA
jednog tipa,ime nije važno,znat će on...i zna da ga jako volim......



| End of... (17) | all hope | # |

utorak, 09.10.2007.

Ovaj post ću napisat u trećem licu……
Uglavnom,ne baš tako davno,prije nekoliko miseci,osoba koju je Sole volila više od ikoga,osoba do koje joj je bilo stalo više od ikoga…..e ta je osoba Sole razočarala,izmevjerila….Sole se onda počela zatvarati u sebe,počela se drugačije ponašati..Postajalo je sve gore….Sve dok Sole nije upoznala jednu osobu,osobu koja je Sole uzdigla,vratila joj samopouzdanje….Ta osoba je vratila Sole u ono stanje kada je Sole bila sretna…Sole se tada otvorila toj osobi,ta osoba je cijelo vrijeme bila uz nju,Sole je toj osobi u potpunosti virovala iako se nisu dugo znali..ostali su jako dobri prijatelji……Je da se Sole i ta osoba ne viđaju tako često,ali se čuju kad je god moguće…
Sad se ponavlja ista stvar,osoba koju Sole voli jako puno,kojoj Sole viruje,ta osoba je sada iznevjerila,razočarala…
Eto Mony,to je razlog zašto je Sole u zadnje vrime loše volje,zašto nije raspoložena….Mony,a i ostali stvarno oprostite zbog toga….Mony Sole nije tila da ti minjaš raspoloženje i da budeš tužna zato što je Sole tužna……


I Sole bi tila Mrgudu čestitat na osvojenom zlatu u karatama(kako li se to već piše)E Mrgude samo tako nastavi….ajme sad će Sole opet plakat kad vidi sve one medalje i slike s natjecanja,a joj…..a baš joj je drago zbog Mrguda…..
I veliki pozdrav Solinom najdražem rođaku Mišu koji je napokon jučer kad je bija u Sole napisa novi post…
Pozdrav i Manijaku koji počinje trenirat u Jadranu sa Solinim rođakom Mišem i prijateljem Carlom..E Manijače,šta će ti bit ludo….Ma luda je ta ekipa totalno,super su svi…..
Uglavnom Sole bi pozdravila i ljude koje pozdravlja svaki put,a Sole jednostavno ne može napisat post a da u njemu ne pozdravi neke prijatelje…
Pa pozdrav:Zemi,Mony,Insy,Batku,Dulajici,Paviću,Carlu
I Sole pozdravlja Bakulu s kojim trenutno priča na msn-u….he
To bi bilo sve za sada od Sole.Idući post možete očekivat,možda sutra,možda za koji dan,tjedan,mjesec,a ko zna…..Nezna ni Sole sama…..



| End of... (31) | all hope | # |

nedjelja, 07.10.2007.

....mrzin štafete.....

...evo kako je Insy meni predala štafetu u kojoj trebam napisat 5 stvari iz djetinjstva,evo da počnen iako nesiča se ja baš nekih zanimljivih stvari,mislin sičan al nije baš za javnost pa ću ja ovako nešto svoje....hehe

1.Jedna stvar koja je mom rođaku Mišu i meni bila najdraža u djetinjstvu...Mi bi lovili neke bube koje di stavljali u neke kutijice ili staklene posude,onda bi ih zatvorili i metili ih pored kreveta dok se one nebi ugušile.kad bi se one ugušile mi bi im u vrtu iskopali ruku di bi njih zakopali.To nam je bil svakodnevna zanimacija....

2.Nešto što san stvarno zapantila iz djetinjstva,a to je da san se sa svojin starin vozila na bicikli.....ja čistokrvna plavuša nisan znala zašta služe točkovi na bicikli,misilin,znala san da da nema njih nebi se bicikla uopće mogla vozit.I ja probala gurnit nogu u točak dok smo se mi vozili i naravno meni noga ostala u točku.....i zahvaljujući mom praznom mozgu jer me zanimalo zašta to služi,slomila san nogu.....a dobro,to mogu samo ja......

3.Kao mala uvik san bila opsjednuta serijama i filmovima.Uvik san pravila neke scenarije i onda bi skupila ekipu,odredila ko će bit ko,ko će koga glumit,pa bi mi išli snimat tu kao seriju ili film.Našli prostor,uzeli kameru i snimali.Al fala Bogu nikad od toga nije bilo ništa više,to je ostalo samo na zabavi........(ako ste išta skontali svaka van čast)

4.Uvik san volila gnjavit životinje.Imala san pet pasa,tri papagaja i ostale svemoguće životinje.....Jednom san jadnog papagaja uzela iz kaveza,izmaltretirala ga,ispolivala vodom,nema šta mu nisan radila...da bi na kraju jadni papagaj pobiga...nikad se nije vratija.....he

5.Ja i moj rođak (opet Miš)smo uvik kao dica volili zajebavat Miševe susjede...Ma jadni ljudi s nama...Kucali bi im na vrata,zvali ih bespotrebno,čak smo ih jedno vrime gađali čokoladom(Bože oprosti nam).....Ja mislin da su ti susjedi uz nas postali ludi,mislin,da se sada primjetit da su malo skrenili....heh

Eto bi bilo sve od mene,nije baš nešto zanimljivo jer ja stvarno nisan znala šta da napišen u ovoj štafeti,tako da........
Ovo štafetu bi predala (nadan se da me nećete sakramentat,hehe):

Mari
Manijaku
Šarićki



| End of... (27) | all hope | # |

subota, 06.10.2007.

....još samo malo pa stoti post....

.....e mislin da bi bija red da napišen novi post nakon onih 308 komentara.......i hvala Mariji koja je većinom zaslužna za te komentare....Mare hvala....inače,kao šta si i sama rekla,baš smo se danas dobro ispričale...hehe
uglavno.....evo ja pišem ovaj post dok se moje ljubavi (Insy,Mony,Dulajica i Pavić) zabavljaju u Pločama,mislin drago mi je zbog toga jer se nisu vidili sto godina....naravno nesmin zaboravit spomenit i Batka,Gigu,Niku...i ostatak te ekipe....ljudi šaljen vam veliki pozdrav,zabavite se večeras.........
uglavnom,u prošlom postu mi je jedna ženska ostavila komentar kao da joj pomognem odgovorit jednu žensku od toga da izbriše blog…..
E onda san ja stala i sitila se kad san i ja tila obrisat blog,al da san obrisala taj blog nebi upoznala ljude koje sam upoznala,nebi doživila s njima one sretne trenutke koje sna doživila,onda nebi bilo onog uzbuđenja prije upoznavanja s njima……..priko bloga san upoznala jako puno osoba i sad mi je jako drago zbog toga…znači,da nije bilo ovog bloga,možda neke od ljudi koje san upoznala nikad nebi upoznala,možda nebi ni znala za njih…..(a joj koja rečenica,majko moja)….Neki su mi od tih osoba koje san upoznala postali i najbolji prijatelji,sa većinom sam u jako dobrim odnosima,neki su mi jako puno pomogli i vratili samopouzdanje……..Sada san jako sretna što san uopće otvorila blog,hvala onim ljudima koji su me nagovorili na to………a joj……….

Uglavnom,moj blog će uvijek bit tu,ja ga neću brisat…Za njega me veže puno lijepih trenutaka,puno sreće,ali i tuge..(malo manje tuge)…glupo mi je što ga neke osobe obrišu kad im neko sere po blogu,ma jbse meni za takve ljude…….
Uglavnom ovo bi bilo sve za sada od mene…….

Kao i svaki put veliki pozdrav:Zemi,Paviću,Mony,Insy,Dulajici,Mišu,Mrgudu,Mariji,Tini,mom najluđem razredu,ekipi iz Ploča,Šarićki,Gilji.......
i naravno Manijaku

i za kraj evo jedna pjesma:

Dio tebe

Grad je danas tako pust, grad je danas tako siv
Tebe nema pred tobom je put, kilometre brojim kao i ti
Tvoje ruke osjećam, tvoje usne još me ljube
I sutra bit ćeš tu znam te, i biti moj, i biti moj, biti moj

Miris tebe ja nosim
Dio tebe ja želim biti
Kao šapat koji čuješ rado
Dio tebe


Vjerujem da me čuje i molim da te pazi
Put ti treba put te nosi, baš kao srce, križ i sidro
I sutra bit ćeš tu znam te i biti moj, i biti moj, biti moj



| End of... (167) | all hope | # |

petak, 05.10.2007.

Evo bija bi red da Sole napiše novi post….
Pa uglavnom(Insy zarazila si me sa ovom riječi uglavnom),nema ništa novo,dobro ima svašta……al nećemo o tome….
Inače danas smo napokon mi frizeri dobili lutke na kojima ćemo eksperimentirat,ajme jadna moja lutka samnom,ni ne želim znat kako će joj bit..hehehe………

Uglavnom……tila bi pozdravit moju ljubav,tj.Insy koja je uz mene kad san i sretna i kad nisam baš nešto raspoložena,hvala Insy šta me trpiš…..
Pozdrav i mom Paviću na kojeg stalno mislin i koji mi užasno fali,kojeg nisan vidila ima sto godina…..I svaki put plačem kad slušam pismu Oči boje lavande,jer se sitin Pavića kad je piva tu pismu prvi put kad smo se vidili,tj.prvi dan kad smo se upoznali….I Paviću još san ti dužna onaj sladoled,nisan ja zaboravila,čin te vidin kupit ću ti ga…(ajme kad se sitin da ti moran kupit sladoled,odma se sitin i toga kako si mi pojea oba ona sladoleda ono kad smo se upoznali……a joj……hehe)…i Paviću,tako mi fali tvoje pivanje,a joj,otkad te nisam čula kako pivaš………..kmeeee
Pozdrav i mojoj Mony koju volin ajme nemogu ni opisat koliko,koja me tako zna nasmijat,koja sve prva sazna šta se dogodi,hehe…..e moja Mony,hvala ti šta me trpiš…..nadan se da se uskoro vidimo i pozdravi brata..hehehe
Pozdrav i mojoj Dulajici koja mi isto jako,jako puno fali…..kmeeeee…..a joj…..i tebi hvala šta me trpiš…..eeeeeeee……
Pozdrav i mom najdražem rođi Mišu……Mišu ja ti posudim punjač od mog laptopa,pa tako dok je moj punjač od laptopa u tebe ja ću se služit kompjuteron……..hehe
Pozdrav i Mrgudu,koji je sinoć slavija ko niko kad je Dinamo pobjedija…Dobro možda je Purger slavija više od njega,al samo zato što je Purger bija na toj utakmici kao i na svakoj di Dinamo igra…..Purgeru,ja dolazim na iduću…..hehe
Pozdrav i Zemi kojeg nisan vidila otkad san zadnji put bila u Pločama,al svratit će Sole opet…….hehe
Pozdrav i Tomi zbog kojeg san danas jako sretna,jer san ga danas vidila…….ajme moj Tomo,nismo se bili vidili ima sto godina (hehe)…a nisan znala da i tamo di smo se vidili imaš stan,a dobro to sad znači da ću svraćat i tu u tebe…..e viđat ćemo se onda ćešće….ono ko liti,stalno….hehe
Uglavnom pozdrav i svim onim muškim luđacima s kojima se zabavljam svaki dan,s kojima nikad nije dosadno……to su:Azra,Antonio,Marko,drugi Marko,Žarko,i ostali luđaci (neda mi se sad nabrajat ko je sve to)
I pozdrav tipu na kojeg ja kažen kad ga vidin samo Ajme majko,inače zove se Ivan…….al koliko je neodoljiv ja moran reć samo Ajme majko……hehe
Pozdrav i Batku……
I za kraj pozdrav Manijaku,hehe
Eeeeeeee ovo je triba bit jedan malo drugačiji post a ja završila samo s pozdravima,a jbga,bit će nešto drugi put…….





| End of... (308) | all hope | # |

ponedjeljak, 01.10.2007.

...mislin da bi bio red za jedan post......
uglavnom ovo je moj 81 post....tako je to brzo prošlo,ono,kao da sam jučer otvorila blog,a dobro je u početku san stalno pisala posteve a sad san se malo razlinila pa mi se neda......
Pa šta da kažen,neznan ni sama.uglavnom,tila bi mojoj sestri čestitat rođendan koji joj je danas.......Čestitam rođendan i mojoj prijateljici iz razreda Mariji,kojoj je isto tako danas.........Pa šta još,neznan ni sama,u mene sve po starom,dobro nije baš sve po starom al skoro.....užasno mi fali moja ekipa tj.Pavić,Dulajica,Mony,Miš i Mrgud....(Insy viđam svaki dan).....Jedva čekam kad ću ih ponovo vidit,šmrc.....a joj....Ma to bi bilo sve za sada od mene i za kraj jedan veliki pozdrav ide:
Paviću-E moj Paviću otkad tebe nisan vidila,šmrc...a tako mi fališ a joj......nadan se da ćemo se vidiš što prije..Voli te Sole
Mony-ljube moja i tebe odavno nisam vidila,uglavnom vidimo se a i zovnem te ja...Voli te Sole
Dulajicu-srećo moja ni tebe nisan vidila ima sto godina,a tako mi fališ,nadan se da ćemo se vidit što prije....Voli te Sole
Mišu-e moj rođo,tebe nisan vidila od jutros,hihi.....ma uglavnom vidimo se mi...Voli te Sole
Mrgudu-E srećo moja i tebe nisan vidila od jutros,hihi....al tribamo malo pričat,heh...uglavnom vidimo se i mi..Voli te Sole
Insy-ljube moja ti sve znaš,uglavnom,vidimo se svaki dan,hihi.....Voli te Sole
Pozdrav još:Zemi,Josipi,Kiki,Marku,Manijaku,Carlu,Cigli,Batku.....

I evo za kraj jedna pisma koju u zadnje vrime stalno slušam,moj Pavić je baš napisa post u kojem je naslov dio te pjesme,a i moja Dulajica je obožava.....

KRALJ IZGUBLJENIH STVARI

Ponekad sanjam te
u snovima se gubim
ali se probudim
cim krenem da te ljubim

Vise se tela tvog
ne oseca toplota
budim se u hladnim
rukama zivota

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

Ref.
I bolje da se ne vidimo nikad
ne zivimo u istom vremenu
ja imam proslost, ti imas buducnost
snovi su izmedju

I bolje da se ne vidimo vise
jer shvatili bi tad u isti cas
da sve je ovo, sve je ovo moglo
da prodje i bez nas

Bolje da nikada
i nista nije bilo
da sam precutao
sve sto je srce krilo

Zato se ne vracaj
tisinu mi ne kvari
pusti da budem kralj
kralj izgubljenih stvari

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

Ref.



| End of... (100) | all hope | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>