20

utorak

studeni

2007

Highlight

Rekoh ja nedavno u zadnjem, da prostite, prilično sje..ovaj, down, postu da čekam neki highlight da me digne...pa eto, diže me nešto. Bez brige, nije neka opaka travuljaga ili žešća drogaportorož jer takve stvari ni ne konzumiram godinama, da ne velim cijelo desetljeće, ali sam kao prava radoznala baba morala probat. Ako je mogo Clinton, mogla sam i ja. S tim da on nije uvlačio. Ja jesam. smokin I Monica je. Još se samo ne zna jel u pitanju bila Cohiba ili nešto iz čega se po defaultu ne dimi, ali isto ima različitih debljina i dužina. Nevermind. Uostalom, i pokojni Račan i Milanović su probali. Za Sanadera se ne zna. Tamo otkud je on vjerojatno nisu upoznati s time. Al zato ima Kiru koji daje izjave ko da je stalno naduvan...Al' opet ja skrećem s teme..Pa ću onda skroz zastranit, ova bakica mi je za krepat.cerek Čudne se stvari događaju u zadnje vrijeme, neki se sastaju, neki rastaju, neki rade na podmlatku, neki se spremaju na brod radi malo avanture, a meni su ljudi počeli sami nudit posao opet...Volim kad me se sjete onako iz čistog mira, odnosno mog nemira. Onog poslovnog. Privatno...danas sam doživjela situaciju koju sam dosad vidjela samo u filmovima...Jurim ja ko Schumacher s posla na drugi dio grada na još jedan krug (je..e, kol'ko ih ima???) spikice o tome kako podnosim stres i kako rješavam konflikte u kolektivu i da li bi naudila životinjama i smišljavam gps rutu kako za sat vremena doći u špici popodnevne špice na mjesto dogovora osim helikopterom, ali s obzirom da je promet takav kakav je, već sam na autoputu zapela i stajala 20 minuta na ruti koja se inače prođe za nepunih 5...ništa, poludim, rekoh, idem po lokalnim cesticama koje paralelno furaju uz Ljubljansku, Zagrebačku ili kak se sad već zove prema gradu..i tako to..stojimo tip i ja traka do trake, on meni kimne...pogledam ga s lagano dignutom obrvom, pogleda i on mene tak..pogledam auto, piše neka tiskara...smješka se tip svojih trideset i šest cca...reko' sama sebi, ček'..moj krš od auta nije neko prometalo koje privlači poglede, možda sam zaboravila lika odnekud kad tak zjaka..spustim prozor, spusti ga i on...rekoh: jel se mi znamo otprije? Jeste nešto radili već za nas? S obzirom da sam radila s milion i jednom tiskarom dosad, sve od vizitki do onih jumbo plakata za prekrivanje zgrada dok se obnavljaju fasade..Veli tip: ne, ne znamo se, ali mi te je lijepo gledat..a možemo i radit skupa ak treba, imaš telefon na autu...jesi li za kavu? Rekoh, ne fala, žurim jako...Smješak mi nije silazio do navečer s lica...I eto highlighta današnjeg inače sasvim običnog ponedjeljka, tako ovlaš dobačenog, ali u pravo vrijeme kad mi je trebala inekcija samopouzdanja..Očito ova Nivea visage DNAge čini čuda. I pofarban izrast. Uljepšal mi je tip dan, ko Mary J. Blige ovu stvar...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.