smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

nedjelja, 02.01.2011.

počela je..Nova...

I.... evo nas u Novoj...eek

Moram Vam priznati da ću još zavoliti ova dežurstva za Blagdane. Barem ne zaspim doma uz TV ili komp... Sa kolegom sam već imao doček Nove na radnom mjestu, samo smo tada šizili jer nam je pao sustav, pogubili se u hrpi papirića, a ove godine....bilo je super. sretan
O poslu ću reći da je bilo podnošljivo ali i izuzetno veselo – nije bilo problema a da nas dva čarobnjaka to ne bi znala riješiti – on svoje a ja svoje područje...zato, više ću o svemu drugom....
Kolega je, već s odlaskom ostalih kolegica i kolega u poslijepodnevnim satima Stare godine, počeo smišljati kako ćemo dočekati Novu.. dakle, trebalo je čuti što mu je sve padalo na pamet dok sam ja pokušavao, koristeći kakav takav mir, pripremati dijelove godišnjih izvješća.. .Negdje do 7 navečer s nama je bila i kolegica koja je, zbog operativnih poslova, morala ostati..i, nerijetko su me prekinule salve njihova smijeha – ponekad sam se i pridružio, a ako nisam, dojurili su oni k meni s novom idejom... Od svih ideja, naravno, odabrali smo najprihvatljiviju - točno u ponoć start je utrke niz hodnik do čajne kuhinje – ko prvi stigne, bira piće – cilj je u Novu uči sportski i „borilački“ raspoložen, ali i s osmjehom na licu... pojavili su se mali problemi – prvo – ko će viknuti „sad“ za start utrke i, drugo, koja će pića biti na izboru...
U tom trenutku znao sam, što i kako god odlučili, ja ću biti taj koji gubi... em što nemrem šprintati, em što je kolega mlađi i kondicijski puno spremniji od mene, zato sam, sve misli usmjerio na izbor pića... No, on je, u cilju pravednosti, inzistirao i na neutralcu koji će startati trku. Nakon vijećanja i konzultacija odlučili smo da ćemo angažirati „mamu“ – nazvat ćemo ju prije ponoći, staviti na spiker i... neka trka počne. No, kada smo pokušali dogovoriti stvar šokirao sam se njezinim stanjem – u temperaturi, bez glasa...nono fakat nam nije bila od pomoći ( baš si mislim da me je trebala mijenjati kak bi to ispalo?) ...ali, „tatek“ je odmah odlučio..“ja ću“. Situaciju oko pića smo nakon kratkog prepucavanja riješili.. k vrapcu, pa ne bum vmrl ak popijem „planski“ koju..... no, njegov izbor me malo zbunio..... kola, vino, rakija, viski...bez razmišljanja prihvatio sam ... znam, doći ću drugi i ostat će mi vino jer, iz inata, bu mi popil kolu.....
Do ponoći, malo smo radili, malo razgovarali, klopali, smišljali psine za ponedjeljak.... približavala se ponoć.... otišli smo do startne ravnine. Iz sobe do nazvali smo „tatu“, stavili ga na spiker... malo se razgibali i zagrijali za ponoćnu trku.... počelo je odbrojavanje.... 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1... i, sav napet, da makar muški krenem, čekamo onaj znak...a moj japa, ni pet ni šest, nego „ trči Kiki“.. e ježi ga... od smijeha sam kasnio u startu i naravno, očekivano, stigao tek drugi.. ali, vraški sam se borio ... i dok sam, sa malim zaostatkom, stigao do kuhinje..... pal mi je mrak na oči – kolega je popio kolu i vino – ostala je rakija i viski.... ma, veći je problem količina – skoro je deci nalijal u čaše..... gledam u čaše, gledam u njega... kaj je to? „pa ja sam prvi, popil sam kaj sam htel..sad ti“ ... dobro, dolio sam kolu u viski ... i to puuuno kole i popio u cugu skoro tri deci...party brrrr... i dok sam odlagao čašu ugledao sam kovertu na kojoj je pisalo moje ime – pogledao sam ga sa upitnikom iznad glave – a on, kao nezainteresiran... „rekli su mi da ti to dam u ponoć – ne prije“ ... odluka nekih, bila je, da mi u Novogodišnjoj noći uruče novo rješenje za nastavak obavljanja poslova koje već skoro tri godine obavljam ... uz mali dodatak koji je, shodno nekim najavama bio i očekivan... više posla, više odgovornosti – ali, sada i na papiru ( naravno, bez veće plaće, kak je i red) moje želje o povratku na staro nisu se ostvarile, ali, kako god, u današnje vrijeme, više sam nego zadovoljan – konačno, pa dobro je da ima posla, a možda...možda jednom i naknade budu bolje...
Nakon kratkog čestitarenja, mog monologa svim zaposlenicima kojeg niko nije čuo, ogladnili smo... samo, više nismo znali kaj bi... bacili smo se sada na sarmu ....


400



Nevjerojatno je koliko smo nas dvojca sposobni pojesti, ali, bome i suđa zmazati. Nakon klope, oko 2 po ponoći, pala je i prva ovogodišnja kavica. Skuhali smo Tursku da nas malo digne, i, tek što smo sjeli, došla je i ekipa s Trga u kratki obilazak. Čestitke, klopa, pićence, malo su se ugrijali i pohitali dalje, a nas dvojca, uz TV malo odmorili. Tek pokoji poziv podsjetio nas je gdje smo ali i remetio naše preživanje. Oko deset smo se polako uputili kući – još spremni na šale i pošalice, ali, nimalo pospan. Odmah sam produžio do punice. Naravno, u autu se vozila rajngla sarme za junca – ma, gricne i punica, ali ona je stroga u pogledu „dozvoljene“ hrane, a kako ja to „nedozvoljeno“, naročito posljednje vrijeme, tamanim po totalnom neredu odluka je, već par godina, da juncu donesem koju sarmu, a ona samo prekontrolira kakva je i već zna da će junac par dana nakon nje, biti na strogoj dijeti...a ja... ja obavezno dobim jezikovu juhu. Tako je bilo i jučer – odslušao sam njen monolog i kao neki klinac gledao u pod da ne prasnem u smijeh, a kad je završila, prišao sam, zagrlio ju, poljubio i odvalio „ma nemojte mi se ljutiti, šteti vam ljepoti!..ma nemre se ona na mene ljutiti. Odslušali smo i Novogodišnji koncert i, krenuo sam dalje.....
Nakon njih svratio sam do kumice – malo smijeha, razgovora..ali, pao je i prvi ovogodišnji ples sa kumicom ( aha ... kak se trudim i izbjegavam riječ „mala“)
Tihana je bila posljednja stanica do povratka kući.... Ei sam, zbog njenog izbivanja jučer, svratio jutros na kavu. Naravno, opet su me natrpale kolačima i, siguran sam, kad poklopam sve zaostatke, idem na strogu dijetu...svega po malo ali, kad se skupi, malo su mi tijesne samterice...( a možda sam ih ipak opral na previsokoj temperaturi...?) namcor
Noćas ću, valjda, malo duže odspavati u komadu – ma iako malobrojne, ali i ove moje moždane stanice trebaju malo regeneracije.... i sutra, prvi, pravi, radni tjedan u Novoj....

Mrvičak je stigao doma – ne, nisam ga vidio, ali.... čuo jesam – nekako, sklon sam prvom dojmu – glas mu je na mamu... čuje seeeee rofl

Nadam se da ste i vi, u ma kojim pozicijama, sretno i veselo dočekali Novu....
Ako je suditi po početku – ova će mi biti radna i ispunjena... ko zna čime.....




- 21:00 - Komentari (21) - Isprintaj - #

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....