smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

subota, 18.09.2010.

brava i jaaaa .....

Spomenuo sam Vam storiju s bravarom....

Kako sam ovih dana malo ( da malo) nabijen nekom pozitivno – negativnom ironijom, odlučio sam svoje misli zaposliti nečim što će me nasmijati, opustiti, odvući misli....
Upregnuo sam vijuge i...hop, prisjetio se storije s bravarom... (koja još nije gotova..ali, bit će)
Prije, oko tri mjeseca, ( to je ona moja loša faza koja i danas traje ), došavši kući, kako je i red, zatvorio sam vrata, gurnuo ključ i.... ježi ga... pokušao sam okrenuti ključ a on ni makac. Ni lijevo ni desno a još manje van. Stoji ko zacementiran. Kako su protuprovalna vrata tako je i ključ sve samo ne normalan. U vrijeme kada smo ih ugrađivali ( 97 godine) zvali su ih «sef» a ja, ja sam ključ prozvao SeF jer mi ni na što, osim svemirca, nije djelovao. I, kako se taj ključ s unutarnje strane vratiju stavlja na jednu, a s vanjske na drugu – naopačku – stranu, ja sam za svoj primjerak odmah odabrao jedan od preklopnih – jer, ovako smotanom, činilo mi se da nikada neću fulati kako ga okrenuti. Ćinilo mi se... .preko 13 godina...a onda, onda mi se učinilo...grrrr...mad stvarno sam nakopačke okrenuo ključ! Pokušavao sam ga nježno iščupati, ali...bez uspjeha. Nazvao sam frenda koji mi je dao dva savjeta – upute:
PRVO – zovi bravara – hitne intervencije za protuprovalna vrata..ali, budi spreman taj bi te vic mogao poprilično koštati... ( kao uostalom i sve..) greedy
DRUGO lagano tuckaj po ključu s druge strane – možda ga uspiješ izvaditi....headbang

Ko prof. Baltazar sam šetao hodnikom ... mislio...i smislio... uzeo sam šrafciger, čekić i lagano tuckao....a ono – ništa se ne događa. Nakon ponovljenih konzultacija dobio sam novu uputu «pa daj «kresni» malo jače, nisu to tvoje biljke» hm... pokušao sam malo jače, pa još malo, pa još..... odjednom od tog «malo jače» osjećao sam se kao da kopam temelje... sad već, pomalo izluđen, kresnuo sam poprilično jače i... Aleluja, ključ se počeo pomicati u željenom smjeru i , nakon kratkog vremena ponosno sam ga držao u ruci, gledao, čudio...eek

Uzeo sam drugi ključ, zaključao vrata –ali, osjetio sam da pri okretanju malo «grebe» i to – s unutarnje strane .... funkcioniralo je sve do prije desetak dana – potrošio sam nekoliko (sve nut ) rezervnih ključeva (izglodalo ih, ma ne ja -brava) i ostao na zadnjem primjerku.... Zaključavanje gornje brave s unutarnje strane je nemoguće – vrtim ključ, ali ne uspjevam zaključati –OK, imam donju bravu, a i tako, nema straha – ma ko bi mene ukrao?namcor Ipak, dobra je stvar što, iako teže, uspjevam zaključati i otključati s vanjske strane... i, odlučim se, konačno, pozvati stručne službe..... yes

Nazvao sam, opisao gospođi ukratko događaj i posljedice, i prešli smo na utvrđivanje tipa vratiju (stara su pa moramo dijagnostiku dobro postaviti)

kakve ključeve za vrata imate? One kao za sef ili.....
kao za sef
koliko pera imaju?
hm, samo malo, molim Vas... ( vadim ključ, otvorim ga i gledam...)

320


Pa, ovako.... jen, dva tri s lijeve, ...tri četiri... hm, ovaj je dupli - kak se broji? s desne strane ..... mrmljam i zastanem

TAJAC!

oprostite, nisam vas dobro razumjela.....
ponovim....
čekajte, tri četiri? Dupli? S obje strane? Ma kakva su to vrata??
koja vrata??
pa vaša ( mislim da si je mislila..... ali još je bila cool)
ali, pitali ste me za pera....
(prekine me ) da pera, klinove, kako god
Klinove???!
gospodine, pokušavam utvrditi koji tip su vaša vrata
da...pa...ovaj
(malo me smijeh uhvatio jer sam se prisjetio kako mene stranke znaju «izluditi»)
sabrao sam se, koncentrirao i uz ispriku na nerazumjevanju pitao da li misli na one cjevčice koje se zabijaju u štok?
Naravno da se nasmijala na «cjevčice u štoku» ali, to mi je prvo palo na pamet....

da, da na to mislim ( osjetio sam joj u glasu Aleluja, Aleluja!) da li su 3+1 ili 4+1?
molim? Kaj 3+1 4+1 ( Isuse, opet neke računice...)
tri kod brave i jedan dolje ili četiri kod brave i jedan dolje?
hm, gospođo, iskreno, pojma nemam... znam da ima nekoliko tih čuda...ali broj...pojma nemam
dobro, dajte pogledajte, pričekat ću...
oprostite gospođo, ne mogu sada ... nisam doma...mogu vam se opet javiti?
Naravno.....

Lijepo smo se pozdravili, izgrlili i nastavili svaki sa svojim danom ...

U međuvremenu frend mi je javio za nekog bravara koji bi možda mogao «brže» srediti stvar. Naime, iz prvog kontakta sa distributerom saznao sam da su moja vrata «stara» tipa i da se na bravu mora čekati oko 30 dana, a ovaj poznanik možda ima na zalihi koji primjerak....
I, naravno, nazovem ja gospona, objasnim sve, dogovorimo susret jer, on bi ipak pogledao jel to to... čekam cijelo popodne – a ono ni bu ni ba... okrenem ja njega a on «oprostite, nešto mi iskrslo, može sutra?» OK... može.... čekam sutradan i dočekam, doduše sa 4 sata kašnjenja...ali, ipak...
I, zaključak njegove dijagnostike je « vi trebate novu bravu! » ja, sada već pomalo........ mirno konstatiram «ZNAM! To sam Vam i rekao i pitao imate li takvu bravu?» a moj se mudrac uozbilji, raširi oči – «pa kaj je vama??! Vrata su stara preko 10 let! To moram naručiti... samo ne znam kod koga, moram prvo vidjeti, raspitati se..........» OK, zahvalio sam na trudu, pitao da li sam što dužan...i, pozdravio ga ... ma da mu nisam sve rekao na fon, shvatio bi, ali ovako...no, idemo dalje u akciju BRAVA 2010.

Ponovno sam nazvao onu gospođu ali, javio mi se njen kolega. Ukratko sam ponovio priču, na kojem sam podatku zapeo, kažem mu potreban podatak 3+1

320



....ali, to nije sve!

s koje strane vratiju je brava?
pa... kad dolazim doma s lijeve, a kad izlazim s desne...
ako stojite pred vratima želeći uči u stan s koje je strane brava?
(malo začuđen) s lijeve ( nisam li to maloprije rekao?)
dobro, a kad otvarate vrata pri ulasku na koju se stranu otvaraju?
desnu.... unutra (osjećao sam se kao na kvizu "Tko želi biti milijunaš!"
dobro, dakle desna vrata... dajte nam svoj broj javit ćemo vam se s ponudom...
.... hvala, doviđenja

Doista, nakon nekoliko sati javila se gospođa (mislim da je to ona s prvog razgovora) sa žaljenjem izjavila da bravu nemaju na skladištu i da ju moraju naručiti ( to sam i mislio, pa ko bi lud na zalihi u današnje vrijeme držao «stare» dijelove) rok za isporuku 30 dana...predujam oko 200-300 ćuna... služio sam se sa svime..kad...
recite, kada možemo doći pogledati vrata?
pogledati? ( pomislio sam da imam povijesni primjerak..)
da gospodine – naš čovjek bi došao utvrditi točnu tipu pa da možemo naručiti....
gospođo...a zašto sam se ja trudio sve u detalje....
pa, da ne bi bilo zabune....
ma OK, razumijem, ali, nismo li odmah mogli dogovoriti dolazak vašeg čovjeka........

No, dobro, dogovorili smo dan, sat – i, svaka čast – u dogovoreno vrijeme meštar je pozvonio...
Pogleda gospodin vrata....pogleda svoj papir...OK, to je ta tipa...nisam trebao niti izlaziti,
Dao sam mu akontaciju, i, zamolio ga za par minuta.... ma, malo me zanimala mehanika tih vrata, izmjene brave, oštećenja koje sam mehaničkim udarcima napravio.... znam, znam ja da sam sam sredio bravu, ali, sad sam se zainteresirao ...

Zaključio sam da postoji velika vjerojatnost da bi se brava oštetila i izlaskom hitnih intervencija – jer sila je sila – možda bi oštećenje bilo manje pa bi brava trajala malo dulje...ali, što je tu je .. mogu valjda u toliko vremena jednom okrenuti sve naopačke? Ipak, sada, ma u kako lošem razdoblju bio...pazit ću kako guram ključ...

I sada samo se nadam da će stvar funkcionirati do nove bravice...jer, što ako jedan dan dođem doma i nemrem u stan? Ako ključ zabloka i s vanjske strane... zašto sam gotovo siguran da je to vjerojatnost slijeda...:?

Ma... .osmijeh u ovaj kišni i prohladni dan – danas osmijeh br.1625 ;))))))) ( ipak sam uštedio na "hitnim intervencijama")

a mislio sam na Rujanfest u blizinu Bundeka....... ah, stat će ona...valjda....... samo ako prije ne poplavimo... da, vodostaj Save poprilično raste – gledo ja.... spremio peraje i masku pa kaj bude



- 21:00 - Komentari (32) - Isprintaj - #

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....