ponedjeljak, 18.09.2023.

Srce leptira #2

NFT sezona se nastavlja sa drugom fotografijom, koja predstavlja naopako srce od krila leptira gledana preko prozorskog stakla, fotografiranu u nekom haustoru, vjerojatno uz put dok sam obavljao nekakvu dostavu. Dok sam fotografirao srce, nije mi bilo niti na kraju pameti da će jednom netko biti sprema za moj izražaj izdvojiti bilo kakve novce, no kako se sve mjenja, to je promjena s kojom ću se morat naučiti nositi.
Fotografija je prodana za 5.70tez ili u prjevodu za trenutnu protuvrijednost od oko 3.59€. Sva sredstva prikupljena prodajom slučajnih srdaca, bit će transparentno donirana ili investirana, kako bi slučajno srce, osim svoje kolekcionarske vrijednosti dobilo viši smisao.
Još jednom zahvaljujem svima koji i dalje neumorno fotkate i šaljete mi svoja slučajna srca.

Sve do sada objavljene NFTove slučajnih srca možete pogledati na Random Heart (https://objkt.com/@randomheart), a počeo sam i objavljivati kolekciju oblaka, tako da dobro došli i u random oblake.


19:15 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --